לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

הצרת והצערת הנרתיק

הצרת והצערת הנרתיק הוא הליך המספק מענה לתופעות שנשים רבות חוששות או נבוכות לדבר עליהן, אבל הן שם – התנוונות, יובש ורפיון הנרתיק, א-סימטריה, בריחת שתן, טשטוש גבולות וקווי המתאר של השפתיים ו/או שפתיים בולטות. תופעות אלו אינן מנת חלקן של קבוצה מסוימת של נשים באוכלוסייה, ממש לא, הן קורות לכלל הנשים בכל העולם במידה כזו או אחרת. ועל אף שמדובר בתופעות כל כך נפוצות, נשים בוגרות לא נוטות לדבר על כך וצעירות חושבות שזה רחוק מהן או כלל אינן מודעות לבעיה.

שינויים הורמונליים, גנטיקה, הריונות, לידות והתקדמות הגיל הם האחראים העיקריים לשינויים באיבר המין הנשי וכאשר הם מופיעים נלווים להם תופעות לוואי שיכולות לשבש היבטים רבים בחיים. דליפת שתן במאמץ, אובדן טונוס השפתיים, אי יכולת 'להחזיק' טמפון, בעיות סיכוך בעת קיום יחסי מין והפרעות בתפקוד המיני – אלו הן רק חלק מהבעיות שנשים חוות בשל השינויים באיברי המין שלהן עם התקדמות הגיל, וחשוב להבין שהליכים יכולים לשים סוף לתופעות אלו ולשפר באופן משמעותי את איכות חייהן של נשים.

ככל שאנחנו מזדקנים, חלה ירידה ברמות האסטרוגן והפרוגסטרון והגוף שלנו מאבד יותר ויותר קולגן ואלסטין, חלבונים שאמונים של גמישות העור. רואים את זה בצורה בולטת במיוחד אמנם באזור הפנים והצוואר אך זה קורה בכל הגוף, גם בפות, בנרתיק, בשפתיים ובדגדגן. רמות ה-PH עולות, העור הופך רגיש יותר, אספקת הדם נחלשת ומובילה לגוון חיוור, ורמת הלחות בעור – צונחת.

לצד הימנעות מלבישת בגדים צמודים ובגדי ים, אי-נוחות, תופעות מטרידות כמו חיכוך יתר עם בגדים ודליפת שתן מתחילות גם בעיות ביחסי המין ובזוגיות. נרתיק מורחב מקטין את החיכוך, מפחית את ההנאה, הגירוי והסיפוק המיני ולמרות שמערכות יחסים זוגיות טובות ואיתנות אינן מושתתות אך ורק על מין, מין הוא בכל זאת מרכיב חיוני בהן, וכאשר ההנאות החושניות נעלמות ממערכת היחסים – משהו הולך לאיבוד ביחד איתן…

הליך זה מעצב מחדש את איבר המין, מקצר שפתיים בולטות, מצר את הנרתיק ומתקן א-סימטריות וקווי מתאר מטושטשים. ביכולתו של הליך הצרת והצערת הנרתיק לסייע גם במקרים של דליפת שתן או תכיפות שתן גבוהה.

ההליך יכול לשפר גם את התפקוד וההנאה המיניים, לטפל ביובש נרתיקי, דלקות בנרתיק, צריבה בעת קיום יחסי מין וכן לשים סוף למצבים של נפיחות אוויר מביכות ולא נעימות המגיעות מאזור איבר המין.

בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה', אנו עורכים הליכים כירורגיים וכן באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. את ההליכים מבצעים אך ורק כירורגים פלסטיים מיומנים ומקצועיים, בעלי ידע נרחב וניסיון רב בתחום הפלסטיקה הווגינלית, כך שאתן יכולות להיות רגועות שאתן בידיים טובות.

הצוותים המקצועיים והרפואיים שלנו מלווים כל מטופלת ומטופלת באופן אישי לאורך כל הדרך, ועושים הכול על מנת להעניק לך את התוצאה עליה חלמת. המטרה שלנו היא להתאים לך את הטיפולים האסתטיים והפלסטיים המינימליים שיעניקו לך תוצאות מקסימליות. אנחנו מחויבים לסטנדרט רפואי גבוה, לכללי בטיחות מחמירים והליך רפואי הוגן ושקוף. לעולם לא נמליץ על הליך אסתטי שאינו נחוץ או מיותר ובריאות המטופלות שלנו נמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו.

אנחנו גאים לשמש בית חם, דואג ותומך לנשים מכל קצוות הארץ הבוחרות בנו ושמחים לקחת חלק בשיפור איכות חייהן של נשים רבות כל כך. אתן מוזמנות להתקשר ולהתייעץ עם המומחים שלנו בפלסטיקה וגינלית, הם כאן עבורכן.

לצפייה בתמונות לפני ואחרי ניתוח הצרת והצערת הנרתיק של מטופלות קליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה', יצרנו תיקיה מיוחדת המכילה שפע של תמונות של לפני ואחרי ההליך של מטופלותינו. את התיקייה אבטחנו באמצעות סיסמה כדי לשמור על פרטיותן.

כל התמונות בתיקייה הן אותנטיות, לא נגענו או שינינו בהן דבר, רק טשטשנו סימנים כדי לשמור על הפרטיות של המטופלות. על מנת לצפות בתמונות שבתיקייה, כל שעליכן לעשות הוא להתקשר אל הקליניקה במספר הטלפון הבא: 1-800-210-210, ומיד תקבלו סיסמה אישית. נשמח לעמוד לשירותכן בכל עת, לענות על שאלות ולייעץ.

20 שאלות ותשובות אודות הצרת והצערת הנרתיק

באילו נסיבות נשים בוחרות לעבור ניתוח הצרת והצערת הנרתיק?

הנסיבות שבעטיין נשים מחליטות לעבור את ההליך הן מגוונות ונראה כי לכל אישה יש את הסיבות שלה. אך בין היתר ניתן למנות את הסיבות הבאות:

  • הריונות ולידות – לאחר לידות, גוף האישה עובר טרנספורמציה וגם הנרתיק והשפתיים משתנים. הנרתיק מתרחב לצורך הוצאת היילוד ולאחר מכן אינו חוזר לקדמותו, השפתיים החיצוניות והפנימיות הופכות רפויות ובולטות ולעיתים גם הדגדגן הופך בולט יותר.
  • הזדקנות – כמו באיברים אחרים בגוף, לגיל יש גם השפעה על המראה והתחושה בנרתיק בפרט ובאיבר המין הנשי בכלל. ככל שהגיל מתקדם העור הופך רפוי יותר וגמיש פחות.
  • שינויים הורמונליים – גם אלו מתרחשים ככל שהגיל מתקדם יותר. חלה ירידה בייצור האסטרוגן והפרוגסטרון והתוצאה – יובש בנרתיק, יובש בעור, הפרעות במערכת השתן, ירידה בחשק המיני, כאבים במהלך קיום יחסי מין וקושי להגיע לאורגזמה.
  • תנודות במשקל – עליות וירידות תכופות במשקל הגוף, גם ללא קשר ללידות, יכולות אף הן לגרום לבעיות אסתטיות באזור השפתיים והנרתיק. התנודתיות מכווצת ומרחיבה את אזור איבר המין ומותירה אותו רפוי, לעיתים מעוות ובלתי פרופורציונלי.

בריחת שתן, שלפוחית רגיזה, דלקות בנרתיק, יובש וגינלי, שפתיים מוגדלות או בולטות, רפיון, ירידה בהנאה המינית, קשיים בתפקוד המיני וצניחת רחם – אלו הן הסיבות העיקריות שמביאות נשים לעבור הצרת והצערת נרתיק.

למי הליך זה מתאים? ומי אינה מועמדת מתאימה לניתוח?

הליך זה מתאים לנשים בריאות בגופן ובנפשן.

ניתוח הצרת והצערת הנרתיק מתאים לנשים המעוניינות לעצב מחדש את איבר המין בשל חוסר סימטריה בין השפה הימנית לשפה השמאלית, שפתיים פנימיות בולטות מהשפתיים החיצוניות, עקב רפיון השפתיים ו/או נרתיק מוגדל ורחב.

על פי רוב, נשים לאחר לידות, מעל גיל 35, מבקשות לעבור הליך זה, אך גם נשים צעירות ונערות בוגרות עם בעיות באיבר המין או מומים מולדים יכולות לעבור את הניתוח. יחד עם זאת, חשוב לציין כי המועד הטוב ביותר לעבור ניתוח הצרת והצערת הנרתיק הוא לאחר סיום ההריונות והלידות, שכן רק כך ניתן ליהנות מתוצאות הניתוח לאורך זמן, אפילו לצמיתות.

נשים אשר סובלות ממחלות רקע, מחלות כרוניות (לחץ דם, סוכרת וכו') או מבעיות אקוטיות באיבר המין יידרשו לקבל אישור מיוחד מרופא מומחה לעבור את הניתוח. כמו כן, הליך זה אינו מתאים לנשים שסובלות מהרפס באיבר המין, זיהום או מחלות מין אחרות. ההליכים גם אינם מתאימים לנשים הסובלות מסרטן באזור צוואר הרחם או הנרתיק וגם לא מתאימים לנשים בהריון.

נשים מעשנות המעוניינות לעבור את הניתוח יכולות רק בתנאי שהן מפסיקות לעשן במשך כ-8 שבועות לפני מועד הניתוח. זאת מכיוון שהחומרים המצויים בסיגריות משבשים את זרימת הדם ועלולים לפגוע בתהליך ההחלמה.

כיצד יודעים אם הנרתיק מורחב או ברוחב סטנדרטי?

נרתיק מורחב הוא בדרך כלל תוצאה של לידות. יחד עם זאת, גם גנטיקה והזדקנות יכולים לגרום להתרחבותו של הנרתיק.

אם לא מרגישים חיכוך בעת קיום יחסי מין, אם יש עליה בתכיפות מתן שתן (שאינה קשורה למחלות כמו סוכרת), אם החלה בריחת שתן, צריבה בעת יחסי מין, אם יש חוסר פרופורציה בין זוגות השפתיים או בין השפתיים השמאליות לאלו הימניות – ככל הנראה הנרתיק שלך התרחב.

מה צפוי בפגישת הייעוץ הראשונית בקליניקה?

פגישת הייעוץ הראשונית היא דיסקרטית ובמהלכה תפגשי את הכירורג הפלסטי. זה הזמן לשתף, להתלבט ולספר על מה שמטריד אותך ומה הם המטרות והציפיות שלך מההליך.

לאחר השיחה, יבדוק הכירורג הפלסטי את מצב הנרתיק והשפתיים. הוא יבחן את מידת הסימטריות בין 2 זוגות השפתיים, החיצוניות והפנימיות, וכן את הסימטריה בין צד ימין לצד שמאל. כמו כן, יבדוק הכירורג הפלסטי את רוחב הנרתיק. בנוסף, הוא יבחן את מצב העור, השומן והרקמות ואת מצב הדלדול והרפיון.

חשוב לתאם פגישה זו בימים שאינך נמצאת במחזור, שכן הווסת עלולה להפריע לכירורג הפלסטי לראות באופן ברור את מצב השפתיים והנרתיק.

לאחר בדיקה מקיפה ויסודית, ימליץ הכירורג הפלסטי על טכניקה המתאימה ביותר לנתונייך האינדיבידואליים ולמצבך. הוא יספר על הטכניקה שנבחרה, על התוצאות שהיא תספק, על תקופת ההחלמה וההתאוששות, הוא יסביר כיצד יש להיערך לפרוצדורה ויפרט גם את כל הסיכונים, גם אם הם נדירים.

מטופלות שמעוניינות לעבור ניתוחים פלסטיים נוספים לצד הצרת והצערת הנרתיק צריכות ליידע את הכירורג הפלסטי כבר בפגישת הייעוץ הראשונית.

כיצד נערכים הליכי הצרת והצערת הנרתיק?

יש 2 דרכים עיקריות על מנת להגיע לתוצאה – הליך כירורגי פלסטי או שימוש בטכנולוגיית מכשור מתקדם. הבחירה בטכניקה תלויה במידה רבה במצב הנרתיק והשפתיים של כל מטופלת ובמראה שהיא מעוניינת להשיג.

  • טכנולוגיית מכשור מתקדם – טכניקה זו היא פחות פולשנית והיא מתאימה בעיקר לנשים שהנרתיק שלהן לא התרחב באופן משמעותי. במהלך ההליך מהדק ומחזק הכירורג הפלסטי את הרקמות והעור הרפוי ומצר את קוטרו של הנרתיק בעזרת מכשירים טכנולוגיים בלבד. המכשיר מעבה את הרירית שבנרתיק, גורם לכיווץ הרקמות ומעלה את רמת הלחות באיבר המין. בנוסף, טכנולוגיית המכשיר מעודדת את הייצור הטבעי של האלסטין והקולגן.

כדי להנות מתוצאות אופטימליות יש לחזור על הטיפול כ-3 פעמים באינטרוולים של חודש בין טיפול לטיפול. במקרים בהם מעוניינים גם באפקט של מילוי, ניתן לשלב גם הזרקת שומן עצמי, הנשאב מאזור אחר בגוף (בטן, ירכיים וכו') ומוזרק לאיבר המין.

  • ניתוח – הליך כירורגי זה מתאים לנשים מבוגרות יותר או לנשים שסובלות מבעיות שמכשיר לא פולשני לא יכול לספק להן פתרון. ניתוח הצרת והצערת הנרתיק מתאים כאשר הרפיון ניכר בצורה משמעותית והנרתיק רחב למדי.
    • הקטנה וקיצור שפתיים גדולות וצנוחות – דומה במידה רבה לניתוח שאיבת שומן כמו גם לניתוח מתיחת בטן. במהלך ההליך מבצע הכירורג הפלסטי חתך ודרכו מותח את העור ומסיר עודפי עור ורקמות. לאחר מכן סוגר הכירורג את החתך עם תפרים.
    • הצרת הנרתיק – גם כאן מבצע הכירורג הפלסטי חתך, רק הפעם הוא באזור הנרתיק. דרך החתך הוא מסיר חלק מהנרתיק ומחבר אותו מחדש עד שמתקבל הרוחב האופטימלי.
    • צניחת רחם – ניתן לטפל גם במצבים של צניחת רחם על ידי טיפול בקיר הנרתיק, הסרת רקמות עודפות וחיזוק השרירים.

ניתן לשלב לצד ניתוח הצרת והצערת הנרתיק גם שאיבת שומן מאזור השפתיים, במקרה הצורך

כיצד יש להיערך ליום ההליך?

ב-2 ההליכים, טיפול בטכנולוגיה מתקדמת או ניתוח פלסטי, חשוב להגיע בימים שאינך במחזור. לכן, חשוב לקבוע מראש מועד להליך שאינו נופל על הווסת.

  • הערכות לטיפול לא כירורגי על ידי טכנולוגיה מתקדמת – אין צורך בהערכות מוקדמת מיוחדת.
  • הערכות לניתוח הצרת והצערת הנרתיק – מכיוון שניתוח זה נערך תחת הרדמה מלאה יש לצום במשך 8 שעות טרם הניתוח, חל איסור מוחלט לשתות ולאכול, גם לא לשתות מים או ללעוס מסטיקים או סוכריות. אל הקליניקה יש להגיע בבגדים נוחים, בלי איפור, ללא לק ואחרי מקלחת הגונה. אסור ליטול תרופות, תוספים או ויטמינים נוגדי קרישיות או מדללי דם, ומעשנות צריכות להפסיק לעשן כ-8 שבועות לפני הניתוח. אל הקליניקה יש להגיע עם כל תוצאות הבדיקות ולהציגם לכירורג הפלסטי. יש להכין בבית משככי כאבים שהומלצו על ידי הכירורג הפלסטי, אלו ישמשו אותך במידה ותחושי כאבים לאחר הניתוח.

כאשר תגיעי אל קליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה', תקבל את פנייך מנהלת השירות שלנו. היא תלווה אותך לחדר הקבלה, שם האחיות יערכו כמה בדיקות שגרתיות המתבצעות טרם כל ניתוח: בדיקת חום ובדיקת לחץ דם. בתום הבדיקות תמלא האחות את פרטייך בתיקך האישי. לאחר מכן, יערך מפגש בינך לבין הרופא המרדים. הוא יתשאל אותך אודות המצב הרפואי שלך, מחלות רקע, היסטוריה, רגישויות, אלרגיות וניתוחים קודמים. בתום התשאול, יחתים אותך הרופא המרדים על טופס הסכמה להרדמה. לבסוף, תפגשי את הכירורג הפלסטי, זה הזמן לשאול שאלות אחרונות לפני שנכנסים לניתוח. לאחר מכן, הכירורג יסמן את האזור שעתיד להיות מנותח וגם יצלם אותו.

ביום ההליך, יש גם להסדיר את יתרת התשלום.

האם הצרת והצערת הנרתיק נערכת תחת הרדמה מלאה או חלקית?

התשובה לשאלה זו תלויה בסוג ההליך שנבחר להצרת והצערת הנרתיק.

  • בהליך בטכנולוגיה מתקדמת, אין צורך בהרדמה מלאה, מספיק הרדמה מקומית וטשטוש.
  • ניתוח נערך תחת הרדמה מלאה.

האם יש צורך באשפוז לאחר הצרת והצערת הנרתיק?

בין אם עוברים את ההליך על ידי מכשור טכנולוגי ובין אם עוברים ניתוח כירורגי – אין צורך באשפוז בדרך כלל. על פי רוב, משוחררות המטופלות לביתן כמה שעות לאחר ההליך.

במקרים נדירים, ייתכן ויהיה צורך באשפוז והשגחה של לילה לאחר ניתוח זה או במקרים שבהם הניתוח מבוצע בשעות המאוחרות של הערב.

מה משך הזמן של הליכי הצרת והצערת הנרתיק?

משך הזמן של ניתוח הצרת והצערת הנרתיק נע בין שעה לשעה וחצי, תלוי במורכבות הניתוח, בכמות ההליכים שיש לבצע במקביל ובבעיות שיש לטפל בהן.

משך הטיפול במכשור טכנולוגי מתקדם עומד על כ-30 דקות, לעיתים אפילו פחות.

במידה ומשלבים הליכים כירורגיים ופלסטיים נוספים למשל, מתיחת פנים, ניתוח אף, ניתוח עפעפיים וכו', משך הזמן צפוי להתארך. את משך הזמן המדויק מוסר הכירורג הפלסטי לכל מטופלת באופן אישי זמן מה לפני הניתוח וגם מנחה כיצד להיערך אל ההליך.

האם צפויות צלקות לאחר הצרת והצערת הנרתיק?

משך הזמן של ניתוח הצרת והצערת הנרתיק נע בין שעה לשעה וחצי, תלוי במורכבות הניתוח, בכמות ההליכים שיש לבצע במקביל ובבעיות שיש לטפל בהן.

משך הטיפול במכשור טכנולוגי מתקדם עומד על כ-30 דקות, לעיתים אפילו פחות.

במידה ומשלבים הליכים כירורגיים ופלסטיים נוספים למשל, מתיחת פנים, ניתוח אף, ניתוח עפעפיים וכו', משך הזמן צפוי להתארך. את משך הזמן המדויק מוסר הכירורג הפלסטי לכל מטופלת באופן אישי זמן מה לפני הניתוח וגם מנחה כיצד להיערך אל ההליך.

האם צפויות צלקות לאחר הצרת והצערת הנרתיק?

  • הצרת והצערת הנרתיק על ידי מכשור טכנולוגי היא מתקדמת מאוד ואינה מותירה צלקות.
  • למטופלות שעוברות ניתוח הצרת והצערת הנרתיק תהיה צלקת זעירה במקום שבו הכירורג הפלסטי ביצע חתך, אך צלקת זו היא סמויה ונסתרת ועם הזמן היא מטשטשת, מתבהרת ונעלמת.

מאחר שההליכים מתבצעים ממילא באזור אינטימי, שאינו חשוף לכל, אין חשש לצלקות מובחנות או בלתי אסתטיות.

אילו בדיקות רפואיות יש לעבור לפני הצרת והצערת הנרתיק?

לפני ניתוח הצרת והצערת הנרתיק, יש לעבור כמה בדיקות רפואיות שגרתיות, ביניהן:

  • בדיקת כימיה בדם.
  • בדיקת ספירת דם.
  • בדיקת תפקודי קרישה.

במידה ויש בעיות רפואיות או מחלות רקע, ייתכן ויהיה צורך לערוך בדיקות רפואיות נוספות לפני הניתוח.

למשך כמה זמן נשמרות תוצאות הצרת והצערת הנרתיק?

משך הזמן שבו נשמרות תוצאות הניתוח תלוי בסוג הטכניקה שנבחרה וכן האם המטופלת תשמור על משקל קבוע ויציב.

  • תוצאות הצרת והצערת הנרתיק על ידי טכנולוגיה מתקדמת מחזיקות מעמד כ-4 שנים בממוצע.
  • תוצאות ניתוח הצרת והצערת הנרתיק נשמרות לכל החיים, במידה ומשקל המטופלת נותר יציב, קבוע והיא לא מתכננת לידות.

האם ניתן לשלב לצד הצרת והצערת הנרתיק הליכים פלסטיים ואסתטיים נוספים?

בהחלט. מטופלות שמעוניינות להצעיר ולשפר אזורים נוספים בגוף יכולות לשלב בין כמה הליכים אסתטיים ופלסטיים במקביל, וכך לחסוך החלמה והרדמה כפולות.

מטופלות רבות לאחר גיל 40 בוחרות לצד הצרת והצערת הנרתיק לעבור גם מתיחת צוואר, מתיחת מצח, מתיחת פנים, מתיחת בטן, הרמת גבות, עיצוב סנטר, מתיחת פנים ועפעפיים או מתיחת זרועות.

במידה ומעוניינים לעבור כמה הליכים אסתטיים במקביל, יש ליידע את הכירורג הפלסטי כבר בפגישת הייעוץ הראשונית, כדי שהכירורג יוכל להעריך את ההיתכנות ולהיערך להליך מורכב יותר.

האם ניתוח הצרת והצערת הנרתיק כרוך בסיבוכים?

הליכי הצרת והצערת הנרתיק אינם כרוכים בסיבוכים, בוודאי אם הם נערכים על ידי כירורגים פלסטיים מנוסים ומיומנים.

יחד עם זאת, כמו לאחר כל ניתוח גם אחרי ניתוח הצרת והצערת הנרתיק יכולים להופיע סיבוכים נדירים מאוד, כגון:

  • חוסר סימטריה – אותה ניתן לסדר בהליך כירורגי מתקן נוסף.
  • זיהום – נדיר מאוד אך ניתן למגר אותו בעזרת אנטיביוטיקה.
  • סיבוכי הרדמה.

מה קורה לאחר ניתוח הצרת והצערת הנרתיק?

לאחר הצרת והצערת הנרתיק, עוברת המטופלת לחדר התאוששות לצורך השגחה רפואית למשך כשעתיים לערך.

יש להגיע אל הקליניקה לצורך ביקורת לאחר כשבוע ממועד ביצוע ההליך וחשוב ללבוש בגדים רפויים בשבועות שלאחר ההליכים.

  • מטופלות שעברו את הצרת והצערת הנרתיק על ידי מכשיר טכנולוגי מתקדם יכולות לחזור לשגרת החיים מיד לאחר ההליך. ניתן לשוב לעבודה ואפשר לקיים יחסי מין יומיים לאחר כל טיפול.
  • מטופלות שעברו ניתוח הצרת והצערת הנרתיק ידרשו למנוחה בבית במשך כ-4 ימים עד שבוע. חל איסור לעסוק בספורט או בפעילות פיזית מאומצת במשך חודש. במידה ואתן מזהות שטפי דם, סימנים כחולים ונפיחות – אין סיבה לדאגה, אלו הן תופעות שכיחות לאחר כל ניתוח, הן יחלפו מעצמן בתוך שבוע-שבועיים. יש להימנע מקיום יחסי מין וגם להימנע מאוננות למשך כ-6 שבועות לאחר ההליך ולנקות את איבר המין בהתאם להנחיות של הכירורג הפלסטי. כמו כן, אסור לשים טמפון כ-6 שבועות לאחר הניתוח.

האם ניתן ללדת לאחר הצרת והצערת הנרתיק?

בהחלט, ניתן ללדת בהצלחה לאחר ניתוח הצערת הנרתיק וכן לאחר הצרת הנרתיק בשיטה הטכנולוגית. הליכים אלו נערכים במעטפת החיצונית של העור והרקמות והם אינם פוגעים בפוריות, באיבר המין או באברים הפנימיים.

עם זאת, מומלץ מאוד לעבור הצרת והצערת נרתיק לאחר סיום הלידות, זאת מכיוון שהלידות מרחיבות את הנרתיק ותורמות לרפיון והגדלת השפתיים. נשים ונערות שבכל זאת מעוניינות לעבור את ההליכים לפני הלידות יכולות אך הן צריכות לקחת בחשבון שתוצאות ההליך לא ישמרו בהכרח והן ידרשו להליך נוסף לאחר סיום הלידות.

כיצד הליכי הצרת והצערת הנרתיק משפיעים על יחסי המין?

האופן שבו ההליך ישפיע על יחסי המין הוא אינדיבידואלי.

נשים מסוימות מדווחות על הגדלת החיכוך בעת קיום יחסי מין וזה תורם להנאת הגבר, אך גם תורם להנאתה של האישה. יש נשים שמדווחות על שיפור באיכות האורגזמות וההנאה המינית. יש נשים שמרוצות יותר מיחסי מין לאחר הליכי הצרת והצערת הנרתיק תודות להפסקת נפיחות האוויר המביכות, וישנן נשים שמדווחות שהניתוח אפשר להן להיות יותר ספונטניות, פתוחות ונינוחות בעת קיום יחסי מין מאחר שהשיפור האסתטי העלה את הביטחון והדימוי העצמי שלהן.

מדוע כדאי לעבור הצרת והצערת הנרתיק בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה'?

בקליניקה שלנו, ממתינים לכן מיטב הכירורגים הפלסטיים. יש להם ניסיון רב בפלסטיקה וגינלית והם קשובים, דיסקרטיים ורגישים מאוד לצרכי המטופלות. אנחנו יודעים היטב שההחלטה לעבור ניתוח פלסטי או הליך אסתטי היא מורכבת ואין לקחת אותה בקלות או במהירות, ומחויבים לספק לכל מטופלת ומטופלת את כל המידע אודות הליכי הצרת והצערת הנרתיק, על מנת שאתן תוכלנה לקבל את ההחלטה הבריאה והבטוחה ביותר עבורכן.

אנחנו מאמינים שמקצועיות נטולת פשרות ותשומת לב לפרטים הקטנים עושים את ההבדל והם אלו שמיצבו אותנו כקליניקה מובילה לאסתטיקה ופלסטיקה בישראל.

הצוות הרפואי שלנו מיומן, מנוסה ומתמחה במגוון טיפולים אסתטיים ופלסטיים, כך שניתן למצוא אצלנו בקליניקה מענה מקיף למגוון בעיות אסתטיות והכול תחת קורת גג אחת. אנחנו אף פעם לא נחים על זרי הדפנה, מתעדכנים בהתפתחויות החדשות ביותר בתחום הפלסטיקה ועושים הכול על מנת להביא אליכן את חזית הטכנולוגיה.

אנחנו מחויבים להעניק למטופלותינו תוצאות טבעיות והרמוניות ורואים את עצמנו שותפים בדרך להעצמת היופי הטמון בכל אחת ואחת.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים