לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

הזרקת שומן לחזה

הגדלת חזה בשומן עצמי

הגדלת חזה בשומן עצמי היא אחת הטכניקות החדשות ביותר בהגדלת חזה. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, מיטב המומחים בתחום מבצעים ניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים מתקדמים שמותאמים אישית לצרכי הלקוחות והעדפותיהם.

חשוב לבצע הגדלת חזה בשומן עצמי רק ע"י מומחים

המומחים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ נחשבים למנתחים הפלסטיים ולאסתטיקנים מהטובים בישראל. הקליניקה מציעה את שיטת הגדלת חזה בשומן עצמי למטופלות שמעוניינות להגדיל את החזה שלהן בגישה טבעית.

אנחנו מספקים סביבה אכפתית ותומכת, עם ניסיון משנת 2003 ומועדון לקוחות של למעלה מחמישים אלף מטופלים מרוצים, גם את יכולה להשיג את המראה הטוב שלך באמצעות הטכניקות המתקדמות שלנו.

מדוע לבצע הזרקת שומן לחזה?

יש נשים שאוהבות את הרעיון של חזה גדול יותר, אבל לא אוהבות את הרעיון של שתלים זרים בחזה, ולכן הן בוחרות בהליך הזרקת שומן לחזה שנקרא גם הגדלת חזה אוטולוגית, במהלכה מתבצע שימוש בשומן העצמי של גוף האישה במקום בשתלים כדי להגדיל את החזה.

בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, מתבצעים הליכים אסתטיים וניתוחים פלסטיים בגישות המתקדמות ביותר, בהתאמה אישית לצרכי והעדפות המטופלים.

הייחודיות של הזרקת שומן לחזה

במהלך הזרקת שומן לחזה, נשאב שומן מחלק אחר בגוף והוא מוזרק לתוך החזה. היתרון הוא שאין צורך בשתל. אם השומן נרפא היטב, החזה נראה ומרגיש טבעי. החתכים היחידים הם החתכים של 4 מילימטר המשמשים להסרה והזרקה מחדש של השומן, מהר מאוד הם לא נראים כלל.

להליך זה יש מוניטין מצוין, מכיוון שהוא כרוך בפחות סיבוכים מאשר ניתוח שתלים, ולכן כל כך הרבה נשים מרוצות מהתוצאות.

כל הגוף מקבל צורה מחדש לאחר הזרקת שומן לחזה

מכיוון שהשומן נשאב מהירכיים או מהבטן התחתונה, התוצאה כפולה. המטופלת מאבדת שומן במקומות שאינם רצויים, ומשיגה תוצאות של חזה גדול יותר. מכיוון שהליך הזרקת שומן לחזה כרוך בהעברת שומן, ניתן בסופו של דבר להשיג תוצאות של בטן שטוחה יותר, ירכיים צרות יותר וחזה משופר באופן טבעי.

אין כמעט צלקות או סיבוכים

במהלך הליך העברת השומן, השומן מוזרק לחזה שלך דרך חתכים זעירים מאוד. החתכים הזעירים הללו כמעט ולא משאירים צלקות, מה שרק מגביר את המראה הטבעי. אין צורך גם לדאוג לגבי הסיבוכים האופייניים להגדלות חזה עם שתלים, כגון קריעה, תזוזה, דליפה או דחיה של השתל.

כמה מילים לסיום

הליך הזרקת שומן לחזה מאפשר להגדיל את החזה עם הזרקת שומן הגוף של המטופלת לחזה, וברוב המוחלט של המקרים, התוצאות מעולות. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שיש לה ותק נשנת 2003 בתחום, ומועדון לקוחות של למעלה מחמישים אלף מטופלים מרוצים, מיטב המומחים מבצעים הליכים אסתטיים וניתוחים פלסטיים בהתאמה אישית להעדפות וצרכי המטופלים.

כדי להתחיל את התהליך, כל מה שאת צריכה לעשות זה ליצור איתנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ, במהלכה נדון במטרתך ונמליץ על ההליך הנכון כדי לגרום לך להיראות ולהרגיש במיטבך!

מאפייני הגדלת חזה בשומן עצמי

הגדלת חזה בשומן עצמי הוא הליך כירורגי שמשפר את הנפח והפרופורציה של החזה באמצעות העברת שומן מאזור בגוף שיש בו עודף שומן, הכנתו והשתלתו בחזה של המטופלת, שקטן מדי להעדפותיה. התוצאות הן קבועות, והן יכולות להימשך שנים.

ההליך פוטר מהצורך בהחדרת שתלים זרים לגוף. השומן המועבר מטוהר בשיטה מתקדמת לפני החדרתו לחזה כדי לשפר את צורת החזה ולגרום לו להיראות מלא יותר. זהו ניתוח בטוח ושביעות הרצון של המטופלות גבוהה מאוד. זוהי חלופה מצוינת לנשים שמעוניינות בהגדלת חזה עדינה וטבעית יותר למראה.

מועמדות מתאימות להליך הגדלת חזה בשומן עצמי

נשים שנחשבות כמועמדות מתאימות להליך הגדלת חזה בשומן עצמי הן:

  • נשים שיש להן ציפיות סבירות לגבי תוצאות הניתוח.
  • נשים בריאות מבחינה גופנית ונפשית.
  • נשים עם מקורות שומן טובים בגוף, באזורים שבהם השומן אינו רצוי, ושניתן להשתיל אותם בחזה כדי להוביל למראה מלא וגדול יותר באופן טבעי.
  • נשים שמעוניינות בהגדלה קטנה בגודל החזה שלהן.
  • נשים שמעוניינות לשפר את מראה המחשוף שלהן.
  • נשים שמוכנות להפסיק לעשן לפני הניתוח עד להחלמה מלאה.

המנתח הפלסטי מסייע לנשים להגדיר ציפיות מציאותיות על ידי הצגת תמונות לפני ואחרי של מטופלות שעברו הליכי הגדלת חזה בשומן עצמי וגם ינסה להמחיש עד כמה שאפשר את האופן בו השינויים ייראו על גוף המטופלת.

בפגישת הייעוץ, המטופלת מקבלת מושג לגבי התוצאות, וחשוב להתייעץ עם המנתח לפני הניתוח כדי לדעת אם הגדלת חזה בשומן עצמי תתאים לציפיות.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים