לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

ניתוח מתיחת צוואר

ניתוח מתיחת צוואר (באנגלית: Platysmaplasty) הוא אחד מההליכים הכירורגים הפלסטיים הפופולריים והמבוקשים ביותר כיום, הן על ידי נשים והן על ידי גברים בכל רחבי העולם. במהלך ניתוח מתיחת צוואר מורידים עודפי עור ועודפי שומן שהצטברו מסביב לצוואר וקו הלסת, מחליקים, מעצבים מחדש, ממצקים, ומעדנים את עור הצוואר. תוצאות ניתוח מתיחת צוואר נשמרות לאורך זמן רב והן משוות לעור מראה חלק, אסוף, אחיד וצעיר למראה.

הצוואר הוא מהאיברים הראשונים שמסגירים את הגיל. סנטר כפול, צוואר נפול, רפיון שרירים, קמטים אנכיים, פסים וקמטוטים אופקיים, קמטים עמוקים – כולם חוברים להם יחדיו וגורמים לנו להראות הרבה יותר מבוגרים מכפי שאנחנו חשים. סימני ההזדקנות המופיעים בצוואר הם מובחנים ונראים היטב בעין: הלסתות מתחילות להשמט מטה ויוצרות סנטר כפול כמו גם מראה צוואר נפול ורפוי. עודפי שומן מצטברים ומתרכזים להם באזור הצוואר וגורמים לקווי מתאר חריגים שאינם אסתטיים באזור הפנים.

בנוסף לתהליך ההזדקנות הטבעי, יש עוד מספר סיבות שיכולות לגרום למראה צוואר נפול ולא אסתטי: חשיפה מוגברת לשמש או לאוויר מזוהם, הבעות חוזרות ונשנות כמו חיוך, סטרס ומתח נפשי מתמשכים, גנטיקה והיסטוריה משפחתית. במקרים כאלו לא יעזרו מיטב הקרמים וגם לא יועילו טיפולים קוסמטיים, עור הצוואר ימשיך "להתיישן" ומראה עור הפנים יראה עייף ונטול כל חיוניות.

אז אם אתם, כמו רבים אחרים, מוטרדים מסימני הגיל באזור הצוואר וקו הלסת – ניתוח מתיחת צוואר הוא הפתרון האידיאלי עבורכם. הניתוח יכול להחזיר את מחוגי השעון מעט אחורה ולהשיב את מראה הנעורים שאבד עם הזמן. מתיחת צוואר מחוללת שינוי ממשי ולא רק באזור הצוואר, היא מצעירה את כל מראה הפנים.

ניתוח מתיחת צוואר הוא הליך פשוט יחסית. במהלכו הרופא המנתח מבצע חתכים נסתרים מאחורי האוזניים ובעורף המכוסה בשיער, מותח את העור, מסיר עודפי שומן, מחבר, מהדק בחזרה את העור ומעניק מראה עור חדש, צעיר ורענן. תוצאות הניתוח מביאות להידוק ומיצוק הצוואר והן נשמרות לתקופה ארוכה הנעה בין 7 שנים ל-10 שנים, תלוי בנתונים הייחודיים של המטופלים. תקופה זו נחשבת ארוכה מאוד בהשוואה להליכים אסתטיים אחרים למתיחת צוואר שאינם כוללים ניתוח, למשל: פיליניג, חוטים, הזרקת חומרים משתקים וכו'. התוצאות של הליכים אלו נשמרות למספר חודשים בלבד ויש צורך בטיפולים תכופים חוזרים ונשנים.

אחד היתרונות הבולטים בניתוח מתיחת צוואר הוא שניתן לשלב לצד הניתוח גם ניתוח מתיחת פנים, הרמת סנטר, מילוי סנטר או ניתוחים פלסטיים ואסתטיים אחרים, וכך לקצר תהליכים, להימנע מריבוי ניתוחים ולתפוס שני ציפורים במכה אחת.

ההתאוששות מהניתוח היא קצרה מאוד, כך שניתן להראות בציבור ולשוב לעבודה כבר לאחר שבוע-שבועיים מיום הניתוח. סיבוכים רפואיים מאוד נדירים בניתוחי מתיחת צוואר, והם מתרחשים בעיקר במצבים שבהם לא שומרים על הנחיות הרופא המנתח לאחר ניתוח מתיחת צוואר או כאשר בוחרים במנתחים אינם מקצועיים או חסרי ניסיון.

מתלבטים לגבי ניתוח מתיחת צוואר? אתם לא לבד!

אנחנו בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' כאן עבורכם. נשמח לעזור לכם בהתלבטות, לענות על שאלות ולספק מידע מפורט אודות ניתוח מתיחת צוואר, כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת המותאמת לנתונים האישיים שלכם. על הצוות הרפואי בקליניקה נמנים כירורגים מהמובילים בארץ, הם עומדים לשירותכם והם ילוו אתכם יד ביד לאורך כל הדרך.

לצפייה בתמונות לפני ואחרי ניתוח מתיחת צוואר של מטופלים שלנו בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' יצרנו תיקיה מיוחדת ומאובטחת המוגנת בסיסמה. זאת על מנת לשמור על פרטיות קהל הלקוחות שלנו. כל התמונות בתיקיה הן אותנטיות והן של מטופלי הקליניקה. כדי לשמור על דיסקרטיות טשטשנו סימנים מזהים.

על מנת לצפות בתמונות לפני ואחרי ניתוח מתיחת צוואר יש להתקשר אלינו לקליניקה ולקבל באופן אישי סיסמה. ליצירת קשר, התקשרו כעת לטלפון: 1-800-210-210. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת, לספק לכם מידע ומענה לכל שאלה.

22 שאלות ותשובות לניתוח מתיחת צוואר

באילו מקרים עולה הצורך בניתוח מתיחת צוואר?

יש מגוון סיבות המביאות אנשים לעבור מתיחת צוואר, ביניהן ניתן למנות את הסיבות הבאות:

  • הרזיה גורמת להיווצרות עודפי עור לא אסתטיים באזור הצוואר.
  • עודפי שומן בצוואר יכולים להוביל להופעת סנטר כפול.
  • הזדקנות העור ורפיון השרירים עשויים לגרום להופעת קמטים, פסים וקמטוטים הדורשים הידוק ומיצוק.
  • גנטיקה יכולה בנסיבות מסוימות להביא למראה צוואר נפול או לסנטר כפול, גם בגילאים צעירים.
  • חשיפה רבה לשמש, עישון, צריכה מוגברת של אלכוהול ותזונה לקויה – כל אלו עשויים אף הם להביא להזדקנות מוקדמת של עור הצוואר ולרפיון באזור הצוואר וקו הלסת.
  • גברים שהגרוגרת שלהם רפויה ובולטת.

למי מתאים ניתוח מתיחת צוואר? ולמי לא?

כל אדם בריא, שאינו סובל ממחלות רקע, הוא מועמד מתאים לניתוח.

באופן כללי, מוטב לעבור ניתוח זה כמה שיותר מוקדם. כאשר עור הצוואר עודנו גמיש ואלסטי קל הרבה יותר להשיג תוצאות מיטביות. יחד עם זאת, הניתוח מתאים מאוד גם לאנשים בגילאי ה-40, ה-50 וה-60, בגילאים שבדרך כלל כבר ניכרים נזקי ההזדקנות בעור: כאשר מתחילים לראות עודפי שומן ועור בצוואר, הקמטים מופיעים ומעמיקים, קו הלסת מטשטש, הסנטר מתחיל ליפול או להכפיל עצמו ורק הליך פלסטי ואסתטי יכול לתרום למיצוק הצוואר.

על אנשים שאינם יכולים לעבור ניתוח מתיחת צוואר נמנים:

  • מטופלים הסובלים מלחץ דם גבוה או לחץ דם שאינו מאוזן.
  • מטופלים עם סוכרת – נדרשים לאישור רפואי מיוחד מרופא מומחה.
  • מעשנים.

מדוע מעשנים אינם מועמדים מתאימים לניתוח מתיחת צוואר?

לפגישת הייעוץ הראשונית מומלץ מאוד להגיע מוכנים עד כמה שניתן. עם זאת, אפשר בהחלט גם להגיע לא מוכנים ולעקוב אחר ההנחיות הרופא המנתח לאחר הפגישה.

רצוי להגיע לפגישת הייעוץ הראשונית עם מידע רפואי עדכני, ולציין בפני הרופא אם יש מחלות רקע, מצבים בריאותיים מיוחדים וכן לדווח על תרופות אותן נוטלים.

במהלך הפגישה הראשונית, הרופא יבחן את מצב הצוואר, הפנים וקו הלסת, הוא ישאל שאלות, יקשיב וימליץ על ההליך הכירורגי המתאים ביותר עבורכם. כמו כן, הרופא יבקש לעבור סדרה של בדיקות שגרתיות, אותן עורכים לפני כל ניתוח.

בפגישה זו, ניתן לשאול שאלות, להתלבט ביחד עם הרופא ולקבל מידע מקיף אודות ניתוח מתיחת צוואר, כמו גם לקבל מידע על ניתוחים פלסטיים נוספים שניתן לשלב לפני או במקביל לניתוח מתיחת צוואר.

אילו בדיקות יש לעבור טרם ניתוח מתיחת צוואר?

הבדיקות שיש לעשות לפני ניתוח הן:

  • ספירת דם.
  • תפקודי קרישה.
  • כימיה בדם.
  • א.ק.ג.

במידה ויש למטופלים מחלות רקע, חשוב לעבור בדיקה רפואית ולהגיע עם אישור רופא מומחה, המאשר את ביצוע הניתוח.

כיצד יש להתכונן ליום הניתוח?

אל הניתוח יש להגיע לאחר 6 שעות צום. חל איסור מוחלט לאכול או לשתות 6 שעות לפני הניתוח, לרבות לעיסת מסטיקים וסוכריות או שתיית מים.

מעשנים צריכים להפסיק לעשן כ-8 שבועות לפני הניתוח, וחשוב להפסיק וליטול תרופות נוגדות קרישה כמו גם תוספים וויטמינים מדללי דם.

יש להימנע משתיית אלכוהול כשבועיים לפני הניתוח וגם להימנע מחשיפה לשמש במשך חודש טרם מועד הניתוח.

מומלץ מאוד להגיע לקליניקה אחרי מקלחת יסודית, עם ביגוד נוח, בלי איפור וללא תכשיטים. בנוסף, חשוב לבוא ליום הניתוח במועד שנקבע מראש מצוידים בתוצאות כל הבדיקות שנערכו לפני הניתוח.

כדאי להכין מראש בבית תרופות משככות כאבים, שהותאמו עבורכם על ידי הרופא המנתח ואושרו על ידי רופא המשפחה.

לפני הניתוח יוסדר התשלום, על כן יש להגיע לקליניקה ולהסדיר את שיטת התשלום.

כאשר תגיעו לקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' מנהלת שירות הלקוחות תקבל ותלווה אתכם לחדר הקבלה, שם האחיות תבצענה בדיקת חום ובדיקת לחץ דם. בנוסף, הן תמלאנה את הפרטים האישיים שלכם בתיק האישי.

בשלב הבא, תתבקשו להחליף את בגדיכם בחלוק כחול, ויתקיים מפגש עם הרופא המרדים. במהלך המפגש הרופא המרדים ישאל מספר שאלות על המצב הבריאותי שלכם, על תרופות שאתם נוטלים ועל רגישויות לתרופות. הרופא המרדים גם יספק הסברים ויחתימכם על טופס הסכמה לביצוע הרדמה.

לאחר מכן, תתקיים פגישה בינכם לבין הרופא המנתח, הוא יענה על שאלות, יסמן את האזור אותו הוא ינתח וגם יצלם אתכם.

כיצד נערך תהליך הניתוח?

במהלך הניתוח, מבצע הרופא המנתח חתכים מאחורי האוזניים, בצידי העורף. לאחר מכן, המנתח מותח ומושך את העור מאחורי האוזניים ושואב שומן. בנוסף, מסיר המנתח את העור העודף ומעצב גם את בלוטת הרוק, כך שלא תבלוט. בשלב הבא תופר הרופא המנתח את החתכים, ובסיום הידוק ומיצוק הצוואר שם המנתח נקזים לצורך ניקוז הדם והנוזלים. נקזים אלו יוסרו לאחר יום האשפוז בקליניקה על ידי הרופא המנתח.

במקרים מסוימים, עושה הרופא המנתח שימוש בתפרים נמסים, אלו ייעלמו מעצמם בתוך כמה ימים. במקרים בהם קבע המנתח שיש לתפור בתפרים שאינם נמסים – יש לחזור אל הקליניקה לאחר כ-5 ימים על מנת להוריד את התפרים.

שימו לב, לאחר הניתוח יש להישאר ליום אשפוז בקליניקה. לצורך מעקב, בקרה ופיקוח.

מהו משך זמן הניתוח?

משך זמן ניתוח מתיחת צוואר נע בין שעה וחצי לבין 3 שעות, זה תלוי במורכבות הניתוח, רמת המתיחה הנדרשת, בנתונים הייחודיים של כל מטופל ומטופלת וכן באם לפני ניתוח מתיחת צוואר נערך הליך של מתיחת פנים. במידה ותתבצע מתיחת פנים ההליך ימשך זמן רב יותר, מטבע הדברים.

אילו תוצאות ניתן לצפות לאחר ניתוח מתיחת צוואר?

סימני ההזדקנות הראשוניים מופיעים אצל אנשים רבים סביב הפנים ואזור הצוואר. סנטר נפול, צוואר נפול, עודפי שומן בצוואר, העור סביב הצוואר וקו הלסת מאבד מהאלסטיות שלו ומתחיל לשקוע וקמטים הופכים לעמוקים ומובחנים יותר. כל אלו הם חלק אינטגרלי וטבעי מהתקדמות הגיל והזדקנות עור הפנים.

ניתוח מתיחת צוואר נועד לטפל בדיוק בתופעות אלו, והוא מאפשר:

  • הידוק ומיצוק הצוואר.
  • הסרת עודפי שומן בצוואר.
  • הצערת הפנים.
  • צמצום וטשטוש קמטים.
  • שיפור מראה פנים.

האם תוצאות ניתוח מתיחת צוואר נשמרות לנצח?

תוצאות ניתוח מתיחת צוואר נשמרות לתקופה ארוכה שיכולה לנוע בין 7 שנים לבין 10 שנים, אך גם לאחר 10 שנים מראה הצוואר לא חוזר למצבו טרם ביצוע הניתוח. הסיבה שבגללה יש לערוך ניתוח נוסף היא שהניתוח לא עוצר את ההזדקנות הטבעית של העור, אלא לעכב אותה במעט.

במקרים רבים עולה הצורך לבצע ניתוח מתיחת צוואר נוסף מקץ 10 שנים מהניתוח הראשוני, אך תקופה זו עלולה להתקצר אם המטופלים ירדו במשקל או חלילה חלו במחלה קשה.

בנוסף, גם איכות העור של המטופלים, נזקי שמש והיסטוריה של עישון משפיעים מאוד על משך הזמן שיעבור בין ניתוחי מתיחת צוואר. ככל שהמטופל שמר על העור, נמנע משמש, מעישון, מתזונה לקויה וצריכה מוגברת של אלכוהול – כך תוצאות ניתוח מתיחת צוואר ישמרו ויראו לאורך זמן רב יותר.

האם ניתוח מתיחת צוואר נערך תחת הרדמה מלאה או הרדמה חלקית?

לאחר ניתוח מתיחת צוואר, חשוב להקפיד להישמע להוראות הרופא המנתח ולפעול בהתאם להנחיותיו. מהניתוח יוצאים עם חבישה אלסטית מיוחדת באזור הצוואר, הפנים והאוזניים. חבישה זו נועדה לשמור ולקבע את תוצאות הניתוח כמו גם להגן על האזור המנותח מפני פגיעות, זיהומים וכו'. משך הזמן שבו יש להישאר עם החבישה יקבע על ידי הרופא המנתח.

במשך חודש מיום הניתוח, יש להימנע מביצוע פעילות גופנית מאומצת או הרמת משאות כבדים. את הראש ניתן לחפוף רק לאחר כשלושה עד ארבעה ימים ממועד הניתוח, וגברים – יכולים לחזור ולהתגלח רק כשבוע לאחר יום הניתוח. מותר להסתפר רק כשלושה שבועות לאחר הניתוח. ניתן להיחשף לשמש, מאחר שהאזור המנותח חבוש לאחר הניתוח. יחד עם זאת, אנחנו לא ממליצים על חשיפה מוגברת לשמש שכן היא מזיקה לעור האנושי ותורמת למראה הזקן והעייף של העור. במידה ונחשפים לשמש יש להקפיד ולמרוח קרם הגנה.

חשוב לנוח בבית במשך שבוע-שבועיים לפחות, לא ללכת לעבודה, גם לא לעבוד בבית ולשמור על האזור המנותח מוגן ובטוח.

אפשר לשוב לעבודה ולשגרה בתוך שבועיים מיום הניתוח, ולפעילות גופנית מלאה בתום חודש מיום הניתוח.

האם יש מעקב לאחר ניתוח מתיחת צוואר?

בהחלט. חשוב מאוד להגיע לקליניקה לבדיקת מעקב אצל הרופא המנתח, בהתאם להנחיותיו. על פי רוב, הביקורת הראשונה תערך בקליניקה לאחר שבוע עד 10 ימים ממועד הניתוח. במהלך הביקורת, בוחן הרופא את האזור המנותח ובודק את תהליכי ההחלמה והריפוי.

במרבית ניתוחי מתיחת צוואר, אנחנו עושים שימוש בתפרים נמסים, אך במקרים בהם נעשה שימוש בתפרים שאינם נמסים תזומנו לקליניקה לצורך הסרת התפרים על ידי הרופא.

האם נותרות צלקות לאחר ניתוח מתיחת צוואר?

כמו בכל הליך כירורגי הכרוך בחיתוך גם בניתוח מתיחת צוואר יש צלקות באזורים שבהם המנתח ביצע חתכים. עם זאת, מאחר והמנתח חותך את העור מאחורי האוזניים, אז הצלקות שנותרות הן נסתרות ואם הן מחלימות היטב – קשה מאוד להבחין בהן.

במקרים נדירים מאוד, תיוותר צלקת גם באזור תנוכי האוזניים לאחר ניתוח מתיחת צוואר.

למה לצפות במהלך ההתאוששות מניתוח מתיחת צוואר?

יש כמה תופעות טבעיות שמלוות את תקופת ההחלמה מניתוח מתיחת צוואר והן נובעות מהטראומה שעבר האזור המנותח. בין תופעות הלוואי השכיחות ניתן לציין: נפיחויות, אי- נוחות, בצקות, שטפי דם והעדר תחושה בצוואר באזור המנותח. כל אלו הן, כאמור, תופעות רווחות שמתרחשות לאחר כל ניתוח והן נעלמות מעצמן עם הזמן בחודשים שלאחר הניתוח.

מתי תוצאות הניתוח נראות במלואן?

תוצאות הניתוח מובילות למיצוק צוואר ולהצערת הפנים, וניתן לראות אותן במלואן מקץ חודשיים-שלושה מיום הניתוח, תלוי בקצב הריפוי האינדיבידואלי של כל מטופל ומטופלת. התוצאות המלאות נראות רק לאחר שכל נוזלים נספגו, שטפי הדם נרפאו והנפיחויות והבצקות נעלמו.

אילו סיבוכים עשויים להתעורר לאחר ניתוח זה?

באופן כללי, סיבוכים בעקבות ניתוח זה הם נדירים מאוד. רוב המטופלים והמטופלות יוצאים מניתוחי מתיחת צוואר ללא סיבוכים ותופעות לוואי מיוחדות, בוודאי אם הניתוחים נערכו על ידי מנתחים מנוסים ומקצועיים וכל ההנחיות נשמרו לאחר הניתוח.

עם זאת, בדומה לכל הליך כירורגי, יש סיכוי קטן לסיבוכים. בין הסיבוכים הנדירים האפשריים ניתן למנות את הבאים:

  • זיהומים – על אף שבתום הניתוח מקבלים המטופלים אנטיביוטיקה, במקרים מסוימים ייתכנו זיהומים. הם מתרחשים בעיקר כאשר לא שומרים על היגיינה או אם נמצאים בקבוצת סיכון.
  • דימומים – דימום קל הוא תופעת לוואי שכיחה לאחר ניתוח מתיחת צוואר, והוא עובר מעצמו בתוך זמן קצר. במקרים בהם יש דימומים במינונים גבוהים לאחר ביצוע ניתוח מתיחת צוואר חשוב לדווח לרופא המנתח ולהגיע לקליניקה כדי לנקז את הדימום.
  • בעיה בצלקות – לעיתים, עודפי העור מאחורי האוזניים יוצרים בעיה בצלקת – אי סדירות בצלקת. ניתן לתקן את הבעיה בעזרת תפר או להליך כירורגי קל נוסף, תחת הרדמה מקומית.
  • בעיות באספקת הדם – בעיות בקצב אספקת הדם עלולות לפגום במראה העור בפנים ובצוואר. בעיות אלו יכולות להתרחש עקב שטפי דם, מנתח לא מקצועי, חזרה לעשן או בשל בעיה בביצוע החתך.
  • התעבות צלקות – לאחר ניתוח מתיחת צוואר, נותרות צלקות מאחורי האוזניים. במקרים נדירים מאוד הן עלולות להפוך עבות יתר על המידה. במקרה כזה חבישה ותרופות יעודיות יפתרו את הבעיה.

בעיות כמו העדר תחושה באזור הצוואר והלסת, אי נוחות, דימומים קלים, רפיון או יובש בעור – הן תופעות לוואי שכיחות לאחר ניתוח מתיחת צוואר והן עוברות מעצמן בתוך כמה חודשים.

האם יש טכניקות הידוק ומיצוק הצוואר שאינן כירורגיות? מתיחת צוואר ללא ניתוח?

בהחלט, ישנן טכניקות בלתי פולשניות למיצוק ועיצוב הצוואר, אולם אלו מתאימות רק במצבים קלים או כאשר מדובר בנשים צעירות מתחת לגיל 50.

בין הטכניקות למתיחת צוואר ללא ניתוח ניתן לציין את הבאות:

  1. טיפולי פילינג: טיפולים אלו מתאימים למטופלים ומטופלות המעוניינים לשפר את מרקם העור, מבלי למתוח אותו. טיפולי הפילינג פועלים על שכבת העור החיצונית ואינם מותחים את העור באופן יסודי.
  2. מתיחת צוואר עם חוטים: טכניקה לא פולשנית במהלכה מותחים את העור לכיוון העורף ואחורי האוזניים ותופרים בעזרת חוטים המוחדרים אל השכבה התת-עורית. החוטים עצמם נמסים בתוך מספר חודשים ומותירים צלקות נסתרות. על אף שטכניקת מתיחת צוואר עם חוטים אינה פולשנית או כירורגית, התוצאות שלה נשמרות לזמן קצר מאוד – למשך כשנה. לאחר מכן, יש צורך לעבור מדי שנה שוב את ההליך על מנת ליהנות מהתוצאות.
  3. מתיחת צוואר בעזרת חומצה היאלורונית: גם חומצה היאלורונית המוזרקת לאזור הצוואר יכולה להעניק אפקט של הידוק ומיצוק הצוואר, אך היא מתאימה למצבים קלים מאוד של צוואר נפול או לנשים צעירות. התוצאה של מתיחת צוואר עם חומצה היאלורונית נשמרת למשך שנה בלבד.
  4. מתיחת צוואר בעזרת חומרים משתקים: גם הזרקה של חומרים משתקים, המקפיאים את אזור הצוואר תביא למתיחת צוואר ולמיצוקו, אך גם טכניקה זו נשמרת לטווח קצר מאוד של כמה חודשים ספורים ומחייבת הזרקות חוזרות ונשנות. יתרה מכך, אין בכוחם של חומרים משתקים אלו להביא לתוצאות האסתטיות, המרשימות וארוכות הטווח של ניתוח מתיחת צוואר.

האם לצד ניתוח מתיחת צוואר ניתן לעבור ניתוחים פלסטיים נוספים?

בהחלט ניתן לעבור ניתוחים פלסטיים נוספים בפנים לפני ניתוח מתיחת צוואר. לעיתים תכופות, טרם ביצוע ניתוח מתיחת צוואר ועל מנת לקבל תוצאות אופטימליות ימליץ הרופא המנתח גם על ניתוח מתיחת פנים. ניתן לעבור הליכים אלו במקביל או קודם לבצע מתיחת פנים ולאחריה מתיחת צוואר.

אנשים שירדו במשקלם באופן דרסטי, יכולים גם לשלב ניתוחים נוספים עם ניתוח מתיחת צוואר.

מדוע כדאי גם לכם לבחור בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' לביצוע ניתוח מתיחת צוואר?

את הניסיון הרב שצברנו במהלך כל שנות פעילות קליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' אנחנו מעמידים לטובת כל אחד ואחת מהמטופלים שלנו. הצוות הרפואי בקליניקה כולל את מיטב הפלסטיקאים והכירורגים בישראל, כולם מובילים בתחומם.

מאז הקמת הקליניקה בשנת 2003, השלמנו מאות ניתוחי מתיחת צוואר מוצלחים וכן מאות ניתוחי פנים פלסטיים, מהפשוטים ועד למורכבים ביותר. כחברה ותיקה הקפדנו תמיד לשמש בית חם ותומך לרופאים וגם למטופלים, וערכים של מצוינות, מקצועיות נטולת פשרות, אתיקה ויושרה תרמו לכך שלקוחותינו בוחרים בנו שוב ושוב.

עבורנו כל מטופל ומטופלת הם מיוחדים ואנחנו קשובים לצרכים הייחודיים של כל אחד מהם. הצוותים הרפואיים והסגל המקצועי מלווים את המטופלים לאורך כל התהליך, משלב ההתלבטות, ההחלטה והתאמת הטכניקה האופטימלית דרך ההליך הכירורגי עצמו ועד להחלמה מלאה.

אנחנו לוקחים את התפקיד שלנו במלוא הרצינות ופועלים על פי סטנדרט רפואי גבוה שהוא מהמחמירים ביותר. אנחנו מחויבים לשמור על הבריאות שלכם, על ביטחונכם ועושים הכול על מנת שתצאו עם התוצאות אשר להן ייחלתם.

נשמח לענות על כל שאלה אודות ניתוחי מתיחת צוואר בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' ולהעניק ייעוץ ראשוני שיסייע לכם לקבל החלטה מושכלת המתאימה ביותר עבורכם.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים