לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

השיקולים לביצוע ניתוח הגדלה של החזה

ניתוח להגדלת חזה הוא ההליך הכירורגי הפופולרי ביותר, ובקליניקת אלונה שכטר בע"מ, מתבצעים ניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים על ידי מיטב המומחים בתחום, עם צוות מקצועי מיומן שמבצע את ההליכים בטכנולוגיה חדשה, עם מגוון סוגי שתלים שונים לבחירה.

מבחינת נשים רבות, תכנון ניתוח להגדלת חזה הוא די פשוט, אבל לנשים מבוגרות (מעל גיל 40), שעברו כמה הריונות, או חוו ירידה משמעותית במשקל, מומלץ לתכנן גם הרמת חזה. אם למטופלת יש צניחת חזה מינימלית ועודפי עור מינימליים (אך באיכות טובה), אזי שתלים לבדם יכולים לספק את ההרמה הדרושה ללא הרמה כירורגית נוספת.

שיקול זה נכון במיוחד כאשר השתלים ממוקמים מתחת לשריר. אם למטופלת יש צניחה מינימלית, אז הנחת השתל מתחת לשד תבטיח תוצאות טובות, טבעיות ומוצקות.

במקרים בהם למטופלת יש איכות עור ירודה, סימני מתיחה, יותר מדי עור נפול, פטמות נמוכות, הליך הרמת חזה במקביל לביצוע ניתוח להגדלת חזה הוא חובה כדי להשיג את התוצאה הקוסמטית הטובה ביותר.

החלמה מהירה

ניתוח להגדלת חזה נחשב לניתוח גדול, אבל ביצוע ההליך מתחת לשריר מאפשר גישה פולשנית מינימלית ולכן אין צורך בתקופת ריפוי נרחבת. מנתח פלסטי מנוסה יוצר כיס חזה עבור השתל בדיוק רב, תוך הפחתת דרמטית של חבלות, דימומים, כאבים ודלקות לאחר הניתוח. יתר על כן, מיקום מתחת לשריר בדרך כלל מניב תוצאות טבעיות יותר, במיוחד כאשר עובדים עם שתלי ג'ל.

מטופלות רבות מדווחות על צורך מופחת במשככי כאבים לאחר הגדלת חזה מתחת לשריר. ברוב המקרים, ניתוח להגדלת חזה בגישה זו כרוך גם בפחות צלקות לאחר השלמת הריפוי, כך שהליך זה מומלץ בחום לרוב המטופלות.

יש, כמובן, כמה מקרים יוצאי דופן. נשים שבאופן טבעי יש להן כמות ניכרת של רקמת שד עשויות לחוות תוצאות טובות יותר עם שתלים מעל השריר, למשל.

זה הזמן לשפר את הדימוי העצמי

בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שיש לה ותק של 21 שנים בתחום, ומועדון לקוחות של למעלה מחמישים אלף מטופלים מרוצים, תוכלו לעבור הליכים פלסטיים ואסתטיים להגברת הביטחון העצמי, שיפור הגזרה והפרופורציות, והגברת דימוי הגוף.

 

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים