לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

הזרקת חומצה היאלורונית

הזרקת חומצה היאלורונית מחיר

חומרי מילוי עוריים הם טיפולים בהזרקה שמתבצעים במטרה לעכב את סימני ההזדקנות כגון קווים וקמטים בפנים. הזרקת חומצה היאלורונית מחיר משתנה בהתאם לכמות ההזרקות הנדרשות להשגת התוצאות, ובקליניקה של אלונה שכטר תקבלו תוכנית טיפול מותאמת אישית להצערת מראה הפנים שלכם וטיפולים לכל חשש קוסמטי שאתם מבקשים לשפר.

הפופולריות של ההליך עולה על שיקולי הזרקת חומצה היאלורונית מחיר

חומצה היאלורונית היא בחירה פופולרית בקרב חומרי מילוי להזרקה בשל הרבגוניות שלה, יעילותה ומעט תופעות הלוואי הנלוות אליה, לכן גברים ונשים רבים אינם נותנים את דעתם לשיקולי העלויות ובוחרים אפשרויות הזרקת חומצה היאלורונית מחיר משתלם, במיוחד לנוכח התוצאות המרהיבות המתקבלות.

מהם חומרי מילוי של חומצה היאלורונית?

חומצה היאלורונית היא סוג של סוכר שנמצא באופן טבעי בגוף, כולל העור, הרקמות והמפרקים. בין הפונקציות הביולוגיות הרבות שלו, הוא ממלא תפקיד חשוב בהידרציה של רקמות, שימון מפרקים, תגובה חיסונית ותיקון רקמות. בעור, הוא מהווה מרכיב מרכזי במחסום העור הטבעי. הזרקת חומצה היאלורונית מחיר נקבע בהתאם להיקף חומר המילוי שיש להשתמש בו. התכונות הפיזיקליות של החומר, יחד עם המוניטין המבוסס של יעילות ובטיחות הופכים אותו לבחירה פופולרית כחומר מילוי עורי. בשל המבנה המולקולרי שלה, חומצה היאלורונית מתמוססת עם הזמן ומופרשת דרך הגוף.

מאפייני הליכי הזרקת חומצה היאלורונית

הזרקת חומצה היאלורונית מחיר משתנה בין המטפלים הקוסמטיים והמנתחים הפלסטיים, וההליך מתבצע באמצעות הזרקת מילוי של חומצה היאלורונית לעור באמצעות מחט או קנולה כדי להחזיר לאור את הנפח שאבד, להחליק קמטים וקמטוטים ולהוסיף נפח ושמנמנות. ההשפעות ניכרות מיד לאחר הטיפול.

מדוע לבצע הזרקת חומצה היאלורונית?

חומרי מילוי עוריים של חומצה היאלורונית מהווים טיפול בטוח ויעיל לקמטים וקמטוטים ולהוספת נפח לאזורים מקומיים בעור; ניתן לראות תוצאות מיד לאחר הטיפול. בקליניקה אלונה שכטר בע"מ, שמעניקה שירות בתחום משנת 2003, ניתן לקבל טיפולי הזרקת חומצה היאלורונית מחיר משתלם, לצד מגוון הליכים קוסמטיים ופלסטיים אחרים. מועדון הלקוחות של החברה, שכולל למעלה מחמישים אלף מטופלים מרוצים, מעיד על המוניטין המעולה של המרפאה.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים