לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו – בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק מעמד, ונשים מתחילות לחפש אפשרויות הוצאת שתלים מהחזה, בעקבות סיבוכים עם השתלים או רצון בשינוי.

בקליניקה של אלונה שכטר, מתבצעים הליכים מקצועיים ומתקדמים של ניתוחים פלסטיים וטיפולים קוסמטיים על ידי מיטב המומחים בתחום.

הוצאות שתלים מהחזה בעקבות הרצון בשינוי

אפילו נשים שאהבו את שתלי החזה שלהן בהתחלה עשויות לגלות שהן כבר אינן מרוצות ממראה החזה שלהן כפי שהיו בהתחלה, ונשים אחרות עשויות לחוות עייפות כתוצאה מהחזה הגדול, או שהן פשוט מעוניינות בשינוי, ומחפשות אפשרויות הוצאת שתלים מהחזה. זוהי החלטה אישית כמו קבלת שתלים בחזה מלכתחילה, וקיימות סיבות רבות שמובילות נשים לבחור באפשרות זו, כגון:

  • רצון בחזה קטן וטבעי.
  • חוסר שביעות רצון מגודל השתלים, הצורה או המרקם הנוכחיים.
  • שינויים בשתלים לאורך זמן.
  • היווצרות קמטים על החזה.
  • דאגות לגבי בריאות או רקמת צלקת.

במקרים מסוימים, סיבוכים כגון קרע בשתל או התכווצות קפסולה עשויים לגרום לנשים לרצות לבחור אפשרות הוצאת שתלים מהחזה.

מה קורה לאחר הסרת שתלים?

לאחר הסרת שתלים מהחזה, נשים עשויות להיות מרוצות לחלוטין ממראה החזה שלהן. יחד עם זאת, חלק מהנשים עשויות להיות מודאגות ממראה חזה נפול או נמוך, כתוצאה מהשתלים הגדולים שמתחו את תאי העור במשך הזמן.

הוצאת שתלים מהחזה, במיוחד לאחר מספר שנים, עלולה לגרום לצניחת החזה או למראה מנופח, ולהשפיע על מראה החזה. במקרים אלה, נשים יכולות לבחור הליך הרמת חזה, שניתן לשילוב בקלות עם הוצא השתלים, להשגת מטרת הידוק רקמות לאחר הוצאת השתלים. יש לזה יתרון נוסף של חיזוק רקמת שד מוחלשת.

מעוניינות לשמוע עוד?

למידע נוסף על הוצאת שתלים מהחזה, או על כל הליך פלסטי או קוסמטי אחר, צרו קשר עם הקליניקה הוותיקה אלונה שכטר בע"מ, שמבצעת ניתוחים פלסטיים והליכים קוסמטיים עם ניסיון משנת 2003, ומועדון לקוחות של למעלה מחמישים אלף לקוחות מרוצים. בואי לפגישת ייעוץ והרכבת תוכנית טיפול מותאמת אישית לצרכים ולהעדפות שלך.

 

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה
post-image
האוזניים לא סימטריות? אין בעיה!

הצמדת אוזניים מסייעת למטופלים שנולדו עם אוזניים גדולות או בולטות, להצמיד את האוזניים כדי לשפר את המראה. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, מיטב המומחים בתחום מבצעים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים