לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

ניתוח משולב אוזניים ואף

הפנים הם החלק האקספרסיבי והבולט ביותר בגוף שלנו ולצד התקשורת המילולית, הבעות פנים מסייעות לנו לתקשר עם אחרים. לאופן שבו אנחנו נראים יש השפעה על האופן שבו אנחנו תופסים את עצמנו וכן על האופן שבו אחרים תופסים אותנו. בדיוק מסיבה זו רובנו מטפחים ודואגים למראה הפנים יותר מכל איבר אחר. כאשר נולדים עם אף ארוך או נשרי ואוזניים בולטות או בלתי פרופורציונליות, זה משפיע על כל היבטי החיים. הפחד להראות את הצדודית או להצטלם בפרופיל, הצורך להסתיר את האוזניים עם השיער בעזרת כובע או מטפחת, אלו הם רק חלק מהפעולות החוזרות ונשנות שמפריעות לחיי השגרה וגובות מחיר פסיכולוגי כבד, ואם נלוות גם בעיות רפואיות באף ו/או באוזניים, אז הקושי הוא גדול עוד יותר ויכול לבוא לידי ביטוי בבעיות שמיעה או בקשיי נשימה.

ניתוח אוזניים ואף המשולב בהליך אחד יכול להגדיר מחדש את כל תווי הפנים ולהעניק מראה אסתטי, שלם ומאוזן יותר הממסגר את הפנים. יתרה מכך, בכוחו של ניתוח אוזניים ואף לתקן מומים מולדים באף ובאוזניים וכן לתקן עיוותים שנגרמו עקב פגיעה, תאונה או מחלה. לצד השבת הפרופורציה למראה הפנים תורם ניתוח אוזניים ואף גם להערכה ולדימוי העצמי של המטופלים ומאפשר להם לחיות חיים חופשיים, החפים מהסוואות והסתרות מייגעות.

לא בכדי ישנה התמחות רפואית מיוחדת המוקדשת לטיפול האף והאוזן (וגם הגרון. ע"ע רופא אף אוזן גרון). יש קשר בלתי ניתן לניתוק בין שני האיברים החשובים האלו, קשר עליו אחראית חצוצרת אאוסטכיוס. חצוצרה זו נמצאת בין חלל האף לבין האוזן התיכונה וכאשר ישנן בעיות באזור החצוצרה יכולות להופיע בעיות הן באוזניים והן באף, ביניהן: בעיות שיווי משקל, בעיות שמיעה, בעיות נשימה, נוזלים באוזניים, כאבי אוזניים, בעיות בחוש הריח, נזלת וגם בעיות שינה.

ניתוח אוזניים ואף הוא לא רק ניתוח משולב הוא גם נחשב לניתוח מורכב. משכך הם פני הדברים יש חשיבות עליונה לביצוע הניתוח על ידי כירורג פלסטי מיומן ומקצועי בעל ניסיון רפואי רב בניתוחי אף ואוזניים. כירורג שיודע שהמפתח להצלחת הניתוח הוא השגת מראה טבעי והרמוני העולה בקנה אחד עם הציפיות של המטופלים והמטופלות מחד ומעניק פתרון רפואי ממוקד עם מינימום סיכוי לסיבוכים מאידך.

היתרון בשילוב של 2 ניתוחים פלסטיים בהליך אחד הוא גדול; ניתוח אוזניים ואף חוסך מהמטופלים זמני החלמה והתאוששות כפולים, הרדמה נוספת וגם חוסך תקופות כפולות וממושכות של היעדרות מהעבודה. בנוסף, השילוב בין 2 הניתוחים מאפשר לכירורג הפלסטי להגיע לאיזון מדויק, מוקפד ומהודק יותר בכל מראה הפנים.

בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה', ממתינים לכם כירורגים פלסטיים מן המובילים בישראל. יש להם ניסיון עשיר בניתוחים משולבים ומורכבים והם יודעים להתאים את הפתרון האסתטי האידיאלי לכל מטופל ומטופלת.

כקליניקה המתמחה זה שנים רבות בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה אנחנו מכירים היטב את ההתחבטויות וההתלבטויות לפני ניתוח פלסטי ואנחנו כאן כדי לייעץ, לעזור ולספק לכם את כל המידע, כדי שתוכלו לקבל החלטה נכונה ומושכלת.

המטופלים שלנו יודעים שכאשר הם מגיעים אלינו לקליניקה הם נהנים מסטנדרט רפואי גבוה, טיפול וליווי אישי צמוד, שקיפות מלאה, הוגנות וזמינות, ואנחנו מזמינים גם אתכם להתייעץ עם המומחים שלנו. אנחנו כאן לשירותכם, נשמח לענות לכם על כל שאלה.

לצורך צפייה בתמונות לפני ואחרי ניתוח אוזניים ואף של מטופלי הקליניקה, יצרנו תיקיה מאובטחת המכילה מגוון רחב של תמונות של לפני ואחרי ניתוח אף ואוזניים. אבטחנו את התיקייה בסיסמה על מנת להגן על פרטיות מטופלי קליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה'.

כל התמונות אשר בתיקייה הן אותנטיות ואמיתיות, לא נגענו ולא שינינו כלום, רק טשטשנו סימנים מזהים כדי לשמור על פרטיות מטופלינו. על מנת לצפות בתמונות יש להתקשר לקליניקה שלנו במספר הטלפון הבא: 1800210210, ומיד מנהלת השירות שלנו תיתן לכם סיסמה שתאפשר לכם לפתוח את התיקייה.

18 שאלות ותשובות אודות ניתוח אוזניים ואף

מהן הסיבות אשר בעטיין אנשים בוחרים לעבור ניתוח אוזניים ואף?

ניתן לחלק את הסיבות המובילות אנשים לעבור ניתוח אוזניים ואף ל-2:

  • סיבות רפואיות – סחרחורות, הפרעות בשיווי המשקל, טנטון (צלצולים באוזניים), זיהומים באוזניים, זיהומי סינוסים, נקב בעור התוף, בעיות שמיעה מסוימות, עיוותים מולדים, פוליפים באף, מחיצה סוטה באף, דימומים באף, חסימה באף, בעיות בתעלה החיצונית של האף או בעיות נשימה אלו הן הסיבות הרפואיות הרווחות לניתוח אוזניים ואף.
  • סיבות אסתטיות – אוזניים גדולות, אוזניים שאינן פרופורציונליות, עיוות באפרכסת, אף ארוך, אף "נשרי", חוסר סימטריה בין הנחיריים ו/או אף רחב מאוד, אלו הן הסיבות האסתטיות הנפוצות המביאות אנשים, גברים ונשים, לעבור ניתוח אוזניים ואף.

כמו כן, אין זה נדיר למצוא אנשים שבוחרים לעבור ניתוח אוזניים ואף בשל שילוב בין סיבות רפואיות לבין סיבות אסתטיות. ישנם לא מעט מצבים בהם מטופלים הזקוקים לניתוח אף מסיבות רפואיות בוחרים לשלב באותו הליך גם ניתוח הצמדת אוזניים מחיר, מסיבות אסתטיות. ולהיפך, ישנם אנשים הזקוקים לניתוח אוזניים מסיבות רפואיות ומשלבים גם ניתוח אף אסתטי באותו הליך כי הם ממילא עוברים הליך כירורגי וברצונם למקסם את תוצאות ההליך וליהנות ממראה פנים אסתטי, סימטרי ואטרקטיבי.

מאיזה גיל ניתן לעשות ניתוח אוזניים ואף?

ניתן לעבור ניתוח אוזניים ואף מגיל 16-17. הסיבה לכך היא שיש להמתין עד למלוא ההתפתחות של האף, כך שתוצאות הניתוח ישמרו לאורך זמן ולא ישובשו על ידי תהליכי ההתפתחות וההתבגרות הטבעיים.

מהם הגורמים לאוזניים בולטות או בלתי פרופורציונליות? ולאף גדול ו/או רחב?

בעיות אסתטיות באף ובאוזניים הן על פי רוב מולדות וגם תורשתיות. את הנתונים הפיזיולוגיים שעימם אנחנו נולדים אנחנו מקבלים בתורשה מאימא ואבא שלנו. אם להורים או לסבים שלנו יש אף ארוך או גדול או אוזניים בולטות או גדולות מדי, סביר מאוד להניח שגם לנו יהיו נתונים כאלו ואף נוריש אותם לילדינו ולנכדינו.

כמו כן, בעיות במהלך הלידה יכולות להביא לפגמים ועיוותים באוזניים ו/או באף. במקרים אחרים חבלות, פציעות או פגיעות באוזניים או באף במהלך החיים, למשל: במהלך ספורט, האבקות, נפילות או מכות יכולים לגרום לעיוותים באף או באוזניים.

למי מתאים ניתוח אוזניים ואף? ולמי לא?

באופן כללי, ניתוח אוזניים ואף מתאים לאנשים, גברים ונשים, אשר בריאים בגופם ובנפשם.

אנשים שסובלים ממחלות רקע או בעיות רפואיות כרוניות או אקוטיות אינם מועמדים אידיאליים לניתוח. במקרים כאלו, ניתן לנתח אך ורק אם יש אישור מיוחד מרופא מומחה.

מעשנים גם אינם מועמדים מתאימים לניתוח. זאת מכיוון שהחומרים המצויים בסיגריות משבשים את התפקוד התקין של מחזור הדם ועלולים לסכל את תהליך ההחלמה והריפוי הטבעי.

מה קורה בפגישת הייעוץ הראשונה בקליניקה?

בפגישת הייעוץ הראשונית, תפגשו את הכירורג הפלסטי שעתיד לבצע את הניתוח, באופן אישי. במהלך המפגש, תוכלו לספר על האתגרים שהביאו אתכם לשקול ניתוח אוזניים ואף, תוכלו גם להתייעץ ולהתלבט עם הכירורג ולקבל תשובה לכל שאלה על אודות ניתוח אוזניים ואף.

בשלב הבא, יערוך הכירורג הפלסטי תשאול רפואי. הוא ישאל על בעיות בריאותיות, היסטוריה רפואית, ניתוחים קודמים, אלרגיות, רגישויות ועוד.

לאחר מכן, יבצע הכירורג הפלסטי בדיקה יסודית ומקיפה הן לאוזניים והן לאף. הכירורג יבדוק את מצב האף, גודלו, צורתו, רוחבו, מצב נחיריים, מצבה של העצם, מידת הסימטריה, מידת ההתאמה של האף לפנים, מצב מחיצות האף ואם הופניתם אל הניתוח מסיבה רפואית אחרת יבחן הכירורג את הבעיה הרפואית. לאחר מכן, יבדוק הכירורג הפלסטי את מצבן של האוזניים: את מידתן של האוזניים, את מצב הסימטריות בין 2 האוזניים, את מרחק כל אוזן מהקרקפת, את הרוחב והאורך של כל אוזן כמו גם שהוא יבדוק ביסודיות את הבעיה הרפואית באוזניים, במידה ויש.

לאחר הבדיקה המקיפה, ימליץ הכירורג הפלסטי על הטכניקה הכירורגית המתאימה ביותר עבורכם, בהתאם לציפיות האסתטיות שלכם ובהתאמה לבעיה הרפואית. הוא יספר מדוע הוא ממליץ על הטכניקה הזו, הוא יפרט למה לצפות, מה משך תקופת ההחלמה והוא יציין גם סיבוכים אפשריים, למרות שאלו נדירים מאוד.

אילו בדיקות יש לעבור טרם ניתוח אוזניים ואף?

טרם ניתוח אוזניים ואף יש לעבור מספר בדיקות רפואיות מקדימות, ביניהן:

  • ספירת דם.
  • בדיקת תפקודי קרישה.
  • כימיה בדם.
  • א.ק.ג.

מטופלים מעל לגיל 40 ידרשו לצילום חזה, בנוסף.

במקרים בהם המטופלים סובלים מבעיות רפואיות מיוחדות, ייתכן ויהיה צורך לערוך בדיקות רפואיות נוספות. מידע מפורט באשר לכלל הבדיקות שיש לערוך לפני הניתוח יימסר לכל מטופל ומטופלת באופן אישי על ידי הכירורג הפלסטי זמן מה לפני הניתוח.

כיצד נערך ניתוח אוזניים ואף?

ניתוח אוזניים ואף הוא ניתוח משולב הנערך בשני שלבים:

ניתוח האף תחילה. בקליניקה שלנו אנחנו עורכים ניתוחי אף באחת משתי השיטות הבאות:

  • ניתוחי אף בשיטה הסגורה – שיטה זו היא פופולרית יותר, ביכולתה לפתור בעיות רפואיות וגם בעיות אסתטיות באף והיא אינה כרוכה בביצוע חתכים חיצוניים. בטכניקה זו חותך הכירורג הפלסטי חתך זעיר בתוך נחירי האף, כך שהחתך נסתר וחבוי. דרך החתך הזה מתקן הכירורג את הבעיה האסתטית והרפואית, במידת הצורך חושף את שלד האף, הסחוסים והעצם, שובר אותה כדי להקטין את האף, מעצב מחדש את צורת האף ולאחר מכן הוא מותח את העור והרקמות ותופר את החתכים.
  • ניתוחי אף בשיטה הפתוחה – טכניקה כירורגית זו נחשבת מורכבת יותר והיא מתאימה כאשר יש בעיות רפואיות סבוכות באף. במהלך הניתוח הכירורג הפלסטי מבצע חתך קטנטן מתחת לאף, באזור שבין הנחיריים, הוא ממקם מחדש את מחיצות האף ומטפל בבעיה הרפואית. לאחר מכן, הכירורג הפלסטי חושף את שלד האף, הסחוסים והעצם, מקצר את האף ומעצב אותו מחדש ולבסוף תופר את החתך.

לאחר מכן, ניתוח אוזניים. ניתוח אוזניים הוא פשוט יותר מניתוח אף. בעת ניתוח אוזניים מבצע הכירורג הפלסטי חתך נסתר מאחורי כל אוזן, בנקודה שבה הקרקפת והאוזניים נפגשות. דרך חתך זה חושף הכירורג הפלסטי את סחוסי האוזניים ומעצב את גודל וזווית האוזניים מחדש. לצורך העיצוב החדש, מותח הכירורג את העור והרקמות, מסיר עודפי סחוס ומהדק. במקביל, מטפל הכירורג בבעיה הרפואית במידה וישנה, ולאחר מכן תופר הכירורג את החתכים.

בסיום ניתוח אוזניים ואף, יחבוש הכירורג הפלסטי את האף בחבישת גבס על מנת לקבע את תוצאות ניתוח האף. במקרים רבים, יחדיר הכירורג לנחיריים תחבושת המזכירה טמפון הן כדי לעצב את צורת הנחיריים והן כדי לעצור את הדימום. כמו כן, הכירורג הפלסטי יחבוש גם את האוזניים בתחבושות ייעודיות.

האם ניתוח אוזניים ואף נערך תחת הרדמה חלקית או הרדמה מלאה?

ניתוח אוזניים ואף נחשב לניתוח מורכב, כאמור, ובמהלכו שובר הכירורג הפלסטי את עצם האף, מה שעלול לגרום לכאבים. לכן, ניתוח משולב זה נערך תחת הרדמה מלאה. ההרדמה המלאה נועדה להבטיח שהמטופלים לא יחושו כאבים ולא יזוזו בעת הניתוח.

מהו משך זמן ניתוח אוזניים ואף?

משך ניתוח אוזניים ואף נע בין שעתיים ל-4 שעות, זה תלוי בטכניקות הכירורגיות שנבחרו, בציפיות של המטופלים מהניתוח כמו גם שזה תלוי בנתונים האישיים והבריאותיים של כל מטופל ומטופלת.

משך הזמן המדויק של הניתוח המשולב יימסר לכל מטופל באופן אישי על ידי הכירורג הפלסטי זמן מה לפני הניתוח, כך שניתן יהיה להיערך בהתאם.

האם יש צורך באשפוז לאחר ניתוח אוזניים ואף?

בהחלט, לאחר ניתוח משולב ומורכב כמו ניתוח אוזניים ואף יש צורך להישאר לאשפוז של לילה לצורך מעקב, בקרה ופיקוח רפואיים. המטופלים עוברים לחדר האשפוז לאחר ההתאוששות מהניתוח והצוות הרפואי עוקב מקרוב אחר מצבם. במידה והכול בסדר, בתום ליל האשפוז שבים המטופלים הביתה.

האם נשארות צלקות לאחר ניתוח אוזניים ואף?

ייתכנו צלקות בניתוח אוזניים ואף, אך על פי רוב צלקות אלו יהיו מינוריות, נסתרות ובלתי מובחנות ועם הזמן הן יטשטשו, יתמזגו עם צבע העור וייעלמו.

  • בניתוח אף – בניתוח אף בשיטה הסגורה, תיתכן צלקת במעמקי הנחיריים ובניתוח אף בשיטה הפתוחה תיתכן צלקת זעירה מתחת לאף, בין הנחיריים. ב-2 סוגי הטכניקות, מקפיד הכירורג הפלסטי על חתכים קטנטנים באזורים חבויים והצלקות נעלמות עם חלוף הזמן.
  • בניתוח אוזניים – תיתכן צלקת קטנה מאחורי האוזניים, אך הצלקת תהיה בקפל העור שבין האוזניים והקרקפת וגם היא תעלם ותטשטש עם הזמן.

כיצד יש להיערך ליום הניתוח?

יש להכין בבית משככי כאבים. אלו ישמשו אתכם לאחר הניתוח, בזמן ההחלמה בבית, במידה ותחושו כאבים. יש ליטול משככי כאבים אלו בתדירות ובמינונים שיומלצו על ידי הכירורג הפלסטי.

מאחר שניתוח אוזניים ואף נערך תחת הרדמה מלאה, יש לצום במשך 8 שעות לפני מועד הניתוח. אסור לאכול ולשתות כלום, גם לא ללעוס מסטיק, לאכול סוכריות או לשתות מים.

מטופלים אשר נוטלים תרופות, תוספים, ויטמינים או כדורים מדללי דם ונוגדי קרישיות צריכים להפסיק ליטול אותם זמן מה טרם הניתוח, בהתאם להנחיות הכירורג הפלסטי. כמו כן, יש להגיע אל הקליניקה ביום הניתוח עם כל תוצאות הבדיקות ולהציגם לכירורג הפלסטי.

נשים וגברים שצובעים את השיער צריכים לצבוע את השיער זמן קצר לפני הניתוח, זאת מכיוון שבמשך תהליך ההחלמה לא ניתן יהיה לצבוע את השיער. אסור שהכימיקלים המצויים בצבעי השיער יבואו במגע עם התפרים מאחורי האוזניים או יזלגו לכיוון האף.

גברים שנוהגים להסיר שערות מהאוזניים והאף צריכים להסיר את השיער זמן קצר לפני הניתוח, שכן לא ניתן יהיה להסיר שיער מהאוזניים והאף עד לסיום תהליך ההחלמה.

למטופלים המרכיבים משקפיים, מומלץ להיעזר בעדשות מגע בתקופה שלאחר הניתוח, מאחר שאסור להרכיב משקפיים כמה שבועות לאחר הניתוח.

לבסוף, כדאי למנות קרוב משפחה או חבר שיגיעו לאסוף אתכם הביתה לאחר ההתאוששות מהניתוח, בתום האשפוז.

מה קורה ביום הניתוח?

ביום ניתוח אוזניים ואף יש להגיע אל הקליניקה במועד שנקבע מראש, לאחר ניקוי יסודי של אזור הפנים, השיער והגוף. כדאי מאוד להגיע אל הקליניקה בבגדים נוחים, ללא איפור, בלי לק או תכשיטים.

כאשר תגיעו לקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה', תקבל את פניכם מנהלת השירות שלנו. היא תלווה אתכם לחדר הקבלה, שם ימתינו לכם האחיות. הן תבצענה כמה בדיקות שגרתיות הנערכות לפני כל ניתוח: בדיקת לחץ דם ובדיקת חום. לאחר הבדיקות, האחות תמלא את פרטיכם בתיקכם האישי. בנוסף, יש להסדיר ביום זה את יתרת התשלום.

לאחר מכן, בגדיכם יוחלפו בחלוק כחול ותתקיים פגישה ביניכם לבין הרופא המרדים. הרופא המרדים יערוך תשאול על אודות ההיסטוריה הרפואית, מצבכם הרפואי, ניתוחים קודמים, אלרגיות, רגישויות, כדורים שנוטלים ומחלות רקע. לאחר התשאול הרופא המרדים יסביר לכם בפרוטרוט על תהליך ההרדמה ויענה על שאלותיכם. לבסוף, הרופא המרדים יחתים אתכם על טופס הסכמה להרדמה.

לקראת שעת הניתוח, תפגשו את הכירורג הפלסטי שיערוך את הניתוח. תוכלו לשוחח עימו ולשאול אותו שאלות אחרונות. לאחר מכן, יסמן הכירורג הפלסטי את האזורים שהוא עתיד לנתח ויתעד אותם בצילום.

מה קורה לאחר ניתוח אוזניים ואף?

לאחר אשפוז של לילה, משוחררים המטופלים לביתם. אולם חשוב לנוח בבית ולא ללכת לעבודה או ללימודים במשך 10 ימים לפחות או עד שמגיעים לביקורת והכירורג מוריד את החבישה.

מאחר שבקליניקה שלנו אנחנו עושים שימוש בתפרים נמסים, הם צפויים להעלם מעצמם בתוך כמה ימים. במידה והכירורג תפר את החתכים בתפרים שאינם מתכלים, הוא יסר אותם בעצמו.

יש ליטול אנטיביוטיקה ולנקות את אזור האוזניים והאף בהתאם להנחיות הכירורג. בשבועות הראשונים, חשוב לישון על הגב ולא על הבטן ולשמור על הראש מעט מורם, כדי לא לחבל בתוצאות הניתוח.

אסור להרכיב משקפיים, להסיר שערות מהאף והאוזניים וגם חל איסור לצבוע את השיער עד לגמר ההחלמה הראשונית, במשך חודש חודש וחצי לערך. כמו כן, חשוב מאוד שלא לעסוק בפעילות גופנית מאומצת במשך חודש לאחר הניתוח וחל גם איסור להיכנס לים או לבריכה עד להחלמה מלאה.

את האוזניים יש לחבוש מדי לילה במשך כ-3 חודשים מיום הניתוח כדי להגן ולשמור עליהן. מומלץ גם לקבע את החבישה בעזרת מגן מצח של טניסאים.

שימו לב: לאחר הניתוח ייתכנו בצקות, נפיחויות, שטפי דם, העדר תחושה ודימום קל. אלו הן תופעות שכיחות לאחר ניתוחים והן חולפות מעצמן באופן ספונטני ככל שההחלמה מתקדמת.

מתי ניתן לחזור לשגרה?

זרה לשגרת החיים היא הדרגתית ונפרשת על פני חודש וחצי-חודשיים. לאחר שבועיים ממועד הניתוח ובמידה והחבישה הוסרה, ניתן כבר לשוב לעבודה.

לאחר כחודש, ניתן לשוב אט אט לפעילות פיזית מתונה ולאחר כחודש וחצי ניתן כבר לשוב ולעסוק בספורט, רק חשוב לשמור היטב על אזור האוזניים והאף ולא לסכן אותם. לאחר חודשיים אפשר לחזור ולישון בתנוחות הטבעיות.

מתי רואים את תוצאות ניתוח אוזניים ואף?

את תוצאות ניתוח אוזניים ואף רואים לאחר כחודש, כאשר מסירים את החבישות, הנפיחות יורדת ושטפי הדם נעלמים.

יחד עם זאת, שינויים בצורת האף יכולים להתרחש ולהתפרס על פני תקופה של שנה. שינויים אלו אינם מאסיביים, הם בלתי מובחנים והאף מתעצב לצורתו הסופית בהדרגה ובאופן טבעי.

האם ניתוח אוזניים ואף כרוך בסיבוכים?

ניתוחי אף וניתוחי אוזניים הם מהניתוחים הפלסטיים הוותיקים והמבוקשים ביותר בעולם הכירורגיה הפלסטית. ניתוחים אלו בוצעו במיליוני אנשים ברחבי העולם, הם נחשבים בטוחים מאוד מהבחינה הבריאותיות וסיבוכים משמעותיים לאחר הניתוחים הם מאוד מאוד נדירים.

את הסיכוי לסיבוכים ניתן להקטין למינימום אם בוחרים לעבור ניתוח אוזניים ואף בקליניקה המעסיקה כירורגים פלסטיים מיומנים, מקצועיים ומנוסים בלבד.

עם זאת, במקרים קיצוניים ייתכנו התופעות הבאות:

  • זיהומים – ניתן לטפל בכל זיהום בעזרת אנטיביוטיקה מתאימה.
  • דימום יתר – ניתן לעצור את דימום בעזרת ניקוז הדם.
  • קשיי נשימה – במצב שבו הוזזה מחיצת האף במהלך הניתוח, ייתכנו קשיי נשימה. בדרך כלל, הם נעלמים לאחר כמה שבועות ממועד הניתוח, אך במידה והם מחמירים ניתן לעבור הליך כירורגי נוסף כדי לתקן את הבעיה.
  • מראה לא סימטרי בין הנחיריים או בין האוזניים – במקרים כאלו, ייתכן ויהיה צורך בהליך כירורגי מתקן נוסף על מנת להשיב את הסימטריה.

מראה לא סימטרי בין הנחיריים או בין האוזניים – במקרים כאלו ייתכן ויהיה צורך בהליך כירורגי מתקן נוסף על מנת להשיב את הסימטריה.

מדוע כדאי גם לכם לעבור ניתוח אוזניים ואף בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה'?

בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה', תמצאו את טובי הכירורגים הפלסטיים בישראל. מאחוריהם ניסיון רב שנים בביצוע ניתוחי אוזניים ואף משולבים כמו גם ניסיון בביצוע כל אחד מהניתוחים בנפרד.

מאז הקמת הקליניקה בשנת 2003, ערכנו מאות רבות של ניתוחי אוזניים ואף מוצלחים ומכתבי התודה וההמלצה מקהל המטופלים והמטופלות שלנו הם ההוכחה לכך.

אנחנו מקפידים להתאים לכל מטופל את טכניקת הטיפול המתאימה ביותר עבורו, וחותרים להשיג תוצאות מקסימליות במינימום התערבות כירורגית. המטרות שניצבות לנגד עיינינו ומנחות אותנו הן להעניק למטופלים שלנו מראה טבעי, חיוני אסתטי וזוהר ולהגשים את חלומותיהם.

בריאות המטופלים שלנו נמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו, אנחנו עושים הכול על מנת להבטיח סביבת עבודה סטרילית והגיינית ולעולם לא נמליץ על הליך כירורגי או אסתטי מיותר. הציוד הרפואי שלנו חדיש ומציג את חזית הטכנולוגיה ואנחנו מקפידים להתעדכן בטכניקות הכירורגיות המתקדמות ביותר.

לא בכדי הקליניקה שלנו הפכה למוקד עליה לרגל המושך אליו חובבי אסתטיקה מכל רחבי הארץ לאורך כל ימות השנה. התשוקה שלנו ליופי לצד היכולת שלנו לספק מענה אסתטי ממוקד ומותאם אישית מתוך מבחר עשיר ונרחב של פתרונות ללא כל צל של ספק תרמו לכך.

יחס אישי, שירות אדיב, תמיכה לאורך כל התהליך וליווי רפואי צמוד הם מסימני ההיכר שלנו והם שקנו לנו מוניטין מפואר בתחום הכירורגיה האסתטית בישראל.

***המאמר על אודות ניתוח אוזניים ואף נכתב בשיתוף פעולה עם רופאים פלסטיים מומחים, החברים באיגוד הרופאים בישראל ובעלי ניסיון רב בכירורגיה פלסטית

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים