לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

מה היא תקופת הזמן הנדרשת לפני ביצוע החלפה של שתלים בחזה?

הגדלת חזה תמיד הייתה אחת ההליכים הקוסמטיים הפופולריים ביותר, אבל נשים רבות בוחרות בהליך החלפת שתלים כעשור אחר ההגדלה, בין אם מסיבות אלקטיביות או סיבוכים. אם את מעוניינת לעבור את ההליך, חשוב שתתייעצי עם המומחים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים, כדי להבין את האפשרויות שלך.

הצורך בהליך החלפת שתלים

אורך החיים של שתלי חזה שונה עבור כל אישה והצורך בהליך החלפת שתלים משתנה בין הנשים. בעוד שחלק מהנשים מאמינות בטעות שהשתלים יחזיקו מעמד לנצח, רובן מניחות שיהיה צורך בהחלפתם עשר שנים לאחר הניתוח.

במילים אחרות, סביר להניח שהשתלים יחזיקו מעמד במשך יותר מעשר שנים מהניתוח, אצל 80% מהמטופלות. הרעיון שלעשרים האחוזים הנותרים יש סיבוכים בסופו של דבר עם השתלים שלהן אולי מדאיג, אבל המספר הזה מטעה.

רק 3% מהשתלים דורשים הליכים נוספים עקב דפלציה או קרעים. נשים רבות שעוברות הליכי החלפת שתלים עושות זאת משום שהן רוצות לשנות את גודל השתלים או לשנות את צורתם.

עניין של החלטה אישית

אם אינך מרוצה עוד ממראה החזה שלך, ואת מעוניינת בשינוי, כדאי שתקבלי ייעוץ מקצועי במהלכו תוכלי להבין את האפשרויות העומדות בפנייך ולבחור את ההליך הבטוח ביותר שיתאים לך באופן אישי ויענה על הציפיות שלך.

קביעת פגישת ייעוץ

חשוב לוודא שלמנתח הפלסטי שבחרתן לבצע את ההליך יש הסמכה מקצועית וניסיון בהליכי הגדלת חזה, הקטנת חזה או החלפת שתלים. כדי לאמת את המיומנות והניסיון שלו, חשוב לשאול שאלות ולבדוק תמונות של מטופלות קודמות כדי להתרשם מאיכות ההליכים שבוצעו.

אם את חושבת לשנות או להחליף את שתלי החזה שלך, בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שיש לה ותק משנת 2003 בניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים, ומועדון לקוחות מרוצים שכולל למעלה מחמישים אלף מטופלים מרוצים, תקבלי שירות מעולה ומקצועי של צוות מקצועי ומיומן, שיש להם ניסיון עשיר בהליכי חזה, לרבות הגדלת חזה, הרמת חזה, הקטנת חזה, או החלפת שתלים.

כדי להתחיל את ההליך, צרי קשר עם הקליניקה כדי לקבוע פגישת ייעוץ ותוכנית טיפול מותאמת אישית לצרכים ולהעדפות שלך.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים