לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

מוצרי הטיפוח שיעצימו את האפקט של מתיחת פנים והזרקות

אנחנו אמנם לא יכולים לעצור את הזמן מלכת, אך בעזרת הזרקות חומרי מילוי וחומרים משתקים כמו גם ניתוח מתיחת פנים, ניתוח מתיחת צוואר, מתיחת מצח או ניתוח הרמת עפעפיים – אנחנו בהחלט יכולים להפחית את סממני הגיל ולהצעיר את עור הפנים. הזרקות וניתוחי פנים יכולים לחולל שינוי אמיתי, להחזיר את הביטחון העצמי ולהשיב את שמחת החיים אולם חשוב מאוד להבין כי האופן שבו אתן ואתם תטפלו בעורכם לאחר הטיפול או הפרוצדורה – יקבע במידה רבה את משך הזמן שניתן יהיה ליהנות מתוצאות הטיפולים.

אין ספק שההחלטה לעבור מתיחת פנים או להזריק חומרי מילוי היא צעד משמעותי לשיפור מראה הפנים התורם גם לבריאות העור. אך כדי לתחזק את התוצאות לאורך זמן ועל מנת ליהנות מהחלמה מהירה, בריאה וחלקה זה חיוני להעניק לעור הפנים טיפול מיוחד.

הסוד לשימור מראה פנים צעיר, רענן, זוהר ואטרקטיבי לאחר פרוצדורות פלסטיות וטיפולים אסתטיים טמון באימוץ אורח חיים בריא ובהקפדה על משטר טיפוח קבוע, המותאם באופן מושלם לנתונים האינדיבידואליים שלכם. עם מוצרי הטיפוח שיעצימו את האפקט של מתיחת פנים והזרקות. אם תמנעו מחשיפה לשמש, מצריכה מוגברת של אלכוהול וממאכלים עתירי סוכר, נתרן ושומן, אם תרבו בשתיית מים ואם תקפידו לנקות היטב את עור הפנים, להזין אותו, לטפח ולהשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג תיהנו מעור בריא יותר, צעיר יותר ותעצימו את האפקט של מתיחת הפנים והזרקת המילויים.

מוצרי הטיפוח שיעצימו את האפקט של מתיחת פנים והזרקות מבית 'אלונה שכטר' כשיופי ומדע נפגשים משהו נפלא קורה

מוצרי הטיפוח שפותחו במעבדות אלונה שכטר, הם הוכחה לכך שכאשר אסתטיקה, בריאות ומדע נפגשים נולד קסם. ליין מוצרי הטיפוח אשר מבוסס על רכיבים מן הטבע, מספק טיפול משלים לניתוחי מתיחת פנים והזרקות והוא מאריך ומשמר את תוצאות ההליכים לאורך זמן רב.

במסע אחר היופי השלם, הטבעי והאמיתי יצרה אלונה שכטר סדרת מוצרי קוסמטיקה וטיפוח המשלבים צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וויטמינים שנועדו להזין את העור, לטפח אותו ולסייע בהתמודדות עם פגעי הזמן. המוצרים מותאמים לסוגי עור שונים והם נחשבים למוצרי אנטי אייג'ינג ברמת פרמיום.

כל מוצרי הטיפוח של אלונה שכטר מאושרים הן על ידי משרד הבריאות הישראלי והן על ידי ה-CPNP האירופאי, וכחברה בעלת מודעות אקולוגית גבוהה ואחריות סביבתית, המוצרים לעולם לא נוסו על בעלי חיים. לנוכח הצלחת ליין מוצרי הטיפוח של 'אלונה שכטר', בישראל ולאור הביקוש העולמי מוצרי החברה משווקים כבר משנת 2010 לרפרטואר רחב של מדינות בעולם, לרבות מדינות מובילות באסיה, באירופה ואמריקה הדרומית.

ניקוי וחיטוי עור הפנים לאחר מתיחת פנים והזרקות חומרי מילוי

לאחר הזרקות חומרי מילוי ומתיחת פנים העור מעט רגיש, אולי קצת נפוח ואדמוני אך אין זה אומר שניתן לוותר על ניקוי וחיטוי עור הפנים. נהפוכו, ניקוי הפנים חשוב במיוחד לאחר הליכים קוסמטיים ופלסטיים באזור הפנים מאחר שבכוחו למנוע התפתחות של זיהומים תוך שימור תוצאות ההליך.

כחלק ממכלול מוצרי הטיפוח שיעצימו את האפקט של מתיחת פנים והזרקות, ניקוי הפנים חשוב מאוד.

סבון אכילאה לחיטוי וניקוי עור הפנים, 400 מ"ל

סבון אכילאה הוא פרי פיתוח של חברת 'אלונה שכטר', הוא מחטא ומנקה את העור ברמה הגבוהה ביותר. הסבון מבוסס על צמחי מרפא והוא מתאים לכל סוגי העור. סבון אכילאה משלב בין תמצית אכילאה, מלחים ומינרלים המגיעים ישירות מים המלח לבין אלוורה וקמומיל. תמצית האכילאה היא אנטי–דלקתית, מקלה על עור מגורה ואלרגיות, מחדשת את תאי עור הפנים, מחטאת פצעים ותודות לתכונה הייחודית שלה – אנטיספטיות, האכיליאה תורמת גם לריפוי פצעים ואף מקלה על כאבים. המינרלים והמלחים מים המלח כמו גם צמחי המרפא מסירים תאים מתים, מזינים ואף משפרים את הטקסטורה של עור הפנים.

הסבון מנקה את נקבוביות העור ופותח אותן, הוא מונע זיהומים, הוא עשיר בחומצות אמינו, אינו מכיל פרבנים וניתן לחוש באפקט שלו כבר לאחר 2-3 ימים. בנוסף, סבון אכילאה מסייע לטשטש אקנה, פטריות, מחלות עור ועקיצות.

אופן השימוש: לשטוף את הפנים עם סבון אכילאה פעמיים ביום, פעם בבוקר ופעם בערב. תחילה, שוטפים את הפנים עם מעט מים, לאחר מכן מזליפים מעט סבון, מקציפים את הסבון ושוטפים היטב את הפנים.

  • הסבון בטוח לשימוש בכל הגילים וניתן לנקות בעזרתו לא רק את אזור הפנים אלא גם את שאר חלקי הגוף.

שמן הידרופילי להזנה וניקוי הפנים, 250 מ״ל

שמן הידרופילי מבית אלונה שכטר מחטא, מזין ומנקה באופן יסודי את עור הפנים והגוף ובנוסף מסיר איפור ומקל על תסמיני אוטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס ובעיות עור נוספות.

השמן מבוסס על צמחי מרפא, הוא מרכך את העור, מקל על עור מגורה, אדמומי וסדוק, מזין אותו ברכיבים חיוניים, מינרלים וויטמינים והוא מתאים לכל סוגי העור. מומלץ מאוד לשלב אותו בשגרת הטיפוח לאחר מתיחת פנים והזרקות, הוא משמר את תוצאות ההליכים לאורך זמן ותורם לבריאות העור.

רכיבי השמן ההידרופילי כוללים נגיעות מהטבע, לרבות: שמן אבוקדו, שמן חוחובה, שמן גרניום, שמן נבטי חיטה ושמן ציפורני חתול והוא מחיה את העור.

אופן השימוש: יש להזליף את השמן על כף היד, להוסיף מעט מים ולערבב עד שמתקבלת אמולסיה לבנבנה. בשלב הבא, יש למרוח את האמולסיה תוך כדי עיסוי ולאחר מכן לשטוף. ניתן להסיר איפור עם שמן הידרופילי, לנקות אזורים נוספים בגוף ואף להוסיף את השמן לאמבטיה.

  • שמן הידרופילי בטוח לשימוש לכל סוגי העור, לכל הגילים ולכל חלקי הגוף.

לחות והזנת עור הפנים לאחר הזרקות חומרי מילוי ומתיחת פנים

אחת התפיסות המוטעות שמסתובבות להן שם בחוץ היא שלאחר ניתוח מתיחת פנים והזרקות אין צורך לדאוג לעור הפנים ולטיפוחו. רבים ורבות שבויים בהנחה שההליך הכירורגי או האסתטי משיגים תוצאות מיידיות הנשמרות לטווח ארוך, ללא כל מאמץ. במציאות הדברים מעט שונים.

הליכים קוסמטיים כמו הזרקות חומרים משתקים וחומרי מילוי וכן ניתוחים פלסטיים כגון מתיחת פנים, ניתוח עפעפיים, מתיחת צוואר ו/או מתיחת מצח יכולים להביא לשינוי אסתטי מרשים, אך הם לא יכולים לעצור את תהליך ההזדקנות הטבעי. טיפול נכון בעור לאחר ההליכים האלו הוא הכרחי לשימור התוצאות לאורך זמן והוא תנאי לכך שתמיד תראו במיטבכן.

סרום קלאסי ענק בשילוב חומצה היאלורונית למיצוק העור, 100 מ"ל

סרום אנטי אייג'ינג, עשיר בחומצה היאלורונית הממצקת את עור הפנים, מעניק לחות ומחדש את ייצור הקולגן. הסרום פותח על ידי 'אלונה שכטר', הוא מאריך את שימור תוצאות מתיחת פנים והזרקות חומרי מילוי, מחדש תאים, הוא גם מפחית קמטים ושומר על עור פנים חלק, קורן ונעים למגע.

לצד חומצה היאלורונית מינרלים, ויטמינים ומלחי ים המלח הסרום מכיל גם צמחי מרפא, חומצה גמה לינולאית מזינה, אבקת אבן הג'ייד, שמן נר הלילה, תמציות אלוורה וקמומיל.

אופן השימוש: כדי ליהנות ממקסימום תוצאות יש להשתמש בסרום על בסיס יומיומי. את הסרום יש למרוח על עור נקי, לאחר שטיפת הפנים עם סבון אכילאה, ולהספיג אותו בעור בתנועות עיסוי מעגליות. לאחר השימוש יש למרוח את הביוטילי קרם – קרם לחות אנטי אייג׳ינג.

הסרום בטוח לשימוש לכל סוגי העור.

ביוטילי קרם – קרם לחות אנטי אייג'ינג למיצוק העור במהלך היום, 50 מ״ל

ביוטילי קרם הוא לא עוד קרם לחות גנרי. הוא פותח במעבדות 'אלונה שכטר' על מנת לספק פתרון הזנה מדויק לעור בוגר והוא מעניק אפקט כפול: הוא גם מעשיר את העור בלחות למשך כל שעות היום והוא גם עתיר חומרים פעילים הממצקים את העור ומעכבים את תהליך ההזדקנות.

שימוש יומיומי בביוטילי קרם מגביר את ייצור הקולגן, מגמיש את העור ומגן מפני רדיקלים חופשיים. הקרם כולל רכיבים טבעיים כגון: מלחי ים המלח, אבקת אבן הג'ייד, תמציות יערת דבש, תה ירוק, תמצית רימונים, קמומיל ודונג דבורים. שילוב ייחודי זה של מרכיבים מפחית קמטים, מזין ומרגיע את העור ומספק הגנה מסוימת מנזקי קרינת השמש (אינו מהווה תחליף לקרם הגנה מהשמש). לא פחות חשוב מכך, הקרם מאריך ומעצים את התוצאות של הזרקות ומתיחת פנים.

אופן השימוש: יש למרוח על אזור הפנים והצוואר את הביוטילי קרם מדי בוקר, רצוי מאוד לאחר מריחה וספיגה מלאה של הסרום הקלאסי.

  • קרם יום ביוטילי קרם מתאים לכל סוגי העור.

ג׳ל מסביב לעיניים להפחתת עיגולים כהים ושקיות מתחת לעיניים, 50 מ"ל

במלחמה נגד שקיות כהות ועיגולים באזור העיניים, ג'ל מסביב לעיניים של 'אלונה שכטר' הוא החייל היעיל ביותר שיש. הוא נאבק בקמטים, בפיגמנטציה ובנפיחות שנוטים להצטבר מסביב לאזור העיניים, מטשטש אותם, מחליק אותם, ממצק את העור ומביא לחידוש פעולת התאים.

הג'ל מותאם באופן מושלם למרקם העדין של העור באזור העיניים, הוא מרגיע, מבריא, מזין את העור ומעניק אפקט ברור של אנטי אייג’ינג.

הג'ל עצמו מבוסס על רכיבים מהטבע דוגמת: מלחים ומינרלים מים המלח, תמצית יערת דבש ויערת דבש יפנית, קמומיל, תמצית רימונים, תה ירוק ואבקת אבן הג'ייד. הוא עשיר בויטמינים וחומצות אמינו, מספק שכבת הגנה מפני רדיקלים חופשיים ויש לו סגולות אנטיספטיות.

אופן השימוש: יש לנקות באופן יסודי את עור הפנים עם סבון אכילאה. לאחר מכן, למרוח סרום קלאסי על עור הפנים. בשלב הבא, יש למרוח את הג'ל מסביב לעיניים בתנועות עיסוי עד שהג'ל נספג במלואו, בכל יום מדי בוקר.

  • ג'ל מסביב לעיניים מתאים לכל סוגי העור ולכל גיל.

שמן ויטמינים אנטי אייג'ינג לערב, 50 מ"ל

שמן עשיר בויטמינים וחומרים מזינים שפותח במעבדות 'אלונה שכטר' והוא אידיאלי לנשים וגברים שעברו מתיחת פנים או הזרקות.

השמן מתפיח קמטים וקמטוטים, מונע התפתחות של קמטים חדשים, יוצר מראה עור אחיד ומאט את תהליך ההזדקנות הטבעי. השמן מכיל חומרים פעילים המעודדים ייצור קולגן, הוא מגן מפני רדיקלים חופשיים ומשפר את רמת הלחות בעור.

אופן השימוש: יש למרוח את שמן הויטמינים מדי ערב על האזורים המועדים להופעת קמטים. להעצמת האפקט מומלץ למרוח לאחר מריחת השמן קרם לילה.

שמן הויטמינים בטוח לשימוש לכל סוגי העור.

קרם לילה להזנת העור, 50 מ"ל

קרם לחות ללילה מבית 'אלונה שכטר' מזין את עור הפנים, מעלה את רמת הלחות בעור, מספק שכבת הגנה מפני רדיקלים חופשיים ומאט את קצב ההזדקנות הטבעי.

הקרם מבוסס על צמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים מים המלח התורמים לבריאות העור. הוא כולל רוזמרין, אלוורה, גרגירי נחלים, סרפד, מרווה ודונג דבורים, הוא משפר את הטקסטורה של עור הפנים, ממצק את העור ותורם מאוד לגמישותו.

אופן השימוש: תחילה, יש לשטוף היטב את עור הפנים עם סבון אכילאה. לאחר ניקוי וחיטוי הפנים, רצוי למרוח את שמן הויטמינים ומעליו יש למרוח את קרם הלילה ולהשאירו למשך כל הלילה. בבוקר, יש לשטוף את הקרם עם סבון אכילאה.

קרם הלילה בטוח לשימוש לכל הגילים ולכל סוגי העור.

פילינג אלפא הידרוקסי אנטי אייג'ינג מבהיר לחידוש העור, 100

תכשיר פילינג אלפא הידרוקסי מבית 'אלונה שכטר' מסיר ביעילות וביסודיות את שכבת העור העליונה, מסיר תאים מתים, חושף שכבת עור חדשה ובריאה והוא יעיל במיוחד בהסרת שחורים, נקודות שומן לבנות, טשטוש חטטים, אקנה וסימני פיגמנטציה דוגמת כתמים כהים על גבי העור.

הפילינג יוצר אפקט של הבהרה והוא מכיל חומצה היאלורונית, צמחי מרפא, ויטמינים, מינרלים מים המלח וחומצת אלפא התורמים במיוחד לעיכוב תהליך ההזדקנות. לאחר שימוש קבוע בפילינג אלפא הידרוקסי של 'אלונה שכטר' , מרקם העור משתפר, מתמצק ומקבל גוון אחיד וחלק.

אופן השימוש: יש למרוח את תכשיר הפילינג 3 פעמים בשבוע, בשעות הערב. לאחר כחצי שעה מסיום הפילינג, יש למרוח קרם הבהרה או מסכת הזנה. בבוקר, יש לשטוף את הפנים עם סבון אכילאה. אם משתמשים בפילינג ללא קרם הבהרה או מסכת הזנה, יש לשטוף את הפילינג לאחר חצי שעה.

פילינג אלפא הידרוקסי בטוח לשימוש לכל סוגי העור.

קרם הבהרה לטשטוש כתמי עור ופיגמנטציה, 50 מ״ל

קרם הבהרה ייחודי מבית היוצר של 'אלונה שכטר' מדכא את הייצור העודף של המלנין, האחראי על הופעת הכתמים הכהים בעור. קרם ההבהרה מטפל בכתמים, מונע פיגמנטציה, משקם תאים פגומים ואף מעניק אפקט של אנטי אייג'ינג, המותח את העור וממצק אותו. כך שאם הופיעו באזור הפנים כתמים בשל הריונות או חשיפה מוגברת לשמש (נמשים) קרם ההבהרה הזה הוא פתרון נהדר עבורך.

מומלץ למרוח את הקרם לאחר מתיחת פנים או הזרקות חומרי מילוי, כדי להעניק לעור גוון אחיד. הקרם מבוסס על חומרים מהטבע, ביניהם: מלחים ומינרלים מים המלח, תמצית אכילאה, אבקת פנינים, תמצית בכור האביב, תמצית אלכמילה, תמצית נענע, חמאת שיאה, מליסה ותמצית חלמית גדולה.

לצד אפקט ההבהרה ודיכוי ייצור המלנין, הקרם מזין את עור הפנים, גורם לייצור קולגן ומפחית קמטים. הוא גם יעיל במניעת יובש בעור ומגן מפני רדיקלים חופשיים. את התוצאות רואים לאחר שימוש רצוף בקרם ההבהרה במשך חודשיים עד שמונה חודשים, אך ניתן להאיץ מעט את תהליך ההבהרה אם מקפידים לשלב גם את הפילינג אלפא הידרוקסי.

אופן השימוש: יש למרוח את הקרם מדי לילה באזור בו הופיעו הכתמים. כדי להחיש את תהליך ההבהרה, מומלץ מאוד להשתמש גם בפילינג אלפא הידרוקסי ולהקפיד למרוח קרם הגנה מפני השמש בתקופת הטיפול.

  • קרם ההבהרה לפיגמנטציה בטוח לשימוש לכל סוגי העור.

תרחיף ייבוש לריפוי והעלמת סימני אקנה, 50 מ״ל

מתיחת פנים והזרקות אמנם מותחות את עור הפנים ומעניקות לו מראה צעיר, אך הן אינן מספקות מענה לאקנה ופצעונים באזור הפנים. כדי להנות ממראה פנים אחיד, חלק, צעיר ורענן ומומלץ מאוד לשלב תרחיף ייבוש פרי פיתוח של 'אלונה שכטר' במשטר היופי הקבוע.

התרחיף נועד לייבש את פצעי הבגרות, למנוע צלקות וחטטים, לנקות ולחטא את העור. תרחיף הייבוש מזרז את ריפוי האקנה ומבריא את העור והוא מבוסס על רכיבים טבעיים, לרבות: מינרלים מים המלח, שמן לוז המכשפה, שמן עץ התה, תמצית קמומיל ואלוורה. את התוצאות ניתן לראות כבר לאחר 3 עד 5 ימי שימוש בתרחיף – העור נותר חלק, ללא סימנים או חטטים וסימני האקנה נעלמים.

אופן השימוש: יש לשטוף את הפנים היטב בסבון אכילאה ולאחר מכן למרוח את תרחיף הייבוש על האקנה, באופן נקודתי.

  • התרחיף בטוח לשימוש לכל סוגי העור, בכל גיל.

מסכת הזנה עשירה במינרלים לעור שמן, 50 מ״ל

מסכת ההזנה הייעודית לעור יבש של 'אלונה שכטר' משקמת עור סדוק, מגורה ויבש, ממצקת את העור, מעשירה אותו בלחות וחומרים מזינים ומעכבת את תהליכי ההזדקנות הטבעיים.

המסכה מטפלת ביעילות רבה בתופעות הנלוות לעור יבש, לרבות: גרד, אדמומיות וקילופים. היא משפרת את מרקם עור הפנים והרכיבים הטבעיים עליהם מבוססת המסכה מבטיחים טיפול עדין ובטוח המותאם באופן אופטימלי לאתגרים שמציב עור יבש.

השילוב בין שמן רוזמרין, תמצית אלוורה, מלחים ומינרלים מים המלח לבין תמצית סרפד, קמומיל, תמצית ארניקה, מרווה וגרגר נחלים בריכוזים גבוהים מעניק פתרון מדויק אחרי הזרקות ומתיחת פנים ואם טרם השימוש במסכת ההזנה לעור יבש עוברים טיפולי פילינג, אז האפקט האסתטי כפול.

אופן השימוש: יש לנקות את עור הפנים היטב עם סבון אכילאה. לאחר מכן, יש למרוח את מסכת ההזנה ולהשאירה למשך 20 דקות על העור, שלוש פעמים בשבוע. בתום 20 הדקות, יש לשטוף את המסכה עם מים פושרים. ניתן להשאיר את מסכת ההזנה למשך לילה ולשטוף בבוקר. רצוי להשתמש במסכת ההזנה לאחר טיפולי פילינג.

  • מסכת ההזנה מיועדת לבעלי/ות עור יבש, בכל גיל.

מור ולבונה בלזם לטיפוח עור יבש, מגורה וסדוק, 50 מ”ל

תכשיר זה מחולל פלאים בעור יבש, סדוק ומגורה ומספק מענה נפלא לתסמיני מחלות גנטיות כגון: אטופיק דרמטיטיס, פסוריאזיס וסבוריאה. הוא מבוסס על מור ולבונה והוא נלחם ביעילות במגוון בעיות עור עקשניות.

הוא מונע חדירה של רדיקלים חופשיים, מזין את עור הפנים בלחות, מטשטש ומעלים שפשפות, פטריות, סבוריאה, עקיצות וגם כוויות. תכשיר זה נמנה על מוצרי הדגל של 'אלונה שכטר' והוא גם מבין הנמכרים ביותר.

בתכשיר שפע של רכיבים מהטבע המשפרים את מרקם העור, את מראהו ומחדשים את התאים, והוא כולל בין היתר: צמחי מרפא, מינרלים מים המלח, דונג דבורים, שמן רוזמרין, תמצית אלוורה, שמן עץ התה, תמצית מור, תמצית לבונה בלזם וקמומיל.

אחד הדברים המיוחדים בתכשיר זה שהוא מעולה לאזורי התפרים לאחר ניתוחי פנים. הוא מטשטש צלקות ומשפר את תוצאת הניתוח באופן משמעותי.

אופן השימוש: תחילה, יש לשטוף היטב את הפנים עם סבון אכילאה, ולאחר הניקוי יש למרוח את תכשיר המור ולבונה בלזם פעמיים ביום.

  • תכשיר מור ולבונה בלזם מתאים לכל סוגי העור, בכל גיל

תמיד לשירותך – ייעוץ אישי וירטואלי להתאמה מושלמת של מוצרי הטיפוח

אנחנו יודעים שהסוד לשימור תוצאות מתיחת פנים והזרקות לטווח ארוך תלוי במידה רבה בהתאמת מוצרי טיפוח לנתונים האישיים שלך ולאורח חייך. לכן, השקנו שירות ייעוץ אישי וירטואלי מהפכני ופורץ דרך, המאפשר לך התאמה מושלמת של מוצרי טיפוח מבית 'אלונה שכטר', מבלי לצאת מהבית או לעזוב את נוחות הספה.

על מנת להתאים לך את תמהיל הטיפוח האופטימלי עבורך, כל שעליך לעשות הוא לצלם תמונת פרופיל ותמונה פרונטלית, לשלוח אלינו בוואצאפ ובתוך זמן קצר נציג מהצוות שלנו יחזור אליך עם תוכנית טיפוח שנבנתה במיוחד עבורך.

קולקציית מוצרי הטיפוח של 'אלונה שכטר' מעניקה פתרונות למגוון סוגי עור כמו גם לבעיות עור שונות, לרבות: כתמים ושקיות כהות מתחת לעיניים, עור סדוק ומגורה, עוד שמן, עור יבש, סימני פיגמנטציה, קמטים, קווים וקמטוטים, סימני מתיחה, פסוריאזיס, אקנה, אטופיק דרמטיטיס, סבוריאה ועוד.

אנחנו מאמינים גם ששיתוף פעולה מלא בין המטופלות והמטופלים לבין הכירורגים הפלסטיים שלנו יכולים לעזור בשמירת התוצאות המדהימות של הזרקות ומתיחת הפנים ובכוחם להבטיח מראה פנים צעיר, רענן וזוהר, גם זמן רב לאחר ההליכים הכירורגיים או האסתטיים.

טיפים לשימור תוצאות ניתוח מתיחת פנים והזרקות

לצד שילוב מוצרי הטיפוח מבית 'אלונה שכטר' בשגרת היופי שלך, יש עוד כמה דברים שכדאי להקפיד עליהם לאחר הזרקות ומתיחת פנים כדי לשמר למשך זמן רב את תוצאות ההליכים. אם תאמצו את ההמלצות הבאות תוכלו לא רק להנות ממראה פנים קורן כי אם גם תתרמו לבריאותכם הכללית, לרווחתכם ולאיכות חייכם.

רוב הטיפים שנציג בפניכם בשורות הבאות קלים מאוד ליישום, הם אינם עולים כסף וגם אינם דורשים מאמץ מיוחד. הם נכתבו על סמך ניסיון רב שנים בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה והם מבוססים על עובדות מדעיות מוכחות.

  • הרבו בשתיית מים – בימים הראשונים לאחר ניתוח מתיחת פנים והזרקות חומרי מילוי או חומרים משתקים, מןמלץ להרבות בשתיית מים, כדי למנוע כל סיכוי התייבשות. אך, שתיית מים חשובה לבריאות העור לא רק לאחר הליכים קוסמטיים ופלסטיים. הגוף שלנו כולל הרבה מאוד מים והוא גם זקוק כל העת לכמויות גדולות של מים. המים שאנחנו שותים חודרים לשכבת האפידרמיס העוטפת את הגוף ומגנה עליו מפני רעלנים, קרני UV, זיהומים ובקטריות, המים גם שומרים על טמפרטורת הגוף שלנו ויש למים סגולות אנטי אייג'ינג. שתיית מים ממצקת את העור, מעניקה לו לחות, מונעת אקנה, מותחת אותו, מונעת התייבשות, מבריאה את העור, מעניקה לו ברק ומשפרת את מרקם העור. ללא מים אין חיים, מים הם מעין נעורים טבעי, זמין ונגיש – ומומלץ מאוד לשתות לפחות 8 כוסות מים ביום.
  • הקפידו על תזונה בריאה – ארוחות קבועות ועשירות בחלבונים, הימנעות ממזונות עתירי סוכרים, פחמימות, שומנים וקלוריות ושילוב סיבים תזונתיים, פירות וירקות בתפריט היומי יישמרו בצורה טובה יותר את תוצאות מתיחת הפנים וההזרקות. חשוב מאוד שלא לדלג על ארוחות ולהקפיד להכניס לגוף אך ורק מאכלים מזינים ובריאים, שכן רק כך ניתן להבטיח עור צלול, חלק ובריא. תפריט בריא ינקה את הגוף ויעשיר אותו בויטמינים ומינרלים החיוניים לבריאותו.
  • השמרו מקרני השמש – חשיפה מוגברת לשמש היא גורם מספר אחד להזדקנות העור בטרם עת. קרני השמש, ה–UV, שוברים את המבנה של החלבונים שתפקידם לשמור על בריאות העור וכך מאיצים הופעת קמטים, קווים, רפיון ודלדול העור. הימנעות מחשיפה לשמש, מריחת קרם הגנה ושימוש בכובע ומוצרי הצללה יכולים לדחות את הופעת סימני הגיל, להקטין את הסיכוי לסרטן העור, למנוע מראש את נזקי השמש ולשמר למשך זמן רב את התוצאות של מתיחת פנים והזרקות חומרי מילוי וחומרים משתקים.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים