לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר הטבעי שלכם, עם ניתוח מתיחת פנים. ניתן גם לטפל בסימני ההזדקנות המוקדמים לפני שהם משפיעים על העור והפנים, עם הטכניקות המתקדמות וההליכים הבטוחים והאיכותיים ביותר שמתבצעים אצלנו.

ניתוח מתיחת פנים מרים וממצק רקמות פנים נפולות כדי להחזיר מראה פנים צעיר יותר באופן טבעי. באמצעות הסרת עור עודף, נפול, החלקת קפלים עמוקים והרמה והידוק של רקמות הפנים העמוקות, הניתוח מסייע למטופלים להיראות צעירים ויפים יותר.

חשוב להבין שעם הניתוח, יש להקפיד על אורח חיים בריא שכולל שמירה על משקל בריא ויציב, כי תנודות משמעותיות במשקל עלולות לגרום לעור להימתח שוב. כדאי גם לאמץ משטר טיפוח עקבי ואיכותי כדי לשמור על עור בריא ומוגן מפני הזדקנות מיותרת.

למה לעבור את הניתוח?

עם ההתבגרות, העור מתחיל לאבד גמישות, ורקמות הפנים מאבדות נפח. בסופו של דבר, מצב זה מוביל ל"נפילת" החלק התחתון של הפנים, ולהיווצרות קמטים עמוקים ועור רפוי בצוואר. אז אם אחד מהתרחישים הבאים נוגע לכם, ניתוח מתיחת פנים יתאים לכם:

  • יש לכם עור נפול בפנים ובצוואר.
  • אתם לובשים צווארוני גולף וצעיפים לא בגלל שאתם אוהבים אותם, אלא כדי להסתיר את סימני ההזדקנות על הצוואר.
  • כשאתם מביטים במראה, אתם רואים פנים הרבה יותר מבוגרות מכפי שאתם מרגישים.
  • אתם חוששים שהמראה המבוגר משפיע באופן שלילי על הקריירה או היחסים האישיים שלכם.

חשוב לעבור את הניתוח רק אצל מנתח מוסמך

כאשר ניתוח מתיחת פנים מבוצע על ידי מנתח קוסמטיקאי מוסמך, ההליך בטוח וזוהי שיטה מצוינת להצעיר את המראה שלכם. השיטה הטובה ביותר להחליט אם הניתוח מתאים לכם היא להתייעץ עם מנתח קוסמטי מוסמך.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שיש לה ותק של 21 שנים בניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים, ומועדון של למעלה מחמישים אלף לקוחות מרוצים. במהלך פגישת הייעוץ, נרכיב לכם תוכנית טיפול אישית שתואמת את הצרכים וההעדפות שלכם.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה
post-image
האוזניים לא סימטריות? אין בעיה!

הצמדת אוזניים מסייעת למטופלים שנולדו עם אוזניים גדולות או בולטות, להצמיד את האוזניים כדי לשפר את המראה. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, מיטב המומחים בתחום מבצעים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים