לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

מה זה ניתוח מתיחת בטן? מה השלבים המקדימים?

בטן יציבה ושטוחה היא סימן היכר של מתאר גוף יפה. ניתוח מתיחת בטן, המותאם אישית לצרכים שלכן, מסייע בשיפור צורת הבטן שלכן לשנים רבות. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ מתבצעים ניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים על ידי מיטב המומחים, בהתאמה אישית לצרכים ולהעדפות של המטופלים.

ניתוח מתיחת בטן מוביל להידוק ועיצוב מחדש של אזור הבטן, ומסייע בהשגת מראה אסתטי וחטוב. אזור הבטן הופך להיות שטוח ומוצק, עם תוצאות של שיפור משמעותי באופן התאמת הבגדים והמראה הטוב, שמאפשר לכם להרגיש בטוחים יותר עם גופכם.

במהלך ההליך, שרירי הבטן מתהדקים ועודף עור נפול מתבטל. הניתוח מתקן בטן בולטת ומשאיר את הבטן שטוחה וחטובה. הניתוח פופולרי בקרב גברים ונשים, במיוחד אלה שגופם עבר שינויים דרמטיים כתוצאה מירידה משמעותית במשקל או מהריון.

מי עשוי להפיק תועלת מהניתוח?

ההחלטה לבצע כל הליך קוסמטי היא אישית, והמטופלים בוחרים לבצע ניתוח מתיחת בטן ממגוון סיבות. המועמדים הטובים ביותר נמצאים במשקל הגוף האידיאלי או קרוב לו, אינם מעשנים, מצבם הבריאותי תקין, ויש להם ציפיות ריאליות לגבי מה הניתוח יכול להשיג עבורם. אם אחד מהתרחישים הבאים מתאר אתכם, ההליך יתאים לכם:

  • דיאטה ופעילות גופנית עזרו לכם לרדת במשקל, אבל הבטן עדיין בולטת ורופסת.
  • שרירי הבטן והעור שלכם נמתחים ונפולים בעקבות הריון.
  • לאחר שירדתם כמויות משמעותיות של משקל, כעת יש לכם עור רפוי ועודף שתלוי סביב הבטן.
  • תמיד הייתה לך בטן ש"בולטת החוצה", למרות שאתה במצב בריאותי וגופני טוב מאוד.

השיפורים המושגים בעקבות ניתוח מתיחת בטן נשארים לטווח הארוך – שרירי הבטן יישארו מוצקים ומהודקים יותר והעור העודף לא יחזור.

אתם יכולים להתכונן להליך משנה חיים

כשההליך מבוצע על ידי מנתח קוסמטי מוסמך, ניתוח מתיחת בטן יכול להיות הליך משנה חיים, שמוביל לתוצאות של הנאה מגוף חטוב וצעיר שנראה ומרגיש טוב.

אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שיש לה ותק של 21 שנים בתחום, ומועדון לקוחות של למעלה מחמישים אלף מטופלים מרוצים. במהלך הפגישה נדון במטרות שלכם מהניתוח, ונמליץ על השיטה המתאימה ביותר להשגת מטרותיכם.

 

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים