לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

מה עושים בניתוח של הקטנת החזה?

ניתוח הקטנת חזה הוא ניתוח להסרת שומן, רקמות ועור נוספים מהחזה. אלונה שכטר מנהלת קליניקה ותיקה לטיפולים אסתטיים וניתוחים פלסטיים, ומבצעת הליכי הקטנת חזה לנשים עם חזה גדול מדי ביחס למבנה גופן, אשר מוביל לכאבי צוואר, כאבי גב או תסמינים אחרים.

ניתוח הקטנת חזה נחשב להליך בטוח שמניב תוצאות מעולות ברוב המקרים, אבל חשוב להבין מאפייני ההליך ניתוח הקטנת חזה הוא הליך כירורגי פולשני גדול, ולכן יש להבין היטב את מאפייני ההליך וההנחיות לתקופת ההחלמה. לפני הניתוח, מתקיימת פגישה עם המנתח כדי לדון בהיסטוריה הרפואית האישית והמשפחתית של המטופלת, כוללת ניתוחים קודמים להסרת גוש מהחזה, או כל מצב רפואי אחר המשפיע על החזה.

התקשורת עם המנתח במהלך פגישת הייעוץ צריכה להיות כנה וגלויה, במיוחד בכל הנוגע לציפיות המציאותיות והסיבות המובילות את המטופלת לעבור ניתוח הקטנת חזה. יש לדון בכל נושא רגשי שנובע מגודל החזה הנוכחי, והתחושות הפיזיות. המנתח יצלם את החזה, ימדוד את גודלו וידון עם המטופלת לגבי כמות רקמה שיש להסיר כדי להשיג את המטרה.

המטופלת תקבל גם הסברים הנוגעים להכנה לניתוח ותכנון ההחלמה, ונדרשת גם בדיקת ממוגרפיה ובדיקת חזה לפני הניתוח.

שאיבת שומן

בגישה זו של ניתוח הקטנת חזה, מתבצעים חתכים קטנים בעור שלך והמנתח מחדיר צינור דק המחובר לוואקום השואב שומן ונוזלים מהחזה. אפשרות זו היא הטובה ביותר עבור נשים שזקוקות להקטנת חזה בכמות קטנה בלבד.

לאחר הניתוח, מונחים צינורות ניקוז והאזור נתפר ונעטף בתחבושת מיוחדת, והמטפלת מקבלת הנחיות ללבישת חזייה כירורגית.

תקופת ההחלמה

תקופת ההחלמה נמשכת בין שבוע לכמה שבועות, בהתאם למורכבות ניתוח הקטנת חזה שבוצע. לאחר מספר שבועות, יש להגיע לפגישת מעקב לשם הסרת התפרים והתחבושות, ובמהלך כל תקופת ההתאוששות, יש להימנע מפעילות גופנית מאומצת.

תופעות לוואי קלות הן תחושת עייפות וכאבי חזה. המנתח ירשום משככי כאבים להקלת הכאבים בימים הראשונים, וחשוב להימנע מהרמות כבדות. אלונה שכטר בע"מ היא קליניקה לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים, עם ותק משנת 2003 בתחום, ומועדון של למעלה מחמישים אלף לקוחות מרוצים.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים