לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

ניתוח מתיחת זרועות

אם הגעתם עד לכאן, כנראה שהבנתם שבשלה העת לניתוח מתיחת זרועות. זה סימן שנמאס לכם לשמוע שוב ושוב הערות והקנטות סביב מראה הזרועות שלכם, כגון: "וילונות עור", "כנפי עטלף", "שומני פלפל מלח" (כי השומן בזרועות מתנדנד כאשר מתבלים את האוכל) או "ערסלים". אם אתם כאן, זה אומר שגם אתם מבינים שאפשר לחיות אחרת ואין שום סיבה להמשיך ולסבול מהצטברות שומן, קמטים ומעור מדולדל ורפוי באזור הזרועות.

ניתוח מתיחת זרועות יכול לספק פתרון נפלא בדיוק לבעיות האלו. בכוחו של ניתוח מתיחת זרועות לשחרר אתכם מחיים שלמים של הסתרה, הסוואה והימנעות ולעצב עבורכם זרועות מתוחות, מוצקות, טבעיות, פרופורציונליות ואטרקטיביות.

זרועות ידיים שמנמנות שהצטברו בהן שומן עודף או שהעור שלהן רפוי מדי הן מנת חלקם של רבים ורבות, ואולי תתפלאו לשמוע אבל גם אנשים שמבנה גופם רזה וגם אנשים המקפידים על שגרה ספורטיבית ותזונה נכונה יכולים לסבול מעודפי עור ושומן עקשניים בזרועות.

במקרים רבים, מבנה הזרועות שלנו הוא מולד ועובר בתורשה, כך שאם אימא, אבא או הסבים סבלו ממראה זרועות עבות ורפויות יש סיכוי גדול שגם אתם תסבלו מאותה התופעה ואף תורישו נטייה גנטית זו לילדיכם. לעיתים, זרועות מדולדלות הן תוצאה של ירידה משמעותית במשקל הגוף – אם בגלל דיאטה ואם בשל הריונות ולידות. הגוף מאבד משקל, אבל העור שהתרחב ועטף את השומן לא מתכווץ חזרה לאחר השלת הקילוגרמים והוא נותר ריק מתוכן ורפוי. במקרים אחרים זרועות מדולדלות וחרושות קמטים מתפתחות ומופיעות עם התקדמות הגיל. כאשר אנחנו מזדקנים מלאי האלסטין והקולגן (החלבונים בגוף האחראים על האלסטיות והגמישות של העור) שלנו בגוף מצטמצם ואז רואים בנוסף לעור הרפוי גם קמטים וקמטוטים על גבי זרועות הידיים.

ההשלכות של זרועות מדולדלות באות לידי ביטוי ומשפיעות על היבטים רבים בחיים: הן יוצרות מראה גוף לא אסתטי, הן עלולות להוביל לדיכאון, הן גורמות לאנשים לוותר מראש על לבישת גופיות ובגדי ים בלהט הקיץ, הן מאלצות את הסובלים מזרועות מדולדלות להסתיר ולהסוות חלקים משמעותיים בגוף ואף גורמות לאובדן הביטחון העצמי ולתחושת חוסר שליטה בחיים.

ניתוח מתיחת זרועות יכול לשים סוף לתחושות הקשות האלו ולהחזיר את השליטה לידיים שלכם. ניתוח מתיחת זרועות מפחית את עודפי העור מהזרועות, הוא מהדק, ממצק ומחליק את העור ושואב הצטברויות שומן עודפות באזור העליון של הזרועות.

בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה', ביצענו כבר מאות ניתוחי מתיחת זרועות מוצלחים והחזרנו את החיוך ותחושת הנוחות לחיי מטופלות ולמטופלים רבים. הכירורגים הפלסטיים שלנו הם מן המובילים בארץ והם מתעלים את הניסיון שצברו במהלך השנים לטובת כל אחד ואחת.

הצוות המקצועי שלנו אדיב, מעניק יחס חם ותומך לאורך כל התהליך והצוות הרפואי מלווה כל מטופל ומטופלת באופן אישי, משלב הייעוץ הראשוני ועד להחלמה המלאה.

חדרי הניתוח והתאוששות שאנו עובדים איתם מאובזרים במיטב הציוד והטכנולוגיות ואנחנו עושים שימוש במגוון רחב של טכניקות מתיחת זרועות, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא בקליניקה את הפתרון האסתטי והטבעי האידיאלי עבורם.

אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה, בהגינות וביושרה ותמיד מדברים בגובה העיניים. לעולם לא נמליץ או נדחוק במטופלים לעבור ניתוח מיותר או לא יעיל, והסטנדרט הרפואי הגבוה שלנו מבטיח הליכים כירורגיים בטוחים ומינימום סיכוי לסיבוכים.

אם יש לכם שאלות, תהיות או התלבטויות אתם מוזמנים להתקשר לקליניקה, לתאם פגישת ייעוץ אישית ולקבל מענה מקצועי. אנחנו כאן עבורכם ונשמח לעמוד לשירותכם.

לצורך צפייה בתמונות לפני ואחרי מתיחת זרועות של מטופלינו, יצרנו תיקייה מיוחדת. את התיקייה אבטחנו בסיסמה, זאת על מנת לשמור על הדיסקרטיות של קהל מטופלינו. כדי לצפות בתמונות כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' בטלפון הבא: 1-800-210-210, ומיד תקבלו סיסמה אישית שתאפשר לכם לפתוח את התיקייה.

לא נגענו בתמונות, הן אותנטיות ובתיקיה תמצאו אך ורק תמונות של מטופלי הקליניקה. לצורך שמירה על הפרטיות רק טשטשנו סימנים מזהים. נשמח לעמוד לשירותכם, לענות על שאלות ולספק מידע נוסף אודות מתיחת זרועות כמו גם לספק מידע על טיפולים אסתטיים ופלסטיים נוספים.

16 שאלות ותשובות על ניתוח מתיחת זרועות

מדוע זרועות הידיים שלי מדולדלות ורפויות?

הרפואה המודרנית זיהתה כמה גורמים האחראים להופעת זרועות ידיים רפויות, ביניהם:

  • גנטיקה – כמו הרבה תכונות אופי ומאפיינים פיזיולוגיים העוברים מדור לדור, כך גם מראה זרועות הידיים שלנו. אם נולדנו להורים שאינם סובלים מזרועות רפויות, סביר מאוד להניח שגם אנחנו לא נסבול מהן. אך אם הזרועות של אמא, אבא, סבא או סבתא מדולדלות, יש סיכוי גדול מאוד שגם אנחנו נסבול מאותה התופעה. יתרה מכך, יש סיבה טובה לשער שגם הילדים והנכדים שלכם יסבלו מכך. זה עניין של תורשה וזה לא קשור למשקל גוף, לפעילות ספורטיבית וקיום אורח חיים בריא. אם זה קיים בגנטיקה המשפחתית, זה יעבור מדור אחד לדור שבא אחריו.
  • תנודות במשקל – אנשים שהשילו משקל רב מגופם כמו גם נשים שעברו הריונות ולידות עלולים במקרים רבים לסבול ממראה זרועות רפויות. וההסבר לכך הוא די פשוט: כאשר משמינים, השומן ממלא את הזרועות וגורם לעור להתרחב. כאשר מרזים ומתחטבים השומן אמנם נעלם או לפחות פוחת, אך העור כבר נמתח מאוד והוא אינו מסוגל להצטמצם שוב, להתמצק ולהיצמד בחזרה לגוף. התוצאה היא זרועות ריקות משומן ועודפי עור הנמתחים כלפי מטה ומעניקים מעין מראה של כנפי עטלף.
  • הזדקנות – גם הגיל משחק תפקיד במראה החיצוני שלנו בכלל ובמראה זרועות הידיים בפרט. למרבה הצער, ככל שהגיל מתקדם, הגוף מאבד 2 מהחלבונים החשובים ביותר שאחראים על מראה עור צעיר, חיוני ומחוטב: קולגן ואלסטין. חלבונים אלו הם כמו מעיין נעורים שמפעפע אצלנו בגוף. כאשר אנחנו מזדקנים חלבונים אלו מתמעטים וכתוצאה מכך העור שלנו נחרש קמטים, קווים, קמטוטים, הוא מאבד מהאלסטיות שלו ואיברי הגוף הופכים רפויים ומדולדלים. זה קורה בזרועות אבל ממש לא רק שם, אפשר לראות את התופעה גם באזורי גוף אחרים, כמו עור הפנים.
  • חשיפה מרובה לשמש – בנסיבות מסוימות, חשיפה ממושכת ומרובה לשמש יכולה להוביל למראה זרועות רפוי ולקמטים רבים שחורצים את הזרועות.

מאיזה גיל ניתן לעבור ניתוח מתיחת זרועות?

ניתוח מתיחת זרועות ניתן לעבור בתום גיל ההתבגרות., אחרי שהגוף הגיע למלוא ההתפתחות שלו.

על פי רוב, קהל היעד העיקרי של ניתוח מתיחת זרועות הוא נשים מעל גיל 35. אך, גם גברים ונשים צעירות יותר מבקשים לעבור מתיחת זרועות.

למי מתאים ניתוח מתיחת זרועות? ומי אינו מועמד מתאים?

מתיחת זרועות כרוכה בניתוח פלסטי, לכן המועמדים האידיליים למתיחת זרועות אלו הם אנשים בריאים בגופם ונפשם.

מתיחת זרועות מתאימה לאנשים שרוצים להקטין את היקף הזרועות, לחטב אותן, לשאוב שומן ולהדק את העור. היא מתאימה גם לאנשים שיש להם קמטים באזור הזרועות או מצב של דלדול בחלק האחורי של הזרועות.

הניתוח יכול לעזור לאנשים שמשקל הגוף שלהם יציב, תקין או מעט מעל הנורמה, אך הוא לא יכול לספק פתרון לאנשים הסובלים מהשמנת יתר חריגה. עבורם הניתוח אינו יעיל. הניתוח גם לא מתאים לנשים המתכננות הריון ולידה או לאנשים שבכוונתם לפצוח בדיאטה ולהפחית ממשקלם, מוטב לעבור מתיחת זרועות כאשר משקל הגוף יציב ולא צפויות תנודות משמעותיות במשקל.

כמו כן, ניתוח מתיחת זרועות אינו מתאים לאנשים מעשנים. החומרים המסוכנים בסיגריות עשויים לפגוע בכושר ההחלמה מהניתוח. במידה ומעשנים מעוניינים לעבור מתיחת זרועות, ניתן להפסיק לעשן במשך כחודשיים לפני הניתוח ורק אז לעבור אותו.

אנשים הסובלים ממחלות רקע, כרוניות או אקוטיות, לא תמיד מתאימים לניתוח. במקרים כאלו יש לגשת לרופא מומחה המתמחה במחלת הרקע ולקבל ממנו אישור מיוחד לעבור ניתוח מתיחת זרועות.

מה קורה בפגישת הייעוץ הראשונית בקליניקה?

בפגישת הייעוץ הראשונית, תפגשו את הכירורג הפלסטי. הוא יקשיב לבעיות ולאתגרים שלכם וכן למטרות ולציפיות שלכם מניתוח מתיחת זרועות. לאחר מכן, הוא יבדוק את מצבן של הזרועות. הוא ישאל האם צפויים שינויים משמעותיים במשקל בעתיד (דיאטות, הריונות ולידות וכו') ויבדוק מה הם הגורמים להופעת הזרועות המדולדלות – גנטיקה, תנודות במשקל, קמטים עקב חשיפה מוגברת לשמש וכו'. הוא יבדוק את הצורה וההיקף של הזרועות, את עודפי השומן והעור שהצטברו, את מצב העור העודף ומיקומו.

מטופלים אשר מעוניינים לבצע בנוסף להליך מתיחת זרועות ניתוחים פלסטיים נוספים נדרשים ליידע את הכירורג הפלסטי כבר בפגישה זו, על מנת שהכירורג יערוך בדיקות ויבחן את האפשרות לשלב בין כמה ניתוחים פלסטיים במקביל.

בשלב הבא, הכירורג הפלסטי יערוך תשאול בריאותי הנוגע להיסטוריה הרפואית שלכם, ניתוחים קודמים, מחלות רקע, אלרגיות, רגישויות ועוד.

לאחר השיחה, הבדיקה והתשאול ימליץ הכירורג הפלסטי על טכניקת מתיחת הזרועות המתאימה ביותר עבורכם, בהתאם לנתונים הייחודיים שלכם ובהתאם לציפיות שלכם מהניתוח. בנוסף, יפרט הכירורג אודות טכניקת הניתוח הנבחרת, על תהליך ההחלמה וההתאוששות וגם על הסיכונים והסיבוכים, גם אם אלו נדירים מאוד.

פגישות הייעוץ בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' הן דיסקרטיות ופרטיות והן יאפשרו לכם לקבל את כל המידע הנדרש על מנת לקבל את ההחלטה הבטוחה, הבריאה והאסתטית ביותר עבורכם.

אילו בדיקות רפואיות יש לעבור טרם ניתוח מתיחת זרועות?

לפני ניתוח מתיחת זרועות, יש לערוך את הבדיקות הרפואיות הבאות:

  • כימיה בדם.
  • ספירת דם.
  • תפקודי קרישה.
  • בדיקת תפקודי כליה.
  • בדיקת סוכר.
  • בדיקת רמות מלחים.
  • מטופלות מעל גיל 40 ידרשו לעבור גם: א.ק.ג וצילום חזה.

כיצד נערך ניתוח מתיחת זרועות?

הליך מתיחת זרועות אחד לא תמיד יהיה זהה להליך במטופלים אחרים. טכניקת מתיחת זרועות מותאמת באופן אישי לנתוניהם האינדיבידואליים של המטופלים. נכון להיום יש כמה טכניקות מתיחת זרועות, כל אחת מתאימה למצבים שונים של דלדול ורפיון בזרועות:

במטופלים צעירים או מטופלים שאינם סובלים מעודף שומן משמעותי באזור הזרועות ייתכן ויהיה די בהליך של שאיבת שומן. בהליך זה, למעשה הכירורג הפלסטי מחדיר צינורית קנולה דקיקה או כמה צינוריות דקיקות לצורך שאיבה אחידה באזור נרחב יותר ושואב את השומן החוצה.

בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה', מספר טכניקות מתקדמות לשאיבת שומן:

  • שאיבת שומן בהמסה – בשיטה זו, מחדירים תמיסה ייעודית המכווצת את כלי הדם וממיסה את השומן ולאחר מכן השומן נשאב החוצה.
  • שאיבת שומן סופר רטובה – בדומה לשאיבת שומן בהמסה, גם כאן מחדירים תמיסה מיוחדת הממיסה את שומן, רק שבהליך זה מזריקים כמות גדולה יותר של תמיסה. לאחר התמוססות השומן, שואב הכירורג הפלסטי את עודפי השומן החוצה.
  • שאיבת שומן באולטרא סאונד – בטכניקת שאיבת שומן זו, למעשה עושים שימוש בגלים אולטרה סוניים, הממיסים את תאי השומן. לאחר שאלו נמסו, שואב הכירורג הפלסטי את עודפי השומן בעזרת צינורית מחוממת.
  • שאיבת שומן בלייזר – בשיטה זו מחדירים צינורית שעל גביה סיב לייזר. הלייזר צורב את עודפי השומן ולאחר מכן, אם יש צורך, שואב הכירורג הפלסטי את עודפי השומן החוצה.
  • בודי טייט – בטכניקה זו, מחדירים צינורית המשדרת גלי רדיו תרמיים הממיסים את השומן. לאחר מכן, נשאבים עודפי השומן המומסים מהגוף החוצה.
  • שאיבת שומן בקנולה רוטטת – בטכניקה זו, מחדיר הכירורג צינורית קנולה רוטטת, המחישה ומזרזת את תהליך השאיבה. לאחר מכן, שואב הכירורג את עודפי השומן מהגוף החוצה.
  • במטופלים אשר סובלים ממידה בינונית של רפיון עור בזרועות, שאינה חריגה, לאחר שאיבת שומן יבצע הכירורג הפלסטי גם חתך בדרך כלל באזור בית השחי, ודרכו ימתח וימצק את עודפי העור המדולדלים.
  • במטופלים אשר סובלים מעודף משמעותי של עודפי עור ושומן בזרועות משלב הכירורג הפלסטי בין שאיבת שומן לבין ביצוע חתך גדול יחסית הנפרש מבית השחי עד לפנים הזרועות. דרך חתך זה מותח הכירורג את העור הרפוי וממצק אותו.

האם יישארו צלקות לאחר ניתוח מתיחת זרועות?

ייתכנו צלקות לאחר מתיחת זרועות, בדומה לכל ניתוח הכרוך בחיתוך העור. אולם גודל הצלקת והיקפה נגזרים באופן ישיר מהטכניקה הכירורגית ומשיעור כמות העור המדולדל אצל כל מטופל ומטופלת.

  • מטופלים שעברו שאיבת שומן בלבד צפויים לצלקת מינורית ממש. בשאיבת שומן, מחדיר הכירורג הפלסטי צינורית קנולה בעלת קוטר זעיר במיוחד, לעיתים קרובות בכלל אין צורך לבצע חתך. כך שההתאחות מהירה ומאוד קשה להבחין שהוחדרה לאזור זה צינורית. במידה ויש צלקת היא קטנטנה מאוד והיא נעלמת בתוך זמן קצר, מתבהרת ומטשטשת.
  • במטופלים עם עודפי עור ושומן בינוניים, צפויה להישאר צלקת קצרה המוסתרת בתוך בית השחי. קשה מאוד להבחין בצלקת הזו לאחר ההחלמה, וגם היא מתבהרת ומטשטשת עם הזמן.
  • במטופלים אשר סובלים מעודפי עור ושומן משמעותיים יותר, תיוותר צלקת בצורת האות האנגלית L והיא עשויה להתפרש מבית השחי עד לאזור המרפק. מטופלים עם עודפי עור רציניים מיודעים מראש טרם הניתוח על האפשרות שתישאר צלקת מובחנת והם צריכים לשקול היטב אם הם מוכנים להמרת עודפי השומן והעור בצלקת.

האם ניתוח מתיחת זרועות נערכת תחת הרדמה מלאה או הרדמה מקומית?

על פי רוב, ניתוח מתיחת זרועות נערכת תחת הרדמה מלאה. יחד עם זאת, במקרים בהם עודפי השומן והעור הרפוי אינם משמעותיים, ייתכן וניתן יהיה להסתפק בשאיבת שומן בלבד ובהרדמה מקומית ואלחוש.

במצבים שהם משולבים כמה ניתוחים פלסטיים בו-זמנית, לרוב תידרש הרדמה מלאה.

חשוב לציין שהכירורג הפלסטי יודיע מראש על סוג ההרדמה הצפויה וינחה את המטופלים כיצד להיערך לכל סוג של הרדמה זמן רב לפני הניתוח.

כמה זמן אורכת מתיחת זרועות?

משך הזמן המדויק תלוי בטכניקת מתיחת הזרועות שנבחרה. אם יש צורך רק בשאיבת שומן ההליך יהיה קצר יותר, אך אם יש צורך גם בהסרה של עודפי עור ובהחלקת הזרועות הניתוח ימשך זמן רב יותר.

כמו כן, אם בנוסף להליך מתיחת זרועות יערכו ניתוחים פלסטיים נוספים במקביל הם צפויים להאריך את משך זמן ההליך, כמובן.

בממוצע, הליך מתיחת זרועות ממוצע נע בין שעתיים לשלוש שעות.

האם הליכי מתיחת זרועות דורשים אשפוז?

במרבית המקרים, אין צורך באשפוז של לילה. רוב המטופלים משוחררים לביתם לאחר כמה שעות של התאוששות, מעקב ובקרה רפואיים.

במטופלים עם רקע של בעיות רפואיות או במצבים שבהם בוצעה מתיחת זרועות בשעות הערב המאוחרות, ייתכן ויהיה צורך להישאר להשגחה למשך הלילה, אך זה נדיר.

האם ניתן לשלב לצד מתיחת זרועות ניתוחים פלסטיים או הליכים אסתטיים במקביל?

בהחלט, ובמקרים רבים זה אפילו רצוי לאחד בין כמה הליכים סימולטנית כדי לצמצם זמני החלמה ולהימנע מהרדמות כלליות נוספות.

מטופלים רבים בוחרים לשלב בין מתיחת זרועות לבין: ניתוח מתיחת בטן, הרמת חזה או הגדלת חזה, ניתוח עפעפיים, ניתוח אף, ניתוח הרמת גבות, ניתוח מתיחת מצח או בודי טייט.

במידה ומעוניינים לקיים כמה הליכים פלסטיים במקביל, יש להודיע על כך כבר בפגישת הייעוץ הראשונית לכירורג הפלסטי. הוא יבחן בפגישה זו את ההיתכנות לשילוב בין כמה הליכים כירורגיים וינחה את המטופלים כיצד להיערך לפרוצדורה המורכבת.

כיצד יש להיערך ליום שבו נערכת מתיחת זרועות?

הכירורג הפלסטי מנחה באופן אישי את המטופלים כיצד להיערך ליום שבו עורכים מתיחת זרועות. עם זאת, יש כמה הנחיות כלליות שטובות ונכונות לכלל המטופלים והמטופלות.

יש להגיע לקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' במועד אשר תואם מראש, אחרי מקלחת יסודית, בבגדים נוחים, לאחר גילוח בית השחי, ללא איפור, תכשיטים או לק, ולהביא את תוצאות הבדיקות שערכתם.

בשל ההרדמה המלאה הנהוגה במרבית הליכי מתיחת זרועות, יש לצום במשך 8 שעות לפני הניתוח, אסור לאכול ולשתות, גם לא מים, סוכריות או מסטיקים.

מעשנים שעוברים מתיחת זרועות צריכים להגיע ליום הניתוח לאחר גמילה של חודשיים, וחשוב גם לא לצרוך אלכוהול לפחות כשבוע לפני ההליך.

מטופלים אשר נוטלים תרופות, תוספים או ויטמינים נוגדי קרישיות או מדללי דם נדרשים להפסיק ליטול אותם טרם הניתוח.

חשוב לרכוש מראש משככי כאבים עליהם המליץ הכירורג הפלסטי. הם ישמשו אתכם במידה ותחושו כאבים או אי נוחות לאחר הליך מתיחת זרועות.

בבואכם לקליניקה, תקבל את פניכם מנהלת השירות שלנו. היא תלווה אתכם לחדר הקבלה, שם האחיות יערכו בדיקות שגרתיות הנערכות טרם כל ניתוח: בדיקת חום ובדיקת לחץ דם. בשלב הבא, תמלא האחות את הפרטים שלכם בתיקכם האישי. כמו כן, ביום הניתוח יש להסדיר את יתרת התשלום.

בשלב הבא, בגדיכם יוחלפו לחלוק כחול ותפגשו את הרופא המרדים. במהלך הפגישה יערוך הרופא המרדים תשאול רפואי יסודי: הוא ישאל על המצב הרפואי, על מחלות רקע, על רגישויות ואלרגיות ועל ניתוחים קודמים, ולבסוף יחתים אתכם על טופס הסכמה להרדמה.

רגע לפני ניתוח מתיחת זרועות, תפגשו את הכירורג הפלסטי שיערוך את הניתוח. במפגש זה, אפשר לשאול שאלות אחרונות. לאחר מכן, יסמן הכירורג את האזור שעתיד להיות מנותח ויצלם אותו.

מה צפוי לאחר ניתוח מתיחת זרועות?

לאחר הליך מתיחת זרועות, יחבוש הכירורג הפלסטי את הזרועות בתחבושת אלסטית ייעודית, שנועדה למנוע הצטברות של נוזלים, להקטין את הנפיחות ולקבע את תוצאות הניתוח. יש להשאיר חבישה זו למשך שבועיים לערך.

ייתכנו כאבים, נפיחויות, שטפי דם, חוסר תחושה ודימומים קלים – כל אלו הן תופעות רווחות והן תעלמנה מעצמן ככל שההחלמה תתקדם. במידה ומרגישים בתופעות חריגות אחרות יש ליידע באופן מיידי את הקליניקה.

יש להגיע לאחר כשבוע לביקורת בקליניקה. במידה והחתכים נתפרו בתפרים שאינם מתכלים יסיר הכירורג את התפרים. במקרים נפוצים יותר בהם הכירורג תפר את החתך בתפרים נמסים, הם ייעלמו מעצמם בתוך כמה ימים ממועד המתיחה.

חשוב מאוד לשמור ולהגן על אזור הזרועות בשבוע שבועיים הראשונים לאחר ההליך. ניתן להתרחץ רק לאחר יום ממועד הניתוח. אסור לעסוק בפעילות ספורטיבית, להרים משאות כבדים או לעסוק בכל פעילות מאומצת במשך לפחות חודש לאחר הליך מתיחת זרועות כדי לא לפגוע בתוצאות. חשוב שלא להרים ידיים למעלה יתר על המידה או לבצע תנועות חדות באזור הגפיים העליונות.

מתי רואים את תוצאות מתיחת הזרועות?

את השינוי במראה הזרועות רואים לאחר ההליך, אחרי שמורידים את החבישה. יחד עם זאת, את מלוא התוצאות אפשר לראות לאחר כמה חודשים. אחרי שהנפיחות יורדת, הצלקות מטשטשות ושטפי הדם נעלמים. או אז רואים שהקמטים הוחלקו, שהיקף הזרועות הצטמצם באופן משמעותי ואין עור מדולדל ורפוי.

כדי ליהנות ממקסימום תוצאות ולאורך זמן חשוב מאוד להקפיד על אורח חיים בריא לאחר ניתוח מתיחת זרועות. חשוב לשמור על משקל יציב לאחר הניתוח, השמנה עלולה להוביל להידלדלות נוספת של הזרועות ולהצטברויות חוזרות של שומנים. על כן, מומלץ לשמור על שגרת ספורט ולאכול ארוחות בריאות ומזינות.

האם ניתוח מתיחת זרועות כרוך בסיבוכים?

מתיחת זרועות נחשבת להליך בטוח מאוד מבחינה רפואית, היא נמצאת בשימוש הכירורגיה הפלסטית כבר שנים רבות וסיבוכים רפואיים משמעותיים לא נפוצים.

במצבים נדירים מאוד, עלולים להופיע הסיבוכים הבאים:

  • דימום יתר – הפתרון לדימום היתר הוא ניקוז של הדם וצריבה.
  • העדר סימטריה בין 2 הזרועות – במידה ולאחר מתיחת זרועות ניכרת חוסר סימטריה, יהיה צורך בהליך מתיחה נוסף לצורך תיקון.
  • הצטברות נוזלים – במקרים נדירים של הצטברות נוזלים, ניתן לנקז את עודף הנוזלים.
  • פגיעה בעצב – זה מאוד שכיח שלאחר ניתוח מתיחת זרועות לא תהיה תחושה באזור המנותח (תחושת נימול). ברוב המקרים, התחושה חוזרת באזור הניתוח לאחר דההחלמה המלאה, בתוך כמה חודשים מיום הניתוח.
  • חזרת הרפיון והדלדול לזרועות – בדרך כלל, זה קורה בשל תהליך ההזדקנות הטבעי או עקב אי שמירה על אורח חיים בריא, במקרים כאלו יהיה צורך בהליך נוסף של מתיחת זרועות. הסיכוי שסיבוכים אלו יקרו גדלים במקרים בהם עורכים מתיחת זרועות אצל כירורגים פלסטיים לא מיומנים, לא מנוסים ושאינם מקצועיים. לכן, חשוב מאוד לבחור בקליניקה המעסיקה אך ורק כירורגים פלסטיים מוכרים ובעלי ניסיון מוכח בניתוחי מתיחת זרועות.

מטופלים ומטופלות שחווים אחד או יותר מהסיבוכים הבאים נדרשים ליידע באופן מיידי את הכירורג הפלסטי.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים