לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים, תקבלו תוכנית טיפול מותאמת אישית למטרותיכם העדפותיכם.

ברוב המקרים, ניתוח מתיחת בטן היקפית נדרש לאחר ירידה קיצונית במשקל לאחר ניתוח בריאטרי או לאחר דיאטה ופעילות גופנית שהובילו לאובדן משקל משמעותי. הליך מתיחת בטן היקפי מתבצע עם חתך סביב כל הבטן התחתונה והגב התחתון.

חתך זה מאפשר למנתח הפלסטי להסיר את עודפי השומן והעור של הבטן, המותניים והגב התחתון דרך חתך היקפי דמוי חגורה סביב הגב התחתון. כמו במתיחת בטן מסורתית, גם השרירים יתוקנו.

מועמדים למתיחת בטן היקפית

מטופלים שיש להם בטן מעט בולטת או כמויות קטנות של עודפי עור סביב הבטן, אינם מועמדים מתאימים להליך מתיחת בטן היקפית ויש להם סיכוי גבוה יותר להפיק תועלת ממתיחת בטן מסורתית או מהליך מיני מתיחת בטן.

מטרת מתיחת הבטן ההיקפית היא לבצע שינויים דרמטיים במבנה הגוף של האדם לאחר שהוא או היא עברו ירידה מאסיבית במשקל. לעתים קרובות, אנשים אלו מוטרדים מעודף שומן ומשפע יתר של עור באזורים שקשה לחטב אותם, כגון הבטן, הירכיים החיצוניות והישבן.

מתיחת בטן היקפית נועדה לסייע לאנשים שסובלים מעודפי עור מוגזמים שמפריעים למראה החדש הטוב שהושג עם הירידה המשמעותית במשקל.

החלמה מהניתוח

הניתוח נמשך בין שלוש לחמש שעות ודורש תקופת החלמה ארוכה יותר מניתוחי בטן אחרים. מטופלים שיעברו מתיחת בטן היקפית יצטרכו להישאר בבית החולים לאישפוז לאחר ההליך.

המטופלים יכולים לחדש פעילויות מסוימות תוך שבועיים עד ארבעה שבועות לאחר מתיחת הבטן ההיקפית, אך עליהם להמתין לאישור המנתח שלהם לפני תחילת כל פעילות מאומצת.

מתאימים לכם תוכנית טיפול אישית

בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שיש לה ותק משנת 2003 בתחום, ומועדון לקוחות של למעלה מחמישים אלף מטופלים מרוצים, תותאם לכם תוכנית אישית של מתיחת בטן היקפית או כל הליך פלסטי או אסתטי אחר שתרצו לעבור, כדי שתוכלו ליהנות מאיכות חיים והנאה מוחלטת מהמראה החדש שלכם.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
האוזניים לא סימטריות? אין בעיה!

הצמדת אוזניים מסייעת למטופלים שנולדו עם אוזניים גדולות או בולטות, להצמיד את האוזניים כדי לשפר את המראה. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, מיטב המומחים בתחום מבצעים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים