לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

ניתוח הסרת עור עודף

עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור

אם הצלחתם להשיל מעליכם כמות גדולה של קילוגרמים עודפים, אז אתם צריכים להיות גאים בעצמכם. זהו הישג נפלא וצעד משמעותי לקראת חיים פעילים יותר, בריאים יותר, איכותיים יותר ונוחים הרבה יותר. ירידה מסיבית במשקל, בין אם בשל דיאטה או לידות ובין אם בשל ניתוח בריאטרי, בוודאי שינתה את חייכם לטובה. עם זאת, בוודאי גיליתם שלאחר הירידה המוצלחת במשקל אתם ניצבים בפני אתגר חדש המונע מכם ליהנות ממלוא היתרונות הנלווים לירידה במשקל – עודפי עור, רפיון, הצטברויות שומן עקשניות ועור תלוי ומדולדל באזורים שונים בגוף ובפנים. במצב כזה, דיאטות נוספות לא יעזרו וגם ספורט לא יועיל. עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור הוא הפתרון האידיאלי עבורכם והוא יסייע, יעצים ויתמוך במאמצי ההרזיה שלכם. עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור הוא למעשה שם כולל למספר פרוצדורות כירורגיות פלסטיות להידוק ומיצוק העור הרפוי, והוא יאפשר לכם להשיג את הגוף שתמיד חלמתם עליו.

בעת עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור, ניתן להסיר עודפי עור, רקמות ושומן באזור הפנים, הצוואר, הסנטר, הזרועות, הבטן, החזה, הישבן והירכיים, לפסל מחדש את קווי המתאר שהתעוותו, להשיב את הפרופורציה ולהפוך להרבה יותר אטרקטיביים, נינוחים וקלילים. יתרה מכך, עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל משפר את ההערכה העצמית, את הדימוי והביטחון העצמי ואף שם סוף לפריחות, לפצעי עור, לשפשפות, לגירודים, לפטרת, לריחות הלא נעימים ולחוסר הנוחות שגורם העור המדולדל והרפוי.

היתרון הגדול בעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הוא שניתן לערוך כמה וכמה ניתוחים פלסטיים סימולטנית וכך לחסוך זמני החלמה כפולים, מספר רב של הרדמות מלאות וגם ניתן לחסוך כך היעדרויות ממקום העבודה ואובדן של שכר. כירורגים פלסטיים מיומנים ומקצועיים יכולים לטפל בכמה מוקדים בגוף במקביל כך שתוכלו סוף סוף ללבוש בהנאה ובגאווה את הבגדים החדשים שהצטרפו למלתחה שלכם.

עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור מספק פתרון נפלא אך הוא לא מתאים לכל אחד ואחת. כדי לעבור את הפרוצדורות הכירורגיות לאחר ירידה דרמטית במשקל יש לעמוד בכמה תנאים בסיסיים, ביניהם: שמירה על משקל יציב במשך לפחות 6 חודשים, בריאות כללית טובה והעדר מחלות רקע אקוטיות, הקפדה על אורח חיים בריא ובנוסף, חשוב שיהיו למטופלים ומטופלות ציפיות ריאליות מההליכים הפלסטיים.

בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה', ממתינים לכם מיטב הכירורגים הפלסטיים לצד צוות מקצועי, חם ואדיב וביחד אנו מלווים אתכם יד ביד עד שתשיגו את המראה המיוחל.

לצוות הרפואי שלנו יש ניסיון רב שנים בעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל ואנחנו גם מכירים מקרוב את האתגרים הנלווים להרזיה משמעותית. אנחנו יודעים שהעור העודף והמדולדל שנותר לאחר השלת קילוגרמים רבים מהווה מקור חדש, ולעיתים בלתי צפוי, לתסכול והוא גורע מתחושת ההצלחה והניצחון. אך אנחנו גם יודעים שיש פתרונות מהירים, בטוחים ויעילים שיעזרו לכם להיפטר מהצטברויות השומן, מעיוות קווי המתאר ומן העור התלוי. עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור יאפשר לכם ולכן ליהנות באופן מלא מההישג שלכם ויקח אתכם הכי קרוב שאפשר לגוף חטוב, מהודק ואטרקטיבי.

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ראשונית אישית עם הכירורגים הפלסטיים שלנו. בואו לפגוש מקרוב את המומחים שלנו, לראות את הקליניקה, לפגוש את הצוות המקצועי, להתייעץ, להתלבט ולקבל תשובות לכל השאלות.

לצפייה בתמונות לפני ואחרי עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל של מטופלי קליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה', יצרנו תיקייה מאובטחת המוגנת בסיסמה. זאת על מנת לשמור על הדיסקרטיות של המטופלים שלנו. כמובן שקיבלנו את הסכמת המטופלים להציג את תמונותיהם, לא נגענו בתמונות או שינינו אותן, הן אותנטיות, רק טשטשנו כמה סימנים מזהים כדי לשמור על פרטיות המטופלים.

כדי לצפות בתמונות לפני ואחרי עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לקליניקה שלנו בטלפון הבא: 1-800-210-210 ותקבלו מיד סיסמה שתאפשר לכם לצפות בתמונות שבתיקייה. נשמח לעמוד לשירותכם, לענות על שאלות לספק מידע נוסף.

10 שאלות ותשובות על עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור

מדוע אנשים בוחרים לעבור הליכי עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור?

נשים וגברים בוחרים לעבור הליכי עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל מכיוון שלאחר השלת הקילוגרמים העודפים נוצר מצב שבו העור שהתרחב בשל ההשמנה, אינו מתכווץ וחוזר לקדמותו לאחר הירידה הדרמטית במשקל. זוהי תכונה נתונה של העור האנושי – הוא מצליח להתרחב כדי להכיל את עתודות השומן כאשר משמינים אך הוא נכשל להתכווץ בחזרה, לאחר ירידה משמעותית במשקל הגוף. הפתרון היחיד במצב כזה הוא התערבות כירורגית שתכליתה הסרת עודפי עור, רקמות ומצבורי שומן נקודתיים, מיצוק עור הפנים והידוק עור הגוף.

לרוב, אנשים בוחרים לעבור עיצוב גוף לאחר ירידה במשקל מסיבות אסתטיות, אך עור רפוי עשוי לגרום גם לבעיות בריאותיות כגון: שפשפות, זיהומים, דלקות, פטרת וריחות רעים, אותם ניתן לפתור בעזרת מספר פרוצדורות לעיצוב הגוף.

עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הוא, אפוא, הליטוש האחרון והמשלים בדרך לגוף חטוב יותר, אטרקטיבי יותר ופרופורציונלי.

למי מתאים עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור? ומי אינו מועד מתאים?

עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל מתאים לאנשים שהשילו משקל רב, אם בעזרת ניתוח בריאטרי ואם על ידי דיאטה, ועומדים בכל התנאים הבאים:

  • משקל הגוף יציב וקבוע לאורך 6 חודשים לפחות. עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל מתאים אך ורק לאנשים שמצליחים לשמור על משקל גוף יציב ואין בכוונתם לרדת או לעלות במשקל בעתיד. למעשה, 6 חודשים זה זמן המינימום ואם ניתן להמתין מעבר לחצי שנה מרגע שהמשקל יתייצב – אז זה אפילו רצוי.
  • אורח חיים בריא. עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור מתאים לאנשים המחויבים לשמירה על אורח חיים בריא יותר. לאנשים שהתזונה שלהם מאוזנת ובריאה, שעוסקים בפעילות גופנית, נמנעים מחשיפה מרובה לשמש, לא מעשנים ולא מפריזים בשתיית אלכוהול.
  • בריאות כללית טובה. עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל מתאים לאנשים שהמצב הבריאותי הכללי שלהם טוב, אין להם מחלות רקע כגון מחלות לב או סוכרת והם עברו בהצלחה את כל הבדיקות הרפואיות המקדימות.
  • ציפיות מציאותיות. עיצוב הגוף לאחר לידה כרוך בצלקות וחשוב להבין שלאחר הפרוצדורות הגוף לא יחזור למה שהיה טרם העלייה במשקל. הפרוצדורות יעילות מאוד ויש להן תוצאות מרשימות אך הן לא עוצרות תהליכים טבעיים כמו הזדקנות או את כוח הגרביטציה.

עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל אינו מתאים למעשנים. מעשנים המעוניינים לעבור את הפרוצדורות יכולים להפסיק לעשן כ-8 שבועות ורק לאחר הגמילה יוכלו לעבור את הפרוצדורות. בנוסף, הליכים אלו גם לא מתאימים לאנשים עם מחלות רקע כרוניות ולאנשים שאין להם ציפיות מציאותיות מן הפרוצדורות.

מהן הפרוצדורות המבוקשות ביותר בהליכי עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל?

לכל אדם יש נתונים פיזיולוגיים אינדיבידואליים איתם הוא נולד והם מכתיבים במידה רבה את תגובת הגוף לשינויים במשקל. יש אנשים שלאחר ירידה מסיבית במשקל סובלים מעור מדולדל ורפוי באזור הזרועות בעוד שאחרים סובלים מהצטברות שומנים ועור רפוי באזור הבטן. יש נשים שהירידה שלהן במשקל לוותה בהתרוקנות נפח החזה ונפילתו כלפי מטה ועבורן זה אסון, אך כאשר גברים מאבדים מנפח החזה בשל השלת קילוגרמים עודפים – זה יתרון. בדיוק מסיבה זו הכירורגים הפלסטיים בקליניקה שלנו נפגשים עם כל מטופל ומטופלת, מקשיבים, לומדים על האזורים הדורשים חיטוב ועיצוב ומתאימים לכל אחד ואחת באופן אישי את מעטפת הפתרונות האידיאליים ביותר עבורם.

באופן כללי, עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל יכול לכלול אחד או יותר מההליכים הבאים: הסרת עודפי עור מהסנטר, מהצוואר וגם מהירכיים, מהמותניים ומהישבן, מתיחת זרועות, שאיבת שומן נקודתית, ניתוח חזה – הרמה ו/או מילוי נפח ומתיחת בטן.

כיצד נערכות פרוצדורות לעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור?

מאחר שעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל כולל כמה וכמה פרוצדורות כירורגיות פלסטיות, נפרט בשורות הבאות על כל הליך בנפרד:

  • מתיחת זרועות – פרוצדורה זו נועדה לטפל בעור הרפוי והתלוי באזור הזרועות לאחר ירידה במשקל. במהלך הניתוח מבצע הכירורג שאיבת שומן על מנת להיפטר מכל עודפי השומן. בקליניקת שלנו אנו מבצעים שאיבת שומן במגוון טכניקות, לרבות: שאיבת שומן רטובה, שאיבת שומן בהמסה, שאיבת שומן באולטרה-סאונד, בודי טייט וכן שאיבת שומן בעזרת קנולה רוטטת, כך שכל מטופל ומטופלת יכולים לקבל את הטיפול והטכניקה המתאימים ביותר עבורם. במהלך המתיחה יבצע הכירורג חתך דרכו ימשוך את העור, ימתח אותו ויהדק אותו אל הגוף. במידה ויש עודפי עור משמעותיים, יאלץ הכירורג הפלסטי לבצע חתך בגודל גדול יחסית, המשתרע מפנים הזרועות ועד לבית השחי, מה שעשוי להותיר צלקת מובחנת. במידה ועודפי העור אינם רבים, יסתפק הכירורג הפלסטי בחתך קטן יותר באזור בבית השחי, כך שגם אם יוותרו צלקות קטנות הן יהיו נסתרות ובלתי מובחנות.
  • בדיקות מקדימות נדרשות: ספירת דם, כימיה בדם, בדיקת סוכר, בדיקת תפקודי כליה, רמות מלחים ותפקודי קרישה. מטופלות שעברו את גיל 40 נדרשות לעבור גם בדיקת א.ק.ג כמו גם צילום חזה.
  • משך זמן ההליך למתיחת זרועות: כשעתיים עד 3 שעות.
  • סוג הרדמה: בדרך כלל תחת הרדמה מלאה, אם יש מעט עודפי עור ניתן לשקול הרדמה מקומית ואלחוש.
  • מתיחת פנים – הליך זה מאפשר להפטר מעודפי עור, עור מדולדל ורפוי והצטברויות נקודתיות של שומן באזור הפנים. מתיחת פנים מטפלת ברפיון העור באזור הצוואר, בסנטר כפול, ניתן בעזרת מתיחת פנים להרים גבות ועפעפיים שצנחו, להחליק את המצח ולהיפטר גם מקמטים, מקווים וקמטי הבעה. במהלך מתיחת פנים מבצע הכירורג הפלסטי חתך נסתר המתחיל מתחת לקו שיערות הראש, באזור הרקות, ונמשך עד לאזור שבו הקרקפת נפגשת עם האוזניים. במידה ויש צורך לטפל גם בעודפי עור בצוואר ובסנטר יבצע הכירורג חתך נוסף באזור נסתר בסנטר. דרך חתכים אלו מושך הכירורג הפלסטי את העור העודף, מותח אותו, מסיר את העודפים ומהדק את העור. במידה ויש הצטברויות שומן משלב הכירורג הפלסטי גם שאיבת שומן נקודתית. לאחר פעולת ההידוק, המיצוק והמתיחה – הפנים מקבלות מראה מהודק, חלק ואחיד. אין עודפי עור, אין קמטים, אין סנטר כפול, אין גבות נפולות, המצח חלק ואין הצטברויות שומן.
  • בדיקות מקדימות נדרשות: ספירת דם, תפקודי קרישה, א.ק.ג וצילום חזה.
  • משך זמן ההליך למתיחת פנים: בין 3-4 שעות.
  • סוג הרדמה: מלאה.
  • הסרת עודפי עור ושומן מהירכיים והישבן – כמו ההליכים האחרים גם פרוצדורה זו משלבת בין הסרת עודפי עור לבין שאיבת שומן. על מנת להסיר עודפי עור ושומן מאזור הישבן והירכיים מבצע הכירורג הפלסטי תחילה שאיבת שומן נקודתית. לאחר מכן, מבצע הכירורג חתך דרכו הוא מותח את העור, מסיר עודפי עור ורקמות, מחליק את העור, מצר היקפים ומהדק את העור בחזרה אל הגוף. את החתכים מבצע הכירורג הפלסטי בדרך כלל באזור פנים הירך ו/או באזור המפשעה, כך שאם יישארו צלקות הן יהיו חבויות.
  • בדיקות מקדימות נדרשות: ספירת דם, כימיה בדם ותפקודי קרישה. מטופלים מטופלות מעל גיל 40 ידרשו לעבור גם א.ק.ג וצילום חזה.
  • משך זמן ההליך להסרת עודפי עור ושומן מהירכיים והישבן: כשעתיים.
  • סוג הרדמה: מלאה.

מתיחת בטן – הליך זה נועד להסיר את עודפי השומן הנקודתיים שהצטברו בבטן, להדק את שרירי דופן הבטן ולהיפטר גם מעודפי שומן באזור הגב. מתיחת בטן היקפית (בטן+גב) מתאימה לאנשים שעשו ניתוח בריאטרי ועברו כשנתיים מיום הניתוח או לאנשים שירדו באופן טבעי במשקל ושמרו עליו יציב לאורך חצי שנה לפחות. במהלך הניתוח שואב הכירורג הפלסטי עודפי שומן מאזור הבטן הצידית והעליונה. לשם כך הוא מבצע חתך מתחת לקו התחתונים, כך שאם תיוותר צלקת היא תוסווה על ידי שערות הערווה או התחתונים. לאחר מכן מסיר הכירורג עודפי עור באזור הבטן והגב, מפריד את הטבור, תופר את שרירי הבטן, ממקם מחדש את הטבור ותופר. זהו ניתוח יחסית מורכב אך התוצאות שלו מרשימות מאוד. במידה ומעוניינים למלא אזורים בגוף, למשל למלא חזה שהתרוקן עקב הירידה במשקל, ניתן לשמור את השומן שנשאב מן הבטן ולהחזיר אותו לחזה על מנת להעניק לחזה נפח ואפקט קל של הרמה.

  • בדיקות מקדימות נדרשות: ספירת דם, כימיה בדם ותפקודי קרישה.
  • משך זמן ניתוח מתיחת בטן: כשעתיים עד 3 שעות.
  • סוג הרדמה: מלאה.

ניתוחי חזה: הגדלת חזה ו/או הרמת חזה – לאחר השלת קילוגרמים רבים החזה הנשי מתרוקן, מאבד מנפחו וצונח כלפי מטה. הפתרון הוא הרמת חזה ומילויו. הרמת חזה לבעלות חזה קטן יחסית כרוכה בביצוע חתך מסביב לעטרת הפיטמה. לאחר מכן אוסף הכירורג הפלסטי את עודפי העור, מסיר אותם, ממקם מחדש את הפטמה כך שתראה טבעית ומהדק את העור. בנשים בעלות חזה גדול יותר, שהחזה שלהן נפול יותר, יבצע הכירורג הפלסטי חתך נוסף, הנפרס מהעטרה עד לתחתית השד, בקפל הטבעי של השד. דרך חתכים אלו מסיר הכירורג הפלסטי את עודפי העור ההיקפיים וגם כאן הוא ממקם מחדש את הפיטמה. נשים המעוניינות להוסיף נפח לחזה ולהגדיל אותו יכולות לעשות כן בשילוב עם הרמה. במקרה כזה, על המטופלת להחליט קודם כל עד כמה היא רוצה להגדיל את החזה. נשים שמעוניינות בהגדלת חזה מינורית יכולות ליהנות מהגדלת חזה בעזרת שומן עצמי הנשאב מאזורים בגוף בהם יש שומן עודף ומוחזר אל החזה בעזרת הזרקות השומן העצמי. נשים שמעוניינות בהגדלה משמעותית יותר יכולות להשתיל סיליקון. לשם החדרת שתל הסיליקון מבצע הכירורג חתכים זעירים בקפל כל שד, כך שהצלקות נסתרות. לאחר מכן יוצר הכירורג מעין כיס ולתוכו הוא מחדיר את השתל. במידה ויש צורך, ממקם מחדש הכירורג הפלסטי גם את הפטמה.

  • בדיקות נדרשות: ספירת דם, כימיה בדם, תפקודי קרישה ולנשים מעל גיל 40 גם צילום חזה, ממוגרפיה ובדיקת א.ק.ג.
  • משך זמן ההליך להרמת והגדלת חזה: הרמת חזה – כשעה, הגדלת חזה – כשעה.
  • סוג הרדמה: מלאה.

האם הליכי עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור כרוכים בסיכונים, סיבוכים ותופעות לוואי?

באופן כללי, כל פרוצדורה כירורגית כרוכה בסיכון מסוים, אך ניתן לצמצם את הסיכוי לסיבוכים באופן משמעותי אם מקפידים לעבור הליכי עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל בקליניקה שמעסיקה כירורגים פלסטיים מקצועיים, מנוסים ומיומנים.

לאחר רוב הפרוצדורות הכירורגיות הפלסטיות, יש תופעות לוואי נפוצות המופיעות מיד לאחר כל ניתוח כמעט אך הן נעלמות מעצמן, באופן טבעי, ככל שתהליך ההחלמה מתקדם. בין התופעות הרווחות לאחר ניתוחים פלסטיים ניתן לציין את הבאות:

  • אדמומיות.
  • נפיחויות.
  • שטפי דם.
  • אי-נוחות.
  • כאבים קלים.
  • נימול = העדר תחושה.
  • סימנים כחולים-סגולים.

במקרים נדירים מאוד, עלולים להופיע סיבוכים שונים, אולם חשוב להבין כי כיום ניתן לטפל ביעילות ובמהירות גם בסיבוכים, במידה והם הופיעו.

  • זיהומים – טיפול אנטיביוטי בדרך כלל שם סוף לכל זיהום.
  • העדר סימטריה או בעיית פרופורציות – ניתן לטפל בזה על ידי ביצוע ניתוח תיקון נוסף.
  • דימום יתר – הפתרון הוא ניקוז הדם.

מה צפוי בפגישת הייעוץ הראשונית בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה'?

נשים וגברים המעוניינים לעבור פרוצדורות לעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל יפגשו בפגישת הייעוץ הראשונה בקליניקה את הכירורג הפלסטי. בפגישה זו, יקשיב הכירורג לכל האתגרים והבעיות עימם אתם מתמודדים לאחר השלת הקילוגרמים העודפים, הוא ישאל שאלות ויבין מהן הציפיות שלכם מהפרוצדורה המשולבת.

לאחר מכן, יערוך הכירורג הפלסטי תשאול רפואי מקיף. הוא ישאל על האופן שבו ירדתם במשקל (ניתוח, לידות או דיאטה), כמה זמן אתם שומרים על המשקל, האם יש לכם בעיות רפואיות, מחלות רקע, ניתוחים קודמים, אלרגיות, רגישויות, היסטוריה רפואית משפחתית ועוד.

בשלב הבא, יבדוק הכירורג הפלסטי את הגוף והפנים, בהתאם לאיברים אותם אתם מעוניינים לשפר ולחטב. הוא יבחן את מצב העור הרפוי, את היקפו, את מידת האלסטיות שלו, הוא יאתר מצבורי שומן נקודתיים, יבחן את מצב הרקמות ויבדוק גם את הפרופורציות של הגוף.

לבסוף, ימליץ הכירורג הפלסטי על שילוב הפרוצדורות האופטימלי עבור כל מטופל ומטופלת וכן על הטכניקות המתאימות לביצוע כל פרוצדורה. הוא יסביר בפרוטרוט מדוע הוא מציע כל טכניקה, אילו בדיקות יש לעבור לפני ההליכים, כיצד להיערך לכל הליך, כמה זמן ימשך הניתוח המשולב, האם יהיה צורך באשפוז של לילה, כיצד להיערך לתהליך ההחלמה וגם יענה על כל השאלות.

האם עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור מתאים גם לנשים שהשילו ממשקלן לאחר לידות?

כן, בהחלט. עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל מתאים לכל אדם בריא שהשיל כמות גדולה של קילוגרמים ממשקלו ובוודאי שהוא מתאים גם לנשים הסובלות מעור רפוי ומדולדל והצטברויות שומן נקודתיות בשל ההריונות והלידות. מטבע הדברים, במהלך ההיריון גוף האישה מתרחב וגדל על מנת להכיל את העובר. לאחר הלידה אמנם רוב הנשים מאבדות את המשקל שצברו במהלך ההיריון, אך מאחר והעור לא חוזר לקדמותו נותר לעיתים עור מדולדל באזור הבטן, הזרועות, הירכיים, הישבן, המותניים, החזה וגם באזור הפנים ניתן לזהות עודפי עור.

בעזרת שילוב של פרוצדורות לעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל, ניתן לקבל מענה כולל ומקיף לכל עודפי העור המשתפלים לאחר הלידות ולפסל את הגוף מחדש.

חשוב להדגיש כי מומלץ לנשים לעצב את הגוף מחדש לאחר סיום כל הלידות וההנקות, זאת כדי לשמר את תוצאות ההליכים לאורך זמן, שכן הריון נוסף עשוי לשבש את התוצאות של הניתוחים. יתרה מכך, נשים המעוניינות לשלב ניתוחי חזה בעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל עשויות לאבד את יכולת ההנקה שלהן בשל ניתוחי חזה לכן מוטב לדחות את הניתוחים לאחר סיום ההריונות וההנקות. נשים שמעוניינות לעבור הליכי עיצוב גוף בין הריונות יכולות לעשות כן, אולם ההיריון יגרום להתרחבות נוספת של הגוף והירידה במשקל לאחר הלידה יכולה להיות מלווה בהצטברויות חדשות של עור עודף, רקמות ושומן, מה שיצריך ניתוח נוסף.

האם צפויות צלקות אחרי עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור?

התשובה לשאלה זו היא שבדרך כלל כן. מדובר בהליכים כירורגיים מורכבים ומשולבים ובחלק גדול מהם יש סיכוי לצלקות. עם זאת, הכירורגים הפלסטיים שלנו בקליניקה מקפידים לבצע חתכים במקומות נסתרים כך שגם אם תיוותר צלקת, היא לא תהיה גלויה לעין. בנוסף, מטבען של צלקות להיטשטש עם הזמן ולהעלם.

הניתוח היחיד שעשוי להשאיר צלקת מובחנת הוא ניתוח מתיחת זרועות הנעשה באנשים עם עודפי עור מסיביים בזרועות. לכן, יש לקחת את זה בחשבון טרם ההחלטה לעבור ניתוח מתיחת זרועות. עם זאת, חשוב לציין שיש כיום לא מעט תכשירים והליכים אסתטיים שניתן לטשטש ולהעלים בעזרתם צלקות.

לאילו תוצאות ניתן לצפות לאחר עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור?

תוצאות עיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל נראות במלואן לאחר כמה חודשים בודדים ממועד הניתוח, הן לרוב מרשימות מאוד ויש שביעות רצון גבוהה בקרב מטופלים ומטופלות שעברו אותם. בתחום פותחו טכניקות פלסטיות יעילות להתמודדות עם עודפי עור, רקמות ושומן לאחר הרזיה דרסטית.

חשוב לציין כי פרוצדורות לעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל משפרות לא רק את המראה החיצוני כי אם גם את הביטחון העצמי ואת דימוי העצמי. הן מאפשרות למטופלים לנהל חיים איכותיים יותר ובריאים יותר וגם החיוניות והתפקוד היומיומי משתפרים פלאים.

תוצאות ההליכים לעיצוב הגוף תלויות במיומנות של הכירורג הפלסטי, במצב העור של כל מטופל, בטכניקה שנבחרה והן גם תלויות באורח החיים שמאמצים המטופלים לאחר הפרוצדורות הכירורגיות. מטופלים שמקפידים על תזונה נכונה, אורח חיים אקטיבי ופעיל, שמים קרם הגנה, ממעטים בצריכת אלכוהול ונמנעים מעישון יוכלו לשמר לאורך זמן רב יותר את תוצאות ההליכים בהשוואה לאנשים שאינם מחויבים לחיים בריאים.

מדוע כדאי לך לעבור עיצוב גוף לאחר ירידה במשקל הסרת עודפי עור בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה'?

מאחורינו, ניסיון רב בביצוע פרוצדורות לעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל וההוכחה לכך היא מאות מטופלות ומטופלים מרוצים. הכירורגים הפלסטיים שלנו הם מהמובילים בישראל בתחום הכירורגיה הפלסטית והם מנוסים הן בביצוע פרוצדורות פלסטיות בודדות והן בביצוע הליכים כירורגיים משולבים ומורכבים. כל המנתחים בקליניקה שלנו חברים בהסתדרות הרפואית בישראל והם עובדים על פי הסטנדרטים הרפואיים המחמירים ביותר.

הצוותים שלנו מלווים כל מטופל ומטופלת באופן אישי, משלב הייעוץ דרך הניתוח עצמו ועד להחלמה מלאה ובריאותם של מטופלינו נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו. אנחנו תמיד מעודכנים בהתפתחויות האחרונות בתחום הפלסטיקה הכירורגית ומשלבים פרוצדורות וטיפולים הנערכים אך ורק בטכניקות שהוכחו כבטוחות.

אנחנו מאמינים שהקשבה אמיתית לצרכים, לציפיות ולאתגרים של כל מטופל ומטופלת היא סוד ההצלחה וערכים של שקיפות ומקצועיות נטולת פשרות מנחים אותנו בכל פעילותינו. לעולם לא נמליץ על ניתוח מיותר ואף פעם לא נדחוק במטופלינו לעבור ניתוחים.

כאואזיס של יופי ואסתטיקה מגיעים אלינו מטופלים ומטופלות מכל קצוות הארץ. הם יודעים שבקליניקה שלנו הם ימצאו פתרון לכל בעיה אסתטית ומבינים שאנחנו חותרים למקסימום תוצאות במינימום התערבות כירורגית.

*** כתבה זו נכתבה בשיתוף פעולה עם כירורגים פלסטיים המתמחים בעיצוב הגוף לאחר ירידה במשקל. למנתחים בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' ניסיון רב בתחום הפלסטיקה והם חברים באיגוד הרופאים הישראלי.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים