לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

מה זה בעצם ניתוח גניקוסמטיה?

אצל גברים, מצב של עודף רקמת שד נקרא גניקומסטיה, אבל מצב זה ניתן היטב לטיפול באמצעות ניתוח גניקומסטיה, שמיועד לשיפור קווי המתאר של החזה הגברי על ידי הסרת עודפי שומן, רקמת בלוטות ועודפי עור מהחזה של גברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, מתבצעים ניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים לגברים ונשים, על ידי מיטב המומחים בתחום, ובהתאמה אישית לצרכים ולהעדפות של כל מטופל.

התאמה להליך

אתם עשויים להימצא כמועמדים מתאימים לביצוע ניתוח גניקומסטיה אם יש לכם חזה מוגדל, נפוח או מפותח מדי שעלול לגרום למבוכה או אי נוחות, למנוע מכם להשתתף בפעילויות או שהמראה משפיע על הרווחה הפסיכולוגית שלכם. התאמה לניתוח נקבעת בהתאם לקריטריונים הבאים:

  • אתם מודאגים ו/או מוטרדים מהמראה שלך.
  • לא ניתן לתקן את המצב באמצעות תרופות או הפסקת תרופות מסוימות.
  • אתם בריאים ואין לכם שום מחלה או מצב שעלול להגביר את הסיכון לסיבוכים כירורגיים.

התהליך

הטכניקה הנפוצה ביותר לביצוע ניתוח גניקומסטיה כוללת חתך המקיף את האזור הכהה סביב הפטמה (אריולה). חתך נוסף עוקב אחר העקומה הטבעית של הקמט מתחת לחזה, ועודפי שומן ורקמת בלוטות מוסרים. במקרים רבים, שאיבת שומן לבד או בשילוב משמשת להסרת שומן ורקמות עודפות.

ייעוץ ראשוני ובדיקות

ביקור ראשוני אצל המנתח הפלסטי נדרש לייעוץ והבנת ניתוח גניקומסטיה. במהלך הפגישה, יתקיים דיון לגבי הסיבות שלכם לביצוע ניתוח הקטנת חזה לגבר והמטרות שלכם מההליך.

כדי לקבוע אם אתם מועמדים מתאימים לניתוח, המנתח יסקור את ההיסטוריה המשפחתית שלכם, מצבכם הבריאותי, הרגלי חיים כגון עישון, ניתוחים קודמים, כל תרופה שאתם לוקחים, ומצבים שעלולים לסכן את התאמתכם לניתוח.

על סמך הממצאים מפגישת הייעוץ הראשונה, יומלץ ניתוח גניקומסטיה, ויתקיים דיון לגבי התוצאה הצפויה, הסיכונים והסיבוכים הפוטנציאליים ולגבי ההחלמה לאחר הניתוח.

בחירת מנתח פלסטי מנוסה

המנתחים הפלסטיים המוסמכים שלנו בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, מיומנים בכירורגיה פלסטית. יש להם שנים של ניסיון בביצוע ניתוחי גינקומסטיה וניתוחים פלסטיים או הליכים אסתטיים שונים, והם משיגים בעקביות את התוצאה הטובה ביותר עבור המטופלים שלהם. מועדון לקוחות של למעלה מחמישים אלף מטופלים מרוצים, אינם טועים.

 

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים