לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

החלפת שתלים

ניתוח החלפת שתלים הוא הליך הכרחי עבור נשים רבות שעברו בעבר ניתוח הגדלת חזה ותוקף שתלי הסיליקון שהושתלו בחזה שלהן פג או שהשתלים נפגמו עם הזמן. נכון להיום, שתלי סיליקון רבים מגיעים מן היצרנים עם אחריות לכל החיים, אך למרבה הצער שתלי סיליקון, חדשים ככל שיהיו, לא תמיד מחזיקים מעמד כל החיים.

חרף העובדה שחלה בשנים האחרונות התקדמות מרשימה מאוד באיכות מילוי שתלי הסיליקון וכן באיכותה של המעטפת החיצונית שלהם, עדיין שתלי הסיליקון עלולים להיפגם ויש צורך להחליף שתלים ישנים בחזה בשתלים חדשים, לעיתים מדי 15 שנים.

בנוסף להתיישנות ולבלאי של שתלי סיליקון, יש עוד לא מעט סיבות טובות לעבור ניתוח החלפת שתלים. חלק מהסיבות הן אישיות, חלקן אסתטיות וחלק ניכר מהן רפואיות. בין הסיבות העיקריות לביצוע ניתוח החלפת שתלים אפשר לציין את הבאות:

סיבות אסתטיות לעבור ניתוח החלפת שתלים:

  • גוף האישה עובר תהפוכות ושינויים במהלך השנים; הריונות, לידות, הנקות, עליה וירידה במשקל וגרביטציה (כוח המשיכה) הגורמת לאיברים ליפול הם חלק משינויים אלו. מה שהתאים לאישה צעירה לפני 10 שנים כבר לא מתאים לאישה בשלה בגילאים בוגרים יותר. לא אחת שינויים טבעיים בגוף האישה דורשים ניתוח להחלפת שתלים ישנים בחזה לצד הרמת החזה. דלדול נפח השד בשל הגיל הוא תופעה ידועה הדורשת אף היא ניתוח החלפת שתלים לצורך מילוי נפח השד שהידלדל. לבסוף, גם צניחה של אחד מהשדיים בגלל הגיל יכול להוביל לניתוח החלפת שתלים.
  • לעיתים, אישה צעירה שבחרה להגדיל את החזה שלה בשתלים גדולים מתבגרת ומחליטה כי כאישה בוגרת יותר מתאים לה שתלי סיליקון קטנים יותר. או להפך, אישה שעברה ניתוח הגדלת חזה ובחרה בשתלים קטנים עשויה לעבור ניתוח להחלפת שתלים גדולים יותר.
  • חזה א-סימטרי יכול גם הוא להוביל להחלטה לעבור ניתוח החלפת שתלים. נשים שפנו למנתחים פלסטיים שאינם מקצועיים דיים יכולות לצאת מניתוח הגדלת חזה עם תוצאות שאינן אסתטיות והדרך היחידה לתקן את תוצאות ניתוח הגדלת החזה היא פעמים רבות ניתוח החלפת שתלים.
  • גם זיהוי תופעות כגון קפלים בשתלים יכול להעלות את הצורך בניתוח החלפת שתלים. את הקפלים שנוצרים בשתלי הסיליקון רואים היטב, הם אינם נסתרים, והם יוצרים מראה שאינו אסתטי ברקמת השד.
  • כיום, יש לנו גם יותר אפשרויות לבחור מהן בהשוואה לשנים עברו. בימינו אישה יכולה לעבור ניתוח החלפת שתלים אם ברצונה להחליף שתלים ישנים בשתלים בעלי צורת טיפות, שתלים עגולים, שתלים חלקים או מחוספסים.

לצד הסיבות האסתטיות, יש גם לא מעט מקרים שבהם סיבות רפואיות מחייבות ניתוח החלפת שתלים.

סיבות רפואיות לעבור ניתוח החלפת שתלים:

  • האפשרות להחליף שתלים ישנים המלאים בסיליקון נוזלי בשתלי סיליקון מהדור החדש, הניחנו בעמידות רבה יותר ובאיכות טובה יותר, מביאה נשים רבות לעבור ניתוח החלפת שתלי סיליקון. שתלי סיליקון מהדור החדש כוללים מילוי ג'ל המאופיין בדרגת צמיגות גבוה יותר והם נחשבים לעמידים יותר, בטוחים יותר וגם בעלי מראה יפה יותר בהשוואה לשתלי הסיליקון הישנים. הסיכוי ששתלים מודרניים יקרעו ויגרמו לבעיה רפואית הוא, אפוא, קטן יותר.
  • אם נמצא בבדיקות השגרתיות כי ישנה דליפה חיצונית של סיליקון, אז יש צורך לעבור ניתוח החלפת שתלים.
  • תגובה דלקתית לקופסית עשויה לגרום לאי נוחות, הפרשת נוזלים וכאבים ולהוביל לניתוח החלפת שתלים ישנים בחזה.
    גם התקשות הקופסית עלולה בנסיבות מסוימות לדרוש ניתוח החלפת שתלים. התקשות הקופסית היא אמנם נדירה אך כשהיא מופיעה היא גורמת לכאבים, העדר תחושה בשדיים ולאי נוחות.
  • קרע בשתל או בשני השתלים עלול להיות מסוכן וגם הוא מחייב ניתוח להחלפת שתלים. שתלים מתבלים ונשחקים עם חלוף הזמן מטבעם. הקרע יכול לגרום לדליפת הסיליקון אל אזורים בגוף לרבות אל בלטות הלימפה או אל רקמות השדיים וחשוב לטפל בזליגה הזו ולהחליף את השתלים הישנים בחדשים.

לצפייה בתמונות לפני ואחרי ניתוח החלפת שתלים שערכנו כאן בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' יצרנו תיקייה מאובטחת המוגנת בסיסמה. כדי לצפות בתמונות של קהל לקוחותינו כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר במספר הטלפון: 1-800-210-210 ונספק לכם סיסמה אישית שתאפשר לכם לראות את התמונות שבתיקייה.

כל התמונות הן אותנטיות וקיבלנו את אישורן של הלקוחות להציג אותן. טשטוש פרטים מזהים בתמונות והסיסמה נועדו להגן עד כמה שניתן על פרטיות הלקוחות שלנו. נשמח לעמוד לשירותכם ולהעניק לכן גם גישה חופשית לתמונות וגם מענה מקצועי לשאלות. אישור הכנה

22 שאלות ותשובות בנושא ניתוח החלפת שתלים

שתלים ישנים לעומת שתלים מודרניים – מה ההבדל?

שתלי סיליקון מודרניים הם איכותיים ובטוחים יותר מבחינה רפואית ומקטינים את הסיכונים הקיימים בשתלים מהדור הישן. שתלי הסיליקון מהדור החדש הם מוצקים וצמיגיים יותר, המעטפת שלהם עבה יותר והם מספקים תוצאות אסתטיות וטבעיות הרבה יותר. עם שתלים מודרניים הסיכוי לדליפת סיליקון ולפגמים בשתלים הוא הרבה יותר נמוך. כמו כן, השתלים החדשים מעניקים תמיכה טובה יותר וגם קצב ההתבלות שלהם איטי יותר.

גם בהשוואה לשתלים המלאים במי מלח לשתלי ג'ל הסיליקון החדשים יש עדיפות ברורה. בעבר הלא רחוק בוצעו ניתוחי הגדלת חזה ובמהלכם הוחדרו שתלים המלאים במי מלח. התוצאה של שתלים המלאים במי מלח לא הייתה אסתטית וגם לא נשמרה לאורך זמן רב. בשנים האחרונות יש מעבר חד וברור לשתלי ג'ל הסיליקון מאחר שהם הוכיחו את עצמם כחלופה הטובה והבטוחה ביותר אך גם האסתטית ובעלת מראה טבעי ביותר

באילו מקרים נהוג לערוך ניתוח החלפת שתלים?

חלק גדול מהנשים שעברו ניתוח הגדלת חזה לפני כעשור יצטרכו מקץ כ-15 שנים מיום הניתוח לעבור ניתוח החלפת שתלים – שכן, עבור רוב שתלי הסיליקון שהשתמשו בעבר אלו הם חיי המדף, אלו הן הוראות היצרן וכן הוראות ה-FDA.

בנוסף גם מקרים של זיהוי בעיה בקופסית, אי-סימטריה בין השדיים, צניחה של שד אחד, ניתוח הגדלת חזה כושל, רצון להקטין, להרים או להגדיל את החזה, קרע בשתל, דליפת סיליקון, התקשות הקופסית, התבגרות והתקדמות הגיל, הריונות ולידות, שינויים פיזיולוגים בגוף האישה, גרביטציה (כוח הכבידה) או הרצון לעבור לשתלים מודרניים ואיכותיים יותר יכולים להוביל אישה לעבור ניתוח להחלפת שתלים.

כפי שניתן לראות חלק מהסיבות לביצוע ניתוח להחלפת שתלים שציינו כאן הן אישיות וסובייקטיביות וחלקן רפואיות או אסתטיות.

במידה והשתלים עודם תקינים האם יש צורך בכל זאת להחליפם בחדשים?

על אף שרבים מיצרני השתלים בעולם ממליצים על החלפת שתלים ישנים בחדשים מדי 10 עד 15 שנים, אין הכרח להחליף שתלים ישנים אם הם נמצאו תקינים בבדיקות. פלסטיקאים רבים מעדיפים לערוך ניתוח החלפת שתלים בעיקר כאשר יש צורך בתיקון, כאשר יש בעיה רפואית הדורשת טיפול מידי או אם מתעוררת בעיה אסתטית חמורה.

מנתחים פלסטיים אינם ממהרים לבצע ניתוח החלפת שתלים מהסיבות הבאות:

  1. ניתוח פלסטי כמו כל ניתוח הוא טראומה גופנית הטומנת בחובה סיכונים. הרדמה כללית, חיתוך העור או סיבוכים שונים – הם סיכונים הנלווים לכל הליך כירורגי פולשני וכך גם בניתוח להחלפת שתלים. רופאים מקצועיים נמנעים עד כמה שניתן מביצוע הליכים כירורגיים מיותרים וחותרים לבצע ניתוחים רק כאשר הם נחוצים באמת ובתמים.
  2. ההמלצה של יצרניות השתלים לערוך ניתוח החלפת שתלים מדי 10 עד 15 שנים היא בגדר המלצה בלבד. אל המסקנות האלו הגיעו ה-FDA ויצרניות השתלים על בסיס מחקרים שנערכו לפני הרבה שנים, כאשר הושתלו שתלי סיליקון ישנים, ולא ניתן להיות בטוחים שממצאי המחקרים הישנים תקפים גם לשתלי הסיליקון מהדור החדש.
  3. סיבה נוספת אשר בעטיה מנתחים פלסטיים אינם מזדרזים לערוך ניתוח החלפת שתלים היא שכיום כמעט כל אישה שהגיעה לגיל 40 בישראל עוברת בדיקות רפואיות תקופתיות מונעות דוגמת בדיקות ממוגרפיה לגילוי מוקדם של סרטן השד, ובדיקות אלו יכולות לשקף באופן מדויק את מצב השד. במידה ותוצאות הבדיקות הרפואיות השגרתיות של השד הן טובות, מנתחים לא יזדרזו לנתח. אך במידה ובבדיקות התקופתיות שעוברת האישה נתגלו בעיות רפואיות בחזה כמובן שהמנתח הפלסטי יחליף את השתלים בד בבד עם הטיפול בבעיה הרפואית שהתעוררה ונתגלתה בבדיקות.

האם ניתוח להחלפת שתלים נערך תחת הרדמה מלאה או חלקית?

ניתוח החלפת שתלי סיליקון נערך תחת הרדמה מלאה, בדומה לכלל ניתוחי החזה הפלסטיים. ניתוח להחלפת שתלים בלבד הוא קצר יחסית ואינו מסובך, אך במקרים בהם מתווסף לניתוח הרמת חזה או הקטנת חזה, משך הניתוח יגדל באופן משמעותי.

כיצד נערך ניתוח החלפת שתלים?

ניתוח החלפת שתלים נחשב לניתוח יחסית פשוט אך הוא יהיה ארוך ומעט מורכב יותר אם יש צורך לעצב את החזה מחדש, להרים את החזה או להסיר את הקופסית.

באופן כללי, ניתוח להחלפת שתלי סיליקון מתחיל בחתך אותו מבצע הפלסטיקאי על הצלקת שנותרה מהניתוח הקודם, כדי להימנע מיצירת צלקות חדשות נוספות. לאחר ביצוע החתך המנתח מסיר את השתלים הישנים ולרוב יחד עם הקופסית שנוצרה. בשלב הבא המנתח מכניס את השתלים החדשים וממקם אותם בדרך כלל מתחת לשריר.

במידה ורוצים להרים את החזה במהלך ניתוח להחלפת שתלים, המנתח יסיר את עודפי העור ויהדק את העור סביב השתלים החדשים. בנוסף, ימקם מחדש הכירורג הפלסטי גם את פטמות כך שהתוצאה תהיה אסתטית, הרמונית וטבעית.

בתום הניתוח, תקבל המטופלת אנטיביוטיקה למניעת זיהומים.

לאחר הניתוח, המטופלות יחושו בנפיחות, בצקות ומעט כאבים. הנפיחות והבצקות באזור החזה הן טבעיות לחלוטין, הן מתרחשות בשל ההליך הכירורגי עצמו והן יורדות מעצמן עם הזמן. בכאבים ניתן לטפל באמצעות משככי כאבים שאינם מדללי דם.

כיצד יש להיערך ליום הניתוח?

לפני הניתוח, יש צורך לבצע בדיקות דם בסיסיות, לרוב: תפקודי קרישה וספירת דם. ישנם מקרים בהם יש לעבור בדיקות נוספות כמו: אולטרסאונד, ממוגרפיה, צילום חזה וא.ק.ג.

לקראת הניתוח, צריך לרכוש חזייה רפואית שנרכסת מלפנים ומתאימה למידותייך. חזייה זו הינה החבישה העיקרית לאחר הניתוח ויש ללבוש אותה כל היום במשך חודש שלם לאחר הניתוח. עם זאת, חשוב לציין כי בהחלט ניתן להסיר את החזייה במהלך המקלחת. כדי ליהנות מחזייה איכותית המתאימה באופן אופטימלי למידותייך, מומלץ לרכוש את החזייה אצלנו בקליניקה.

יש להכין מראש תרופות לשיכוך כאבים ואנטיביוטיקה אשר המליץ עליה הרופא המנתח והיא מאושרת על ידי רופא המשפחה. כמו כן, יש להימנע משימוש בתרופות, כדורים וויטמינים מדללי דם, משתיית אלכוהול ומעישון לפחות שבועיים לפני מועד הניתוח.

רצוי ומומלץ להתקלח היטב לפני ההגעה למרכז הרפואי וחובה להגיע בצום מלא של 6 שעות לפחות לפני מועד הניתוח. חל איסור מוחלט לאכול, לשתות מים וללעוס סוכריה או מסטיק.

מומלץ להגיע עם ביגוד נוח, עדיף חולצה מכופתרת מלפנים וללא תכשיטים. יש לבוא עם כל תוצאות הבדיקות ולהגיע למרכז הרפואי במועד שנקבע מראש. יתרת התשלום תוסדר לפני תחילת הניתוח לכן מומלץ להגיע מעט מוקדם על מנת להסדיר את שיטת התשלום.

כאשר תגיעי למרכז הרפואי, מנהלת שרות הלקוחות של קליניקת "אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה" תקבל אותך ותלווה אותך לחדר הקבלה. בחדר הקבלה, תבצענה האחיות בדיקת לחץ דם וחום ותמלאנה את פרטייך בתיקך האישי. בנוסף, בגדייך יוחלפו בחלוק כחול. לאחר מכן הרופא המרדים ייפגש אתך ולאחר מספר שאלות והסבר, יחתימך על טופס הסכמה להרדמה.

בשלב זה, תתקיים פגישה נוספת בינך לבין הרופא המנתח, יובהרו השאלות האחרונות, הרופא המנתח יסמן את האזורים המיועדים לניתוח ויצלם אותך.

מה משך זמן ההתאוששות מניתוח להחלפת שתלים?

מרבית המטופלות היוצאות מניתוח החלפת שתלים אינן זקוקות לאשפוז. הן משתחררות שעות ספורות לאחר ביצוע הניתוח אל ביתן, לאחר מספר שעות של מנוחה בחדר התאוששות.

במידה ויש חשש לסיבוכים, אם לאישה יש בעיה בריאותית קודמת או שמדובר בניתוח מורכב באופן מיוחד, תישאר האישה לאשפוז, מעקב והשגחה רפואיים במשך לילה, זה כמובן תלוי בהחלטת הרופא המנתח ונתון לשיקול דעתו הבלעדי.

מה זמן ההחלמה מניתוח החלפת שתלים? ומתי ניתן לחזור לשגרה?

זמן ההחלמה מניתוח להחלפת שתלים נע בין 5 ימים לשבוע. בתקופה זו חשוב מאוד להקפיד לישון על הגב ולהימנע משינה על הבטן או על הצד, יש להימנע גם מפעילות גופנית מאומצת או הנפה חדה של הידיים לצדדים או למעלה. רצוי שלא לנהוג בימים הראשונים לאחר הניתוח וגם להרחיק את אזור החזה ממגע עם מים למשך כ-24 שעות מיום הניתוח.

במקרה שחשים כאבים לאחר הניתוח, ניתן ליטול משככי כאבים שאינם מדללי דם.

אל חיי השגרה המלאים ניתן לחזור לאחר כשלושה שבועות עד חודש מיום הניתוח. אז ניתן לחזור ולעסוק גם בפעילות גופנית.

האם יש ביקורת ומעקב לאחר ניתוח החלפת שתלי סיליקון?

בוודאי. חשוב מאוד להגיע לביקורת ומעקב אצל הרופא המנתח. תחילה לאחר כשבוע מיום הניתוח ולאחר מכן במועדים שהרופא קובע.

יש חשיבות גדולה לביקורת של הרופא המנתח. במהלך הביקורות הרופא יכול לזהות בעיות במהירות ולטפל בהן והוא גם יכול לעקוב באופן צמוד אחר אופן קליטת השתלים בגוף.

חשוב לזכור כי שתלי סיליקון הם גוף זר שמכניסים לגוף ויש צורך לעקוב אחר התוצאות ולוודא שהשתלים נקלטים היטב ואינם נדחים על ידי הגוף.

אילו סיבוכים עלולים להתעורר לאחר ניתוח החלפת שתלים?

כמו לאחר כל ניתוח גם לאחר ניתוח להחלפת שתלים עשויים להתגלות סיבוכים, אולם חשוב לציין כי סיבוכים אלו מאוד מאוד נדירים והם מתרחשים בעיקר כאשר הניתוח נערך על ידי מנתח לא מיומן או מנתח שאינו מקצועי דיו.

יש לפנות לרופא המנתח במקרים קיצוניים של:

  • דחיית השתלים.
  • קרע בשתלים.
  • דליפה מהשתלים.
  • התקשות קופסית.
  • חום גבוה.
  • התפתחות של זיהום.
  • כאבים חמורים.
  • דימום.
  • העדר תחושה בפטמות או בעור.
  • הצטברות נוזלים בסביבת השתלים החדשים.
  • התקשות יתר של העור.

איזה בדיקות בריאותיות יש לבצע לפני ניתוח החלפת שתלים?

טרם ניתוח החלפת שתלי סיליקון ולפי בקשת הרופא המנתח, על המטופלות לעבור חלק או את כל סדרת הבדיקות הבאות:

  • ממוגרפיה.
  • אולטרסאונד.
  • MRI.
  • ספירת דם.
  • בדיקה כימית של הדם.
  • מטופלות שעברו את גיל 36 תידרשנה לעבור בדיקת א.ק.ג.
  • בדיקת השתלים הישנים.

כיצד ניתן להתכונן לפגישת הייעוץ הראשונית?

אל פגישת הייעוץ הראשונית כדאי להגיע מוכנות עד כמה שניתן. יחד עם זאת, ניתן גם להגיע לא מוכנים ולעקוב אחר המלצות הרופא המנתח לאחר הפגישה.

מוטב להגיע אל הפגישה עם מידע רפואי ובריאותי עדכני מקיף, אם יש מחלות או מצבים בריאותיים מיוחדים חשוב לעדכן את הרופא כבר במפגש הייעוץ הראשוני.

כמו כן, יש להביא עימכן את תעודת האחריות על השתלים הישנים, את דוח הניתוח הקודם ואם יש את מדבקות השתלים הישנים.

במהלך הפגישה, הרופא יבקש מהמטופלות לבצע את הבדיקות הבאות: בדיקות דם, ממוגרפיה, MRI, אולטרה סאונד, בדיקת שתלים ונשים מבוגרות צריכות לעבור גם בדיקת א.ק.ג.

מהי תגובה קפסולרית דלקתית? ומהי תגובה קפסולרית צלקתית?

שתי התגובות הללו הן תגובות לניתוחי חזה והן מתרחשות בקופסית. קופסית נוצרת כתגובה לניתוח. זוהי רקמת חיבור דקיקה שמתפתחת באופן טבעי, עוטפת את השתל ומגנה עליו במידה רבה. כאשר הקופסית עבה מדי, נוקשה מדי או חסרת פרופורציה היא עלולה לגרום לכאבים ולנוקשות.

תגובה קפסולרית דלקתית מתרחשת כאשר מתפתחת דלקת כרונית בקופסית. זה מביא לתחושת חוסר נוחות ולעיתים מופרשים נוזלים באזור השתלים.

תגובה קפסולרית צלקתית מתרחשת כאשר הקופסית מתקשה יתר על המידה ויוצרת מעין רקמה צלקתית באזור השתל. במקרים רבים תגובה זו גורמת לאי נוחות וכאבים ובמקרים קיצוניים תגובה זו עלולה להוביל לקרעים בשתלים.

כיצד מזהים דליפה בשתלי סיליקון?

שתלי סיליקון אמנם אושרו לשימוש על ידי כל הגופים הרפואיים והמפקחים הרשמיים והם נחשבים למוצר רפואי בטוח, אך בכל זאת, בעת ניתוחי חזה מוחדר גוף זר אל גופה של האישה, ומשכך הם פני הדברים יתכנו מקרים שבהם תתרחש דליפה משתלי הסיליקון.

על פי רוב, דליפה משתלי הסיליקון לא מופיעה מיד לאחר הניתוח כי אם לאחר כ-7 עד 10 שנים מיום הניתוח. הסיבות לקרע שמוביל לדליפת הסיליקון שונות ומגוונות, ביניהן: בלאי טבעי של השתלים, חבלה בשתלים, התקשות הקופסית, דחיית השתלים או שתלים באיכות ירודה.

כך או כך, מרבית המטופלות אינן חשות בדליפת הסיליקון וגם הדליפה עצמה אינה מסוכנת או מצריכה ניתוח מידי. ניתן לזהות את דליפת הסיליקון בעזרת בדיקת MRI או אולטרה סאונד.

במידה וכבר לא מתאים לי גודל השתל – מתי הכי נכון להחליפו?

נשים המעוניינות לבצע ניתוח החלפת שתלים על מנת להגדיל או להקטין את החזה שלהן לאחר שכבר ביצעו בעבר ניתוח חזה יכולות לעשות כן בהתייעצות עם הרופא המנתח. במידה ועבר די זמן מהניתוח המקורי, המקום החלים במלואו ואין בעיות רפואיות מיוחדות ניתן לעבור את הניתוח להחלפת השתלים – בהקדם.

עם זאת, חשוב להדגיש כי מצב שכזה לא צריך לקרות תדיר, שכן מנתחים פלסטיים מנוסים ומקצועיים ממליצים למטופלותיהן לחשוב על העתיד ולשקול בכובד ראש את גודל השתלים כבר בניתוח החזה הראשון, כדי להימנע עד כמה שניתן מניתוחים חוזרים מיותרים.

האם חייבים למלא את החזה בשתלי סיליקון מודרניים או שישנן חלופות?

בפני מטופלות העומדות לעבור ניתוח החלפת שתלים עומדות 2 אפשרויות עיקריות.

האפשרות האחת היא להחליף שתלי סיליקון ישנים בשתלי סיליקון מודרניים ואיכותיים יותר. האפשרות השנייה היא להחליף את שתלי הסיליקון הישנים בשומן טבעי הנשאב מגוף האישה ומוחדר לחזה לצורך מילוי מחדש. בהליך זה המנתח שואב שומן בדרך כלל מאזור הבטן התחתונה או מאזור הירכיים של האישה ומחזיר בהזרקה את השומן הטבעי למקום שבו היה שתל הסיליקון הישן.

אפשרות זו היא חדשה יחסית ונראה שנשים רבות בוחרות במילוי שומן טבעי מכמה סיבות עיקריות: התוצאות נראות טבעיות יותר, ההליך נחשב לבטוח יותר, השימוש בשומן המגיע מגוף המטופלת מקטין את הסיכון לדחיית שתלים כי המנתח לא מחדיר גוף זר אלא חומר אורגאני, בטוח וטבעי, וגם כאשר בוחרים בשומן טבעי אין צורך לשוב לניתוחים חוזרים כפי שקורה עם שתלי סיליקון שיש להם תאריך תפוגה ידוע מראש. בנוסף המנותחת תופסת שתי ציפורים במכה אחת, גם מסירה שומן לא רצוי מאזורים מסוימים בגוף וגם שומרת על מבנה חזה מלא ויפה.

האם בניתוח החלפת שתלים יש סיכון של אובדן רגישות בפיטמה?

אובדן זמני של הרגישות בפטמה הוא חלק מתופעות הלוואי המיידיות של ניתוח החלפת שתלים. תופעה זו חולפת מעצמה לרוב בחודשים הראשונים שלאחר הניתוח ובמקרים אחרים לאחר מספר שנים. הדרך לזהות את חזרת הרגש לפטמה היא – גירודים ועקצוצים באזור הפטמה. בכל מקרה, בדרך כלל אין מקום לדאגה.

במידה ואובדן הרגישות בפטמה מתמשך, יש לגשת לרופא המנתח ולדווח על התופעה. אובדן רגישות קבוע הוא תופעה מאוד נדירה, פחות מ-1% מהנשים שעבור ניתוחי חזה מדווחות על אובדן קבוע של רגישות בפטמה. סיבוך זה עלול לקרות רק בניתוחים בהם הרופא המנתח מזיז את העטרה או מזיז את הפטמה כדי לעצב מחדש את מראה החזה, לכן זה עוד יותר נדיר לפגוש סיבוך זה בניתוח החלפת שתלים פשוט.

מדוע כדאי גם לכן לעבור ניתוח החלפת שתלים בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה'?

מאז הוקמה קליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' בשנת 2003 ביצענו מאות הליכים כירורגים פלסטיים ואסתטיים מוצלחים. זאת מאחר ואנחנו מקפידים על סטנדרטים רפואיים מחמירים, על אתיקה מקצועית ועובדים עם צוות מנתחים ורופאים המובילים את תחום הפלסטיקה בישראל.

קהל לקוחותינו נהנה מליווי אישי צמוד, אווירה חמה ומשפחתית, תודעת שירות גבוהה וזמינות מלאה, ואנחנו כאן כדי להגשים את החלום של כל מטופל ומטופלת.

חדרי הניתוח שלנו בקליניקה מצוידים במיטב המכשור והכירורגים הפלסטיים שלנו עושים שימוש בטכניקות ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר הקיימות כיום.

הצוות הרפואי והמקצועי מלווה את המטופלות לאורך כל הדרך: משלב הייעוץ הראשוני וההתלבטות דרך הניתוח עצמו ועד להחלמה מלאה. ההליכים הכירורגים הפלסטיים הנערכים בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' הם בטוחים מאוד והניסיון הרב שצברו המנתחים ממזערים את הסיכוי לסיבוכים או תופעות לוואי.

יש לך שאלות נוספות לגבי ניתוח החלפת שתלים?

צוות חברת "אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה" כאן בשבילך לכל שאלה. נשמח להעניק לך שירות וחוויה שלא תשכחי. מוזמנת ליצור איתנו קשר כבר עכשיו במספר 1-800-210-210.

המאמר נכתב בעזרת רופאים מומחים בתחום כירורגיית השד. מנתחים בעלי ניסיון רב החברים באיגוד הרופאים בישראל.

החלפת שתלים בחזה מחיר

אחד הדברים האחרונים שעולה בדעתה של אישה כשהיא מחליטה לבצע ניתוח להחדרת שתלים בחזה הוא לחשוב על היום שבו תתהה לגבי שיקולי החלפת שתלים בחזה מחיר. בקליניקה של אלונה שכטר, מנתחת פלסטית ומטפלת קוסמטית מוסמכת, תקבלי הסברים לגבי אפשרויות החלפת שתלים בחזה, העיתוי לביצוע ההליך, והמחיר שנקבע בהתאם לבחירה בשתלים החדשים, או בחירה באפשרות של הסרה ללא החלפה.

בפגישת ייעוץ מקבלים את כל התשובות

אם את מתעניינת באפשרות החלפת שתלים בחזה מחיר ומאמינה שההליך יתאים לך, או שאת מתעניינת בהליך הסרת השתלים שלך, צרי קשר עם קליניקת אלונה שכטר בע"מ, שיש לה ותק משנת 2003 בתחום ומועדון לקוחות של חמישים אלף מטופלות מרוצות, כדי לקבוע פגישת ייעוץ, במהלכה תקבלי את המידע השלם על מאפייני ההליך, המחירים, והניתוח שמותאם אישית לצרכים ולהעדפות שלך.

למה לעבור ניתוח לתיקון שתלים?

הסיבות לרצון לעבור ניתוח החלפת שתלים בחזה מחיר הוא רק אחד השיקולים לביצוע ההליך, והסיבות משתנות בין הנשים ועשויות לכלול חששות בעקבות הגדלת חזה, כגון אסימטריה, קרע או צניחה.

סיבה נפוצה נוספת היא שמטופלת מחליטה שהיא רוצה לשנות את גודל השתלים שלה. חלק מהנשים מחליטות לאחר מספר שנים ששתלים גדולים יותר אינם מתאימים יותר לאורח חייהן או לאישיותן, והן רוצות להקטין.

אפשרות ניתוח להסרת השתלים במחיר משתלם

במקרים מסוימים, נשים מוכנות להסרת שתלים ואינן מתעניינות באפשרויות או בשיקולים השונים של החלפת שתלים בחזה מחיר. חשוב להבין שגם אם הניתוח אינו כרוך בהחלפת השתלים, זה עדיין הליך כירורגי פולשני, ולכן יש לבחור היטב את המנתח שיבצע את ההליך.

האפשרויות השונות של החלפת שתלים בחזה מחיר

ניתוח החלפת שתלים בחזה מחיר נקבע בהתאם לבחירת השתלים החדשים או בחירה באפשרות של הסרה מוחלטת, כמו גם בהתאם לרמת המומחיות, הניסיון והמוניטין של המרפאה בה מתבצע ההליך.

חשוב לבחור איש מקצוע עם ניסיון בביצוע הליכים אלה, והסמכה בכירורגיה פלסטית. הליכי תיקון השתלת חזה כוללים מצבים ייחודיים שאינם חלק מפעולות הגדלת חזה ראשוניות, כגון:

  • קיום רקמת צלקת שיש להסיר.
  • צורך בהליך הרמת חזה בגלל שהעור נמתח.
  • צורך במיקום מחדש של הפטמות.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים