לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

ניתוח מתיחת מצח

ניתוח מתיחת מצח מעניק מראה צעיר, רענן וחלק יותר. המתיחה מטשטשת קווים, קמטוטי הבעה וזעף, קמטים באזור המצח, מרימה גבות שמוטות והכי חשוב – היא שמה סוף למראה פנים עצוב, כעוס, מבוגר, עייף וזעוף.

אנחנו לא נוטים לתת על כך את הדעת כי העין לא תמיד מבחינה בכל מיקרו-הבעה ותנועה אך המצח האנושי לא מפסיק לנוע כבר מיום הלידה. תנועת המצח מלווה אותנו בכל רגש, מדגישה את אותו רגש ולעיתים תכופות גם מסגירה אותו. המצח שלנו נרתם להבעת כל קשת הרגשות: כעס, הפתעה, התרגשות, שמחה, כאב, אושר, בכי, הקשבה, התעניינות ואכזבה, ואפילו במהלך השינה המצח שלנו פעיל.

כאשר אנחנו צעירים העור שלנו אלסטי, מתוח וחיוני, בסיום כל מבע, עור המצח חוזר למקומו באופן אוטומטי וללא כל מאמץ. אך ככל שהגיל מתקדם עור הפנים הופך פחות גמיש וכתוצאה מכך קמטים מתקבעים באזור המצח. פעמים רבות סימני ההזדקנות הראשונים מתגלים דווקא באזור המצח, כך שהעור בשליש העליון של הפנים חרוש קמטים, המצח נראה רפוי ומדולדל והגרביטציה מושכת את עור המצח והפנים כלפי מטה.

בנוסף לפגעי הגיל, גם חשיפה מוגברת לשמש, אי שתיית מים ועישון עלולים להביא למראה עור זקן וחרוש קמטים בטרם עת. קמטי הזעף שבין העיניים מתחילים להראות ולהעמיק, קמטים אנכיים ורוחביים מתגלים במצח והגבות צונחות בכבדות. השינויים הללו יכולים להופיע כבר בגילאי ה-20 או ה-30 בשל העדר טיפול נכון בעור או בשל סיבות גנטיות, והתוצאה? מראה מצח שאינו משקף נכונה את הגיל הכרונולוגי. המראה הזעוף והמודאג הוא בעייתי ולא רק ברמה האסתטית. הוא משפיע על הנפש, על התחושה הכללית, על הביטחון והדימוי העצמי ויש לזה השלכות על כל היבטי החיים: זוגיות, משפחה, קריירה ועוד.

ניתוח מתיחת מצח הוא הפתרון המיידי והיעיל ביותר להחזרת מחוגי השעון לאחור. מתיחת מצח מחליקה את עור המצח, מרימה אותו למעלה ואם לצד ניתוח מתיחת מצח משלבים גם ניתוח עפעפיים, ניתוח מתיחת פנים ו/או ניתוח מתיחת צוואר אפשר ליהנות ממראה פנים צעיר יותר, חלק ונחשק הרבה יותר.

גברים ונשים מזדקנים באופן שונה ולמעשה בכל אדם סימני הגיל ניכרים באופן ייחודי. לכל אדם יש את הנתונים שעימם הוא נולד וכל אחד מגיב באופן שונה לפגעי הסביבה והזמן. בדיוק מסיבה זו ניתוח מתיחת מצח אחד לא יהיה זהה לשני. כירורגים פלסטיים מקצועיים המתמחים בניתוחי מתיחת מצח יודעים זאת ובבואם להתאים טכניקת מתיחת מצח הם לוקחים נתונים אישיים בחשבון ומתאימים את טכניקת הניתוח לכל מטופל באופן אישי.

אם יש לכם קמטי זעף מעל האף ובין העיניים, קמטים במצח וגבות נפולות, ניתוח מתיחת מצח יכול לשנות את המראה שלכם מקצה לקצה. ניתוח מתיחת מצח הוא פשוט למדי ואורכו לא עולה על 45 דקות, זאת במידה ולא משלבים ניתוחים פלסטיים נוספים.

במהלך הניתוח הרופא המנתח חותך חתך או כמה חתכים קטנים, תלוי בטכניקת הניתוח, דרכם הוא מסיר עודפי עור ומותח את עור המצח. לעיתים מסיר הכירורג באופן חלקי גם שרירים היוצרים קמטים במצח כדי להעניק למצח מראה חלק וצעיר לאורך זמן. החתכים אותם מבצע הכירורג מותאמים לנתוני המטופלים והמטופלות ולטכניקה הניתוחית, כך שגם גברים בעלי נטייה להתקרחות יכולים ליהנות מהתוצאות של ניתוח מתיחת מצח. עבור גברים אלו ניתן לבצע חתכים מאחורי האוזניים או בעומק הקרקפת וכך להצניע צלקות.

בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה', ממתינים לכם טובי המנתחים הפלסטיים בארץ, לכולם ניסיון עשיר בתחום הפלסטיקה הכירורגית וטובת המטופלים ובריאותם תמיד נמצאת לנגד עינינו. הצוותים המקצועיים והרפואיים שלנו מלווים את המטופלים לאורך כל הדרך, משלב ההתלבטות דרך הניתוח עצמו ועד להחלמה מלאה.

אנחנו מקפידים להתאים לכל מטופל ומטופלת את הפתרון האסתטי האופטימלי עבורם ורואים את עצמנו שותפים מלאים לדרך. אחריות, שקיפות והגינות אלו הם הערכים שמנחים אותנו ותשומת לב לפרטים הקטנים זה מה שמבדיל אותנו ומיצב אותנו כקליניקה מובילה בתחום הפלסטיקה בישראל.

אנחנו מאמינים בדיאלוג פתוח, ישר וישיר עם קהל המטופלים שלנו ותמיד מדברים בגובה העיניים. אתם מוזמנים להגיע לקליניקה, להכיר מקרוב את הכירורגים ואת הצוות המקצועי, להתרשם מחדרי הניתוח והתאוששות החדישים וגם מהטכנולוגיה המתקדמת. אנחנו כאן עבורכם, אתם מוזמנים להתקשר, להתייעץ ולהתלבט עם המומחים שלנו.

מעוניינים לצפות בתמונות ניתוח מתיחת מצח לפני ואחרי של מטופלי קליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה'?

בדיוק לשם כך יצרנו תיקייה מאובטחת המוגנת בסיסמה ובה שפע של תמונות אותנטיות לפני ואחרי ניתוח מתיחת מצח. את התיקייה אבטחנו על מנת לשמור על פרטיות המטופלים שלנו ככל שניתן.

קיבלנו אישור חתום מלקוחותינו להציג את התמונות לקהל הרחב, אך לשם שמירה על דיסקרטיות הסתרנו סימנים מזהים. מלבד הסתרת הסימנים לא בוצעו שום שינויים בתמונות. כדי לצפות בתמונות יש ליצור קשר עם הקליניקה במספר: 1-800-210-210 ומיד תקבלו סיסמה אישית. התקשרו, נשמח לעמוד לשירותכם.

20 שאלות ותשובות לניתוח מתיחת מצח

באילו נסיבות אנשים בוחרים לעבור ניתוח זה?

ניתוח מתיחת מצח הוא פרוצדורה פופולרית מאוד בקרב גברים ונשים כאחד, הנערכת לרוב בגילאי 40 עד 65, אבל לא רק, גם צעירים יותר בוחרים לעבור מתיחת מצח.

אנשים בוחרים לעבור מתיחת מצח בשל פגעי הגיל, הופעת קמטים וקווים באזור המצח וירידה באלסטיות של העור בחלק העליון של הפנים. הניתוח מרכך את קמטי המצח ומטשטש קווים אופקיים ואנכיים, הוא מחליק את העור ויוצר מראה אחיד, צעיר, ערני וזוהר.

למי מתאים ניתוח מתיחת מצח? ומי אינו מועמד מתאים לניתוח?

ניתוח מתיחת מצח מתאים לנשים וגברים שבריאותם הכללית טובה. מרבית ניתוחי מתיחת מצח נערכים בגילאי 40 ומעלה, אולם גם צעירים וצעירות הסובלים מהזדקנות מוקדמת של עור המצח יכולים לעבור בהצלחה את הניתוח.

ניתוח מתיחת מצח אינו מתאים:

  • לאנשים שמשקל הגוף שלהם תנודתי ואינו יציב – תנודות במשקל הגוף עשויות להשפיע לרעה על תוצאות הניתוח.
  • למעשנים – החומרים הפעילים בסיגריות פוגעים בכלי הדם ועשויים לשבש את תהליך ההחלמה והריפוי מהניתוח. מעשנים אשר מעוניינים בכל זאת לעבור את הניתוח יכולים להפסיק לעשן חודש לפני הניתוח ולאחר חודש של גמילה לעבור ניתוח מתיחת מצח.

באופן כללי, ניתוח מתיחת מצח מתאים לנשים וגברים שבמצחם קמטים, בין הגבות קמטי זעף או עור נפול ורפוי באזור המצח והעפעפיים.

האם ניתוח מתיחת מצח מתאים גם לגברים מתקרחים?

בהחלט, גם גברים מתקרחים הם מועמדים מתאימים לניתוח מתיחת מצח. על אף שבמרבית ניתוחי מתיחת מצח החתכים והתפרים ממוקמים בקו השיער, הרופא המנתח יכול להתאים את טכניקת הניתוח כמו גם להתאים את מיקום התפרים בהתאם לנתוניו האינדיבידואליים של כל מטופל, כך שהצלקות יוצנעו ויוסתרו מהעין. בגברים הנוטים להתקרח ניתן לעשות חתכים מאחורי האוזניים או באמצע הקרקפת ולא בקו השיער.

מתיחת פנים או ניתוח מתיחת מצח – איך יודעים איזה ניתוח הכי מתאים?

אנשים רבים מתלבטים בין ניתוח מתיחת פנים לבין מתיחת מצח, ולמרבה הצער לא ניתן לתת תשובה אחת נכונה המתאימה לכל אחד. עבור מטופל אחד יהיה צורך במתיחת פנים, עבור מטופלת אחרת יהיה צורך בניתוח מתיחת מצח בלבד ולמטופלים אחרים יתאים ניתוח הרמת עפעפיים או שילוב בין מתיחת מצח ומתיחת פנים.

ההחלטה באיזה הליכים לבחור תלויה במידה רבה במטרות של המטופלים ובתוצאות שהם מייחלים להן וכן בהמלצות הרפואיות והאסתטיות שמעניק הרופא המנתח. כדאי מאוד לקבל החלטה לאחר התייעצות ותיאום ציפיות עם כירורג פלסטי מנוסה ומקצועי.

כיצד יש להיערך לניתוח זה?

לניתוח מתיחת מצח יש להגיע לאחר צום של 8 שעות. חל איסור מוחלט על אכילה ושתיה, לרבות: מסטיקים, סוכריות או שתיית מים. כמו כן, חשוב להפסיק ליטול תרופות, ויטמינים ו/או תוספים נוגדי קרישה ומדללי דם ולהגיע עם תוצאות הבדיקות שנערכו טרם הניתוח.

יש להפסיק לעשן כחודש-חודש וחצי לפני מועד הניתוח, וגם להימנע מצריכת אלכוהול שבועיים-שלושה לפני הניתוח.

אל הקליניקה כדאי להגיע אחרי מקלחת טובה הכוללת חפיפת ראש יסודית, עם בגדים נוחים, ללא איפור ובלי תכשיטים. מומלץ מאוד להכין בבית מבעוד מועד משככי כאבים אשר הומלצו על ידי הכירורג ואושרו על ידי רופא המשפחה.

בהגעה לקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' תקבל את פניכם מנהלת שירות הלקוחות שלנו. היא תיקח אתכם לחדר הקבלה ולאחר מכן האחיות תבצענה מספר בדיקות רפואיות שגרתיות: בדיקת חום ובדיקת לחץ דם. לאחר סיום הבדיקות האחות תמלא את הפרטיים האישיים בתיקכם האישי.

בשלב הבא, הבגדים שלכם יוחלפו בחלוק כחול ובמידה והניתוח נערך תחת הרדמה מלאה יתקיים גם מפגש ביניכם לבין הרופא המרדים. המרדים ישאל שאלות על ההיסטוריה הרפואית שלכם, על רגישויות ואלרגיות, על ניתוחים קודמים ועל בעיות רפואיות וגם יסביר על התהליך ויענה על כל שאלה. לבסוף, יחתים הרופא המרדים את המטופלים על טופס הסכמה להרדמה.

לקראת הניתוח, תערך פגישה אחרונה עם הרופא המנתח. במהלך פגישה זו ניתן לשאול שאלות אחרונות ולקבל הסברים. לבסוף, הרופא יסמן את האזור המנותח במצח וגם יצלם את המצח.

חשוב להגיע אל הקליניקה במועד שנקבע מראש ולהסדיר את יתרת התשלום טרם הכניסה לחדר הניתוח.

אילו בדיקות יש לעבור טרם ביצוע מתיחת מצח?

במידה והניתוח נערך תחת הרדמה כללית מלאה, יש לעבור את הבדיקות הבאות:

  • ספירת דם.
  • כימיה בדם.
  • תפקודי קרישה.

במקרים בהם משלבים ניתוחים פלסטיים נוספים במקביל, ייתכן ויעלה הצורך בבדיקות נוספות. כך למשל, במידה ועוברים גם ניתוח הרמת עפעפיים, יש צורך בסדרת בדיקות עיניים.

כיצד להתכונן לפגישת הייעוץ הראשונית בקליניקה?

בפגישת הייעוץ הראשונה, תפגשו את הרופא המנתח בקליניקה. במפגש זה ניתן לשאול שאלות, לקבל הסברים, להתלבט ולהתייעץ עם הכירורג.

מומלץ להגיע לפגישה עם מידע רפואי עדכני הכולל פירוט של המצב הבריאותי וההיסטוריה הרפואית. חשוב לציין כבר בפגישה זו אם היו בעבר ניתוחים או מחלות וכן לדווח לכירורג על תרופות שנוטלים.

במהלך המפגש, יסביר הרופא המנתח על ניתוח מתיחת מצח, על אופן ביצוע הניתוח, על ההחלמה, הוא יסביר על טכניקות שונות לביצוע מתיחת מצח, על הסיכונים ועל התוצאות הצפויות. הכירורג יבחן גם את הנתונים האישיים שלכם, יבדוק אתכם וימליץ על הטכניקה הכירורגית המתאימה ביותר עבורכם.

במידה ורוצים לשלב בד בבד עם ניתוח מתיחת מצח גם ניתוחים פלסטיים נוספים, למשל: מתיחת פנים, הרמת עפעפיים, ניתוח אף או ניתוח מתיחת צוואר – חשוב לעדכן את הרופא המנתח במעמד הפגישה ולהתייעץ אתו על שילוב של מספר ניתוחים במקביל. בתום הפגישה הכירורג מנחה את המטופלים כיצד להיערך לניתוח ואילו בדיקות יש לבצע טרם ביצוע הניתוח.

כיצד נערך הניתוח?

במהלך הניתוח, מבצע הכירורג חתך אחד או כמה חתכים קטנטנים בקו השיער (תלוי בטכניקה), מותח את עור המצח כלפי מעלה, מרים אותו, מסיר שכבות שומן במידה ויש כאלו, ולבסוף – תופר את החתכים. בטכניקות מסוימות, שרירי המצח, האחראיים על הופעת הקמטים והקווים, מנוטרלים באופן חלקי ומונעים את היווצרותם של קמטים נוספים.

את הטכניקה מתאים הכירורג לכל מטופל ומטופלת באופן אישי, בהתאם לציפיות שלהם ובהתאם לנתונים האישיים שלהם.

נהוג להבחין בין 3 טכניקות מתיחת מצח עיקריות:

  • מתיחת מצח חלקית – טכניקה זו מתאימה בעיקר לאנשים שזקוקים למתיחה קלה יותר של המצח והיא רווחת יותר בקרב צעירים שאצלם טרם החלה צניחת עור משמעותית באזור המצח. במהלך הניתוח מבצע הרופא המנתח מספר חתכים קטנים ודרכם מרים ומחליק את עור המצח.
  • מתיחת מצח מלאה – טכניקה זו מתאימה לאנשים מבוגרים יותר אשר הקמטים שלהם עמוקים ונרחבים יותר וניכר שהחלה באזור המצח צניחה של העור. במהלך ניתוח מתיחת מצח מלאה מבצע הרופא המנתח חתך אחד בדרך כלל בקו השיער, מרים דרכו את העור הרפוי העודף ומותח את עור המצח.
  • מתיחת מצח בשיטה האנדוסקופית – בטכניקה זו, מבצע הכירורג כמה חתכים קטנטנים במיוחד ודרך חתכים אלו מחדיר מעין צינור שנועד לשמש גם כאמצעי תאורה וגם אמצעי להפרדת רקמות ושרירים באזור המצח. לאחר ההפרדה, פעולת השרירים מנוטרלת ועודפי הרקמות נמשכים על ידי הרופא מעלה. לבסוף, מקבעים את העור המתוח לקרקפת אם על ידי חוטים, אם על ידי ווים או אם על ידי ברגים מיוחדים. שיטה זו כרוכה ביצירת כ-4 עד 6 חתכים קטנים מאוד והיא מתאימה למי שסובל מקמטים עמוקים וירידה משמעותית באלסטיות של העור.

בשלושת הטכניקות, התוצאות המתקבלות הן מצח מתוח, חלק, אחיד ונקי מקמטים.

לאחר סיום הניתוח, חובש הכירורג את הראש ויש להשאיר את החבישה בהתאם להוראות הרופא: בין כמה שעות לבין כמה ימים. התפרים לרוב נמסים, נספגים ונעלמים מעצמם בתוך כמה ימים. במקרים בהם הכירורג השתמש בברגים, ווים או בתפרים שאינם נמסים, יהיה צורך להגיע לקליניקה להורדת התפרים.

מהו משך זמן הניתוח?

במידה ומבצעים אך ורק ניתוח מתיחת מצח, אורך הניתוח לא עולה על 40-45 דקות. ניתוח מתיחת מצח זהו הליך קצר ודי פשוט.

במקרים בהם במקביל עורכים גם ניתוח מתיחת צוואר, ניתוח מתיחת פנים, הרמת עפעפיים, ניתוח אף או כל הליך נוסף משך זמן הפרוצדורה יתארך מעבר ל-45 דקות. זה תלוי בסוג הניתוח הנוסף שרוצים לבצע וגם תלוי ברקע ברפואי של כל מטופל ובנתוניו הייחודיים.

האם ניתוח מתיחת מצח נערך תחת הרדמה מלאה או חלקית?

ברוב המקרים, ניתוח מתיחת מצח נערך תחת הרדמה מקומית וטשטוש של אזור המצח. במידה ומשלבים ניתוחים כירורגים נוספים במקביל למתיחת מצח, ייתכן ויהיה צורך בהרדמה מלאה.

לאילו תוצאות ניתן לצפות לאחר ניתוח מתיחת מצח?

לאחר הניתוח המצח חלק, נטול קמטים, קווים וקמטוטים, עור הפנים נראה צעיר וחיוני הרבה יותר, ולעיתים תכופות לניתוח יש גם אפקט חיובי על הגבות. תודות לתהליך המתיחה של המצח גם הגבות מורמות וממוקמות מחדש, גבוה יותר.

את התוצאות המיוחלות הסופיות של ניתוח מתיחת מצח אפשר לראות כבר לאחר מספר שבועות מיום הניתוח.

מהו משך זמן ההתאוששות וההחלמה מהניתוח?

  • התאוששות – בתום ניתוח מתיחת מצח עוברים לחדר התאוששות ולאחר מספר שעות ניתן כבר להשתחרר הביתה.
  • החלמה – במהלך השבוע הראשון של תקופת ההחלמה רצוי לנוח בבית ולעקוב אחר הנחיות הרופא המנתח. לאחר כשבוע מיום הניתוח, אפשר לשוב לעבודה, אך חשוב לשמור היטב על האזור המנותח מפגיעות: לא לעשות פעילות גופנית מאומצת, להימנע מחשיפה לשמש, יש לישון על הגב, להגביה את אזור הפנים בעזרת כרית ולנקות בזהירות את אזור המצח ואזור התפרים. בנוסף, חל איסור לצבוע את השיער כחודש לאחר ניתוח מתיחת מצח וגברים צריכים להמתין כמה שבועות מיום הניתוח עד שניתן יהיה לחזור ולהסתפר.

אילו תופעות צפויות לאחר ניתוח מתיחת מצח?

התופעות הנלוות לניתוח אופייניות לכל הליך כירורגי והן תוצר של הטראומה שעובר הגוף. בין היתר ניתן לצפות לתופעות הבאות:

  • שטפי דם.
  • דימום.
  • נפיחות.
  • בצקות.
  • העדר תחושה באזור המצח.

כל אלו הן תופעות שכיחות והן נעלמות עם הזמן באופן טבעי ככל שההחלמה מתקדמת.

האם ניתוח מתיחת מצח כרוך בסיבוכים?

כל ניתוח טומן בחובו סיכונים וסיבוכים וכך גם ניתוח מתיחת מצח. עם זאת, סיבוכים לאחר ניתוח מתיחת מצח הם נדירים מאוד ועלולים לקרות כאשר לא נשמעים להנחיות הכירורג לאחר הניתוח או כאשר הניתוח נערך על ידי כירורג שאינו מקצועי דיו.

סיבוכים אפשריים לאחר ניתוח מתיחת מצח הם:

  • פגיעה בעצבים שבאזור המצח.
  • איבוד שיער.
  • נסיגת שיער.

במקרים חריגים שכאלו, חשוב ליידע את הרופא המנתח באופן מיידי ולהתייעץ עימו בהקדם.

האם נותרות צלקות לאחר ניתוח זזה?

לאחר ניתוח מתיחת מצח, יש צלקות באזורים שבהם ביצע הכירורג חתכים, אך הן קטנות ומוצנעות שכן הכירורג מבצע חתכים באזורים נסתרים, למשל קו השיער, עומק הקרקפת או מאחורי האוזניים. צלקות אלו נעלמות ומטשטשות עם הזמן כך שהעין לא מבחינה בהן.

אילו טכניקות מתיחת מצח קיימות כיום? והאם הן כרוכות בניתוח?

לצד ניתוחי מתיחת מצח (מתיחה מלאה, אנדוסקופית או מתיחה חלקית), יש עוד כמה טכניקות למתיחת מצח, אולם התוצאות של טכניקות אלו לא נשמרות לאורך שנים כפי שקורה עם ניתוח מתיחת מצח. בין הטכניקות הנוספות למתיחת מצח ניתן לציין את הבאות:

  • הזרקה של חומרים משתקים – בטכניקה זו, למעשה מזריקים מדי 4 חודשים חומרים משתקים לאזור המצח וחומרים אלו מחליקים את הקמטים. כפי ניתן לראות יש לחזור מדי 3-4 חודשים על התהליך כי התוצאות לא נשמרות לאורך זמן רב.
  • הזרקת חומצה היאלורונית – חומצה היאלורונית היא חומר טבעי, בניגוד לחומרים המשתקים, וגם זו טכניקה מקובלת למתיחת מצח, אך בדומה להזרקת חומרים משתקים גם כאן יש צורך לחזור ולהזריק מדי 4 חודשים כדי ליהנות מתוצאות.
  • מתיחת מצח בעזרת חוטים – טכניקה זו אמנם לא פולשנית אך היא מספקת אפקט של מתיחה קלה בלבד ולא מתאימה למי שיש לו הרבה קמטים או קמטים עמוקים מאוד. גם התוצאות של טכניקת החוטים נשמרות לתקופה קצרה מזו של ניתוח מתיחת מצח – עד שנה וחצי-שנתיים.

האם ניתן לשלב לצד ניתוח מתיחת מצח ניתוחים פלסטיים נוספים?

בהחלט ניתן לשלב במקביל לניתוח מתיחת מצח ניתוחים פלסטיים נוספים ופעמים רבות זה גם עדיף מלערוך כמה ניתוחים פלסטיים נפרדים.

רבים מהמטופלות והמטופלים שבוחרים לעבור ניתוח מתיחת מצח עוברים הליכים כירורגים נוספים מאחר שפגעי הגיל והסביבה ניכרים לא רק במצח. כאשר עור הפנים מאבד מהאלסטיות שלו הקמטים ניכרים גם בצוואר, באזור העיניים והעפעפיים, חלה ירידה גם בנפח הלחיים והשפתיים נשמטות מטה.

בהליך כירורגי אחד, ניתן לספק מענה לכל אחת מהבעיות. אפשר לשלב ניתוח מתיחת מצח עם מתיחת פנים, עם הרמת עפעפיים וגבות, ניתוח מתיחת צוואר ואפילו אפשר לשלב גם ניתוחי אף או ניתוח הצמדת אוזניים.

לעיתים מגיעים אלינו מטופלים השואלים על ניתוח פלסטי מסוג מסוים, אך בפגישה עם כירורג פלסטי מומחה מגלים שהתוצאות להם הם מייחלים יושגו בניתוח פלסטי אחר או בשילוב בין כמה ניתוחים פלסטיים. לכן חשוב מאוד להתייעץ עם הרופא המנתח ולהסביר לו באופן ברור אילו מטרות רוצים להשיג. לאחר תיאום הציפיות ובהתאם למטרות של כל מטופל ימליץ הרופא על ההליכים הכירורגים המתאימים שמספקים את התוצאות הטובות ביותר.

מדוע כדאי גם לכם לעבור ניתוח מתיחת מצח בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה'?

קליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' מתמחה בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה משנת 2003 וממוצבת בחוד החנית של תחום הפלסטיקה בישראל. מאחורינו ניסיון רב שנים, שפע של סיפורי הצלחה והצוות הרפואי שלנו הוא מהטובים והמובחרים בארץ.

אנחנו מאמינים שכל מטופל ומטופלת הם עולם ומלואו ומגיע להם טיפול אישי, בטוח ואחראי בסטנדרט רפואי גבוה. אנחנו מלווים כל מטופל באופן אישי, קשובים ומקפידים להתאים לכל אחד ואחת את הפתרון האסתטי האידיאלי ביותר עבורם.

הדרך למראה צעיר, חיוני ויפה יותר מתחילה כאן אצלנו בקליניקה ואנחנו עושים הכול על מנת שאתם תהנו מחוויה ברמה אחרת, באווירה חמה, עוטפת ומשפחתית.

אנחנו יודעים שההחלטה לעבור ניתוח מתיחת מצח בפרט או כל הליך כירורגי אחר בכלל אינה קלה וכרוכה בהתלבטויות, חששות ואי ודאות. אנחנו כאן כדי לעזור, לייעץ, לתמוך ולספק לכם את כל הכלים והידע כדי שתוכלו לבצע את ההחלטה הנכונה והמתאימה ביותר.

אנחנו מחויבים לדיסקרטיות, ליושרה, למצוינות ולשקיפות ועושים שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כמו גם בטכניקות כירורגיות מוכחות למתיחת מצח. נשמח לעמוד לשירותכם, לייעץ ולענות על כל שאלה.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים