לפגישת ייעוץ 1800-210-210 call-us צרו קשר contact-us whatsapp-call

ניתוח משולב מתיחת פנים ועפעפיים

מתיחת פנים ועפעפיים

מתיחת פנים ועפעפיים בהליך אחד היא עדות לכך שיש לנו כיום הרבה יותר אפשרויות מאי פעם להצערת מראה הפנים. מתיחת פנים ועפעפיים מעניקה מראה נקי, אחיד, חלק ואסתטי, ומשפרת את כל תווי הפנים, כאשר המטרה המרכזית של מתיחת פנים ועפעפיים היא להשיב את המראה הטבעי וההרמוני, ולא לשנות את פני המטופלים והמטופלות.

מתיחת פנים ועפעפיים משלבת בין שני ניתוחים שעד לא מזמן לא ניתן היה לעבור בהליך אחד ויחיד, אלא רק בנפרד. כיום, תודות להתפתחויות הרפואיות וגם הטכנולוגיות, כל אחד ואחת יכולים ליהנות ממעטפת אנטי אייג'ינג מקיפה שבה הליך כירורגי אחד משלים את השני וביחד מקנים מראה רענן ואטרקטיבי.

מראה הפנים שלנו אחראי על הרושם הראשוני שאנחנו יוצרים, והעיניים? – הם חלון אל נבכי הגוף והנפש שלנו. ככל שהגיל מתקדם תווי הפנים משתנים ומסגירים את גילנו; קמטים, קווים וקמטוטי הבעה מופיעים, ווליום הפנים יורד, העפעפיים צונחות מטה, שקיות שחורות מתחילות להצטבר מתחת לעיניים ונעשה קשה יותר ויותר להסתיר את הגיל. תהליך זה הוא טבעי, הוא פוקד נשים וגברים באופן שווה ונראה שזו מנת חלקנו כבני אדם. אם יש היסטוריה של עישון, חשיפה מרובה לשמש, תזונה לא נכונה וצריכה מוגברת של אלכוהול אז תהליך ההזדקנות יואץ וסימני הגיל יבואו לכדי ביטוי בגיל צעיר יותר.

לצד זה, עם הגיל חלה גם הדרדרות בריאותית. העפעפיים הצנוחים מכסים את העיניים, חוסמים את שדה הראייה ופוגעים ביכולת שלנו לראות. הידלדלות מאגרי האלסטין והקולגן, חלבונים חשובים במיוחד האמונים של האלסטיות והגמישות של העור, פוגמת ברקמות, בסחוסים ובגידים והופכת את עור הפנים לפגיע ורגיש יותר. כך שבמקרים רבים מתיחת פנים ועפעפיים היא לא רק פתרון אסתטי שהוא בבחינת מותרות כי אם הכרח בריאותי, צו השעה ממש.

מתיחת פנים ועפעפיים היא פרוצדורה משולבת ומורכבת והיא נחשבת בטוחה רפואית ואסתטית, כאשר היא מבוצעת על ידי כירורגים פלסטיים מיומנים. הפילוסופיה הכירורגית שלנו בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' לא דוגלת ב"מידה אחת לכל", למעשה אנחנו מאמינים בהפך הגמור. לכן ניתוח מתיחת פנים ועפעפיים עבור מטופל אחד לא תמיד יהיה דומה לניתוח מתיחת פנים ועפעפיים במטופלת אחרת. הצוות הרפואי שלנו מקדיש זמן להקשבה, להבנת המטרות והשאיפות של כל מטופל ומטופלת כמו גם לבניית תוכנית מותאמת אישית, הדורשת את ההתערבות הכירורגית המינימלית.

אז אם אתם מזהים רפיון בעור הפנים ובלחיים, אם יש לכם קמטים באזור העיניים, המצח וסביב השפתיים, אם קווי המתאר של הפנים הטשטשו עם הזמן ואם העפעפיים שלכם צנחו ואיכות הראייה שלכם נפגעה, מתיחת פנים ועפעפיים יכולה להחזיר את מחוגי השעון לאחור ולהעניק לכם פתרון מהודק שיגרום לכם להראות צעירים, חיוניים ומלאי חיים.

בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' כירורגים פלסטיים מהמובילים בישראל, והם מומחים בניתוחים פלסטיים משולבים ומורכבים. כקליניקה ששמה את טובת המטופלים בראש סדר העדיפויות שלה אנחנו מקפידים על טכניקות כירורגיות ואסתטיות מוכחות ובטוחות ועל התאמת הפתרונות האסתטיים האופטימליים עבור כל מטופל ומטופלת.

הצוותים הרפואיים והמקצועיים שלנו מלווים את המטופלים לאורך כל התהליך, משלב הייעוץ הראשוני וההתלבטות ועד להחלמה המלאה.

מאז הקמת הקליניקה ערכנו אלפי ניתוחי מתיחת פנים וכן ניתוחי עפעפיים, הן מטעמים רפואיים והן מטעמים אסתטיים, ואנחנו גאים לשמש בית תומך, דואג ואוהב לקהל המטופלים והמטופלות שלנו.

דיאלוג בגובה העיניים, שקיפות מלאה, הוגנות, תשומת לב לפרטים הקטנים ומקצועיות נטולת פשרות אלו הם הערכים שמנחים אותנו, והתשוקה שלנו ליופי ואסתטיקה מניעה אותנו להביא אליכם את טכניקות הטיפול המתקדמות והיעילות ביותר.

אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ ראשונית אישית בקליניקה, בה תוכלו להתייעץ עם כירורגים פלסטיים מקצועיים, בעלי ניסיון רב שנים בניתוחי מתיחת פנים ועפעפיים, להתרשם מהצוות המקצועי ומחדרי הניתוח החדישים. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

לצפייה בתמונות לפני ואחרי מתיחת פנים ועפעפיים של מטופלי קליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' יצרנו תיקייה מאובטחת. התיקייה מוגנת בסיסמה על מנת לשמור על הפרטיות של קהל מטופלינו. כל התמונות בתיקייה מוצגות בהסכמת המטופלים שלנו, הן אותנטיות, לא נגענו או שינינו את התמונות, רק הסתרנו סימנים מזהים כדי לשמור על דיסקרטיות.

כדי לצפות בתמונות התקשרו לקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' בטלפון: 1800210210, ותקבלו מיד סיסמה אישית, באמצעותה תוכלו לפתוח את התיקיה. אתם מוזמנים להתקשר, לקבל סיסמה וגם להתייעץ.

16 שאלות ותשובות אודות מתיחת פנים ועפעפיים

באילו נסיבות אנשים בוחרים לעבור מתיחת פנים ועפעפיים?

מתיחת פנים ועפעפיים היא פרוצדורה כירורגית משולבת הנחשבת לפופולרית מאוד בעשורים האחרונים. נשים וגברים כאחד בוחרים לעבור מתיחת פנים ועפעפיים מסיבות שונות, בין היתר ניתן למנות את הסיבות והנסיבות הבאות:

  • בשל סיבות רפואיות – עפעפיים נפולות מכבידות על העיניים ומשבשות את שדה הראייה. הפתרון הרפואי לעפעפיים צנוחות הוא ניתוח עפעפיים פלסטי, מאחר שבמהלך הניתוח מרים ומותח הכירורג הפלסטי את העפעפיים כך שניתן לשוב ולראות בצורה טובה וחדה יותר.
  • בשל סיבות אסתטיות – העדר שביעות רצון ממראה הפנים ומנח העפעפיים והצורך להרגיש אסתטיים, צעירים ואטרקטיביים בכל גיל מביאים גברים ונשים לעבור מתיחת פנים ועפעפיים.

ולעיתים תכופות שילוב בין סיבות רפואיות לבין סיבות אסתטיות הוא זה שגורם לאנשים לעבור ניתוח משולב למתיחת פנים ועפעפיים.

מהם הגורמים למראה עור פנים רפוי ומקומט ולעפעפיים נפולות?

ניתן להצביע על כמה גורמים עיקריים:

  • הזדקנות – ככל שהגיל שלנו מתקדם כך העור שלנו הופך לפחות גמיש ואלסטי. הנפח נעלם מהפנים, שומן מתחיל להצטבר, העור מתחיל לשקוע, קמטים וקמטי הבעה מופיעים וגם העפעפיים מתחילות לצנוח ולכסות את העיניים. זה טבעי, זה אנושי וכולם חווים תופעות אלו לעת הזדקנות.
  • חשיפה לשמש – חשיפה מתמשכת לשמש ואי הקפדה על אמצעי הגנה, במיוחד באקלים הארץ ישראלי החם, מאיצה תהליכי הזדקנות טבעיים. השמש שורפת את העור ומזרזת הופעת קמטים, קווים וקמטוטים בכל אזור הפנים.
  • תנודות במשקל – עליות וירידות תכופות במשקל גם כן משפיעות על איכות העור שלנו. תנודות רבות במשקל מרחיבות ומכווצות את העור ומותירות את העור רפוי ומרוקן.
  • צריכת מוגברת של אלכוהול – אלכוהול מייבש את העור, בדומה לקרני השמש. עור יבש הוא עור גס, שמאבד מהגמישות שלו והתייבשות העור מובילה להיווצרותם של קמטים וקווים.
  • עישון – סיגריות הן רעילות לא רק עבור הריאות שלנו, הן מזיקות גם לאיכות עור הפנים. עישון סיגריות הוא אחד מהאחראיים המרכזיים להופעת קמטים בצידי השפתיים, קווים מעל השפתיים ובאזור המצח, ועישון גם אחראי על שינוי גוון עור הפנים.
  • גנטיקה – הנתונים שהועברו אלינו בתורשה מאמא ומאבא גם יקבעו את קצב ההזדקנות שלנו, את איכות עור הפנים ואת קצב צניחת העפעפיים שלנו. אם קיבלנו בירושה מהורינו נתונים גנטיים טובים ושמרנו על בריאות העור שלנו, קצב ההזדקנות שלנו יהיה איטי. אך אם הורישו לנו מטען גנטי פחות טוב, אנחנו צפויים להגיע אל שולחן הניתוחים בגיל יחסית צעיר.

למי מתאימה מתיחת פנים ועפעפיים? ומי אינו מועמד מתאים לניתוח?

מתיחת פנים ועפעפיים מתאימה לאנשים בריאים בגופם ובנפשם שמשקלם יציב ואין להם מחלות רקע מיוחדות. מטופלים שיש להם מחלות רקע ומעוניינים לעבור מתיחת פנים ועפעפיים נדרשים להיבדק על ידי רופא מומחה ולקבל ממנו אישור מיוחד לעבור את הניתוח.

הניתוח אינו מתאים:

  • לאנשים עם בעיות אקוטיות בעיניים – זאת מאחר שניתוח עפעפיים עשוי, בנסיבות מסוימות, להחמיר בעיות קיימות בעיניים.
  • לאנשים מעשנים – החומרים המצויים בסיגריות פוגעים בתהליך ההחלמה, לכן אם מעשנים מעוניינים לעבור את הניתוח ניתן להפסיק לעשן כחודשיים לפני הניתוח ואז לעבור אותו.

רוב מתיחות הפנים והעפעפיים נערכות בבני 35 ומעלה, כאשר סימני הגיל מתחילים להופיע ולהטריד.

מה קורה בפגישת הייעוץ הראשונית בקליניקה?

כבר בפגישת הייעוץ האישית הראשונית תפגשו את הכירורג הפלסטי. בפגישה זו תוכלו לשתף את הכירורג באתגרים, בהתלבטויות ובבעיות וכן לשאול ולהתייעץ עמו.

לאחר הקשבה ומענה על שאלות יבדוק הכירורג את מצב הפנים וכן את מצבם של העפעפיים. הוא יבחן לעומק את איכות העור, את העובי שלו, את המרקם ואת מידת האלסטיות שלו. כמו כן, יבדוק הכירורג את מצב הקמטים, הקווים וקמטי ההבעה, את עומקם, רוחבם, היקפם וצורתם. הוא יבדוק האם יש מצבורי שומן ואת מידת הרפיון של העור.

לאחר מכן, יבחן הכירורג את מצב העיניים והעפעפיים. הוא יבדוק האם יש צורך בהרמת עפעפיים עליונים, תחתונים או שילוב של השניים. הוא גם יבחן גם את מצבן של השקיות הכהות מתחת לעיניים, ימדוד ולבסוף ימליץ על טכניקת המתיחה הטובה ובטוחה ביותר עבורכם.

לאחר בדיקת מצב הפנים והעפעפיים יערוך הכירורג תשאול בריאותי, יספר על הטכניקה הכירורגית המומלצת, על משך זמן ההחלמה, על התוצאות הצפויות וגם יפרט את הסיכונים.

כיצד נערכת מתיחת פנים ועפעפיים?

יש 2 סוגים עיקריים של ניתוחי מתיחת פנים:

  • מתיחת פנים מלאה – הליך זה הוא מורכב יותר והוא מתאים לאנשים שהקמטים והרפיון באזור הפנים הוא משמעותי. לצורך מתיחת הפנים מבצע הכירורג הפלסטי חתכים באזור הרקות בקו השיער, כך שהחתכים מוסתרים על ידי השיער. דרך חתכים אלו מושך, מרים ומותח הכירורג הפלסטי את העור, השומן והרקמות. לאחר מכן הוא מהדק את העור, מסיר עודפי עור במידת הצורך ולבסוף תופר את החתכים. במידה והמטופלים מבקשים למלא את נפח הפנים, למשל את אזור הלחיים, ישאב הכירורג הפלסטי שומן עצמי מהמטופלים (מאזור הבטן, הירכיים וכו') טרם ביצוע המתיחה וימלא את האזורים המבוקשים בשומן ששאב.
  • מיני מתיחת פנים – הליך זה הוא פשוט יותר והוא מתאים לאנשים במצב טוב יותר, שיש להם מעט קמטים ורפיון העור הוא קל. בהליך זה מבצע הכירורג חתכים קטנטנים באזור האוזניים, כך שהם מוסתרים, הוא מותח ומרים את עור הפנים, מסיר עודפי שומן ועור, מהדק ותופר את החתך.

מתיחת פנים ללא ניתוח – לצד הניתוח למתיחת פנים יש עוד כמה טכניקות אסתטיות למתיחת פנים, המתאימות בעיקר לאנשים צעירים יותר שסימני הגיל ונזקי הסביבה עוד לא ניכרים באופן משמעותי בפניהם:

  • הזרקות מילוי – בשיטה זו מזריקים מדי שלושה חודשים – חצי שנה חומרי מילוי לאזור הפנים: חומצה היאלורונית או חומרים משתקים אחרים, המותחים וממלאים את אזורי הפנים הרפויים והמקומטים.
  • פילינג – עוד אפשרות למתיחת פנים ללא ניתוח היא פילינג עמוק, בינוני או קל. בטכניקה זו למעשה מניחים על גבי עור הפנים קרם, מעין מסכה, המכילה חומרים פעילים החודרים לשכבות העמוקות ביותר של העור. לאחר שהות ממושכת עם הקרם והמסכה הם מוסרים ותחת העור הישן מתחילה להתפתח שכבת עור חדשה, חלקה, אחידה וצעירה הרבה יותר.
  • מתיחה עם חוטים – טכניקה זו גם מתאימה לבעלי רפיון קל בפנים. במהלכה יוצר הכירורג הפלסטי פתחים קטנטנים בעור, מחדיר אליהם חוטים בעזרת קנולה, מותח את החוטים, שבתורם מותחים את העור ולבסוף החוטים נותרים ברקמת העור ומעניקים אפקט של הרמה.

הרמת עפעפיים – במהלך הניתוח ניתן לטפל או בעפעפיים העליונים או בעפעפיים התחתונים, ואם יש צורך כמובן שניתן לשלב בין השניים. הבחירה תלויה במצב העפעפיים האינדיבידואלי של כל מטופל ומטופלת. בנוסף, ניתן לטשטש במהלך הרמת העפעפיים גם שקיות שחורות מתחת לעיניים.

  • במהלך ניתוח הרמת עפעפיים עליונים מבצע הכירורג הפלסטי חתך זעיר בקפל העפעף, כך שלא ניתן להבחין בחתך. דרך חתך זה מסיר הכירורג את עודפי העור, השרירים והרקמות, מהדק, מרים את העפעפיים ותופר את החתך.
  • בהליך עפעפיים תחתונים מבצע הכירורג חתך או בחלק הפנימי של העפעפיים או באזור קו הריסים. דרך חתך זה מסיר הכירורג עודפי עור ושומן, מותח את העור, משטח את השקיות הכהות מתחת לעיניים ותופר את החתכים.

בסיום ניתוח מתיחת פנים ועפעפיים מעוברים המטופלים לחדר התאוששות, לצורך השגחה ומעקב רפואיים וכן לאשפוז של לילה.

מהו משך זמן מתיחת פנים ועפעפיים?

משך זמן הניתוח המשולב מתיחת פנים ועפעפיים תלוי במידה רבה בנתונים הייחודיים של כל מטופל ומטופלת, במצבם הרפואי, בציפיות מהניתוח ובטכניקה הכירורגית שנבחרה.

באופן כללי, משך זמן ניתוח מתיחת פנים נע בין שעתיים ל-4 שעות, ומשך זמן ניתוח עפעפיים נע בין חצי שעה לשעה.

משך הזמן המדויק יותר יקבע טרם הניתוח על ידי הכירורג הפלסטי.

האם מתיחת פנים ועפעפיים נערכת תחת הרדמה מלאה או הרדמה חלקית?

מכיוון שניתוח מתיחת פנים ועפעפיים הוא ניתוח משולב, מורכב וארוך יחסית הוא נערך תחת הרדמה מלאה. זאת על מנת למנוע את תזוזת המטופלים בשעות הניתוח וכן כדי למנוע כאבים.

במקרים שבהם לא נערך ניתוח למתיחת פנים אלא עוברים פרוצדורות שאינן כירורגיות במהותן, כגון: פילינג, מתיחה בעזרת חוטים או הזרקות חומרי מילוי לצד ניתוח עפעפיים, ייתכן וניתן יהיה לעבור את ההליכים תחת הרדמה מקומית ואלחוש.

כך או כך, הכירורג הפלסטי מיידע כל מטופל ומטופלת איזו הרדמה תתאים עבורם לפני ביצוע מתיחת הפנים והעפעפיים וכיצד להיערך לכל סוג של הרדמה.

אילו בדיקות יש לעבור טרם ביצוע מתיחת פנים ועפעפיים?

לפני ניתוח מתיחת פנים ועפעפיים יש לעבור את הבדיקות הרפואיות הבאות:

  • בדיקת תפקודי קרישה
  • כימיה בדם
  • ספירת דם
  • א.ק.ג
  • בדיקות עיניים מקיפות: בדיקת שדה הראייה, בדיקת לחץ תוך-עיני, בדיקת גלגל העין, מבחן דמעות ובדיקת קרקעית העין.

מטופלים מעל גיל 40 ידרשו לצילום חזה, בנוסף.

במידה ויש מחלות רקע, ייתכן ויהיה צורך בביצוע בדיקות רפואיות נוספות. פירוט של סך כל הבדיקות שיש לעבור טרם מתיחת פנים ועפעפיים ימסר לכל מטופל ומטופלת באופן אישי על ידי הכירורג הפלסטי זמן רב לפני הניתוח.

האם ניתוח מתיחת פנים ועפעפיים כרוכה באשפוז?

מכיוון שניתוח מתיחת פנים ועפעפיים נערך תחת הרדמה מלאה יש להגיע ליום הניתוח לאחר צום של 8 שעות. חל איסור לאכול ולשתות, אין לשתות גם מים או ללעוס מסטיקים וסוכריות.

מטופלים שנוטלים ויטמינים, תוספים או כדורים נוגדי קרישה ומדללי דם צריכים להפסיק ליטול אותם לפני הניתוח, בהתאם להנחיות הכירורג הפלסטי.

מעשנים צריכים להגיע ליום הניתוח לאחר גמילה של כחודשיים, ויש להימנע גם מצריכה של אלכוהול כשבועיים לפני מועד הניתוח.

יש להכין בבית משככי כאבים שהמליץ עליהם הכירורג הפלסטי ואושרו על ידי רופא המשפחה. משככי כאבים אלו ישמשו אתכם לאחר הניתוח, בבית, במידה ותחושו כאבים.

מטופלים ומטופלות שנוהגים לצבוע את שיערם נדרשים לצבוע את השיער זמן קצר לפני הניתוח, שכן לא ניתן לצבוע את השיער במשך כ-4 שבועות לאחר מתיחת פנים ועפעפיים.

מה קורה ביום ניתוח מתיחת פנים ועפעפיים?

ביום הניתוח יש להגיע אל הקליניקה במועד שנקבע מראש, עם כל תוצאות הבדיקות, לאחר מקלחת, ניקוי יסודי של הפנים, ללא איפור, בלי לק או תכשיטים ובבגדים נוחים.

בהגעתכם לקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה' מנהלת השירות הלקוחות שלנו תקבל את פניכם. היא תלווה אתכם אל חדר הקבלה, שם האחיות תבצענה כמה בדיקות שגרתיות, ביניהן: בדיקת לחץ דם ובדיקת חום. לאחר מכן, תמלא האחות את הפרטים האישיים שלכם בתיקכם. כמו כן, יש להסדיר את יתרת התשלום ביום הניתוח.

בשלב הבא יוחלפו הבגדים שלכם בחלוק כחול ותתקיים פגישה ביניכם לבין הרופא המרדים. במהלך המפגש יתשאל אתכם הרופא המרדים אודות מצבכם הרפואי, הוא ישאל על ניתוחים קודמים, על רגישויות, אלרגיות ומחלות רקע. כמו כן הוא יסביר על תהליך ההרדמה ויענה על שאלות. לבסוף, יחתים אתכם הרופא המרדים על טופס הסכמה להרדמה.

לאחר מכן, תפגשו את הכירורג הפלסטי. זה הזמן לשאול אותו שאלות אחרונות. לקראת הניתוח הכירורג יסמן את אזורי הניתוח הפנים ובעפעפיים וגם יתעד אותם בצילום.

האם צפויים סיבוכים לאחר ניתוח מתיחת פנים ועפעפיים?

במידה ועורכים מתיחת פנים ועפעפיים בקליניקה העובדת אך ורק עם כירורגים פלסטיים מקצועיים, מיומנים ומנוסים, הסיכוי לסיבוכים הוא מזערי עד אפסי.

יחד עם זאת, במקרים מאוד נדירים ייתכנו הסיבוכים הבאים:

  • זיהומים – אלו מתרחשים במידה והאנטיביוטיקה אינה מתאימה או שהמטופל לא נטל אנטיביוטיקה על פי הנחיות הכירורג. בכל אופן, אם מתפתח זיהום ניתן לטפל בו בעזרת טיפול אנטיביוטי.
  • פגיעה בעצבים – נדיר, אך אם זה קורה מדובר בפגיעה זמנית אשר חולפת בתוך כמה חודשים מיום הניתוח.
  • דימום יתר – לאחר ניתוח מתיחת פנים ועפעפיים ייתכנו דימומים קלים. אך אם הדימום מתמשך ודם רב ניגר מהאזורים שבהם בוצעו חתכים, ניתן לנקז בקלות את הדימום וכך לעצור אותו.
  • יובש בעיניים – יובש מסוים בעיניים אינו סיבה לדאגה. ניתן לטפל ביובש בעזרת טיפות עיניים או מי מלח.
  • פזילה – סיבוך מאוד מאוד נדיר אותו ניתן לתקן בניתוח נוסף.
  • העדר סימטריה – ניתן לפתור אי סימטריה בהליך תיקון כירורגי נוסף.
  • צניחת עפעף – בדרך כלל הצניחה עוברת מעצמה ככל שההחלמה מתקדמת. במידה והצניחה אינה חולפת יידרש תיקון כירורגי נוסף.

במידה ומרגישים אחת או כמה מהתופעות שמנינו כאן יש ליידע באופן מיידי את הכירורג הפלסטי.

מהו משך זמן ההתאוששות וההחלמה מניתוח מתיחת פנים ועפעפיים?

בתום הניתוח חובש הכירורג הפלסטי את אזור הפנים במטרה לקבע את תוצאות הניתוח וכדי להגן על האזורים המנותחים. את אזור הפנים חובש הכירורג בתחבושת מיוחדות ועל העיניים מונחים פלסטרים מיוחדים. החבישה, הנקזים והפלסטרים מוסרים בבוקר שלאחר הניתוח, לקראת תום האשפוז.

לאחר אשפוז של לילה משוחררים המטופלים הביתה, שם יש לנוח במשך כשבוע, אסור ללכת לעבודה ובוודאי שלא להיחשף לשמש. כמו כן, יש לישון על הגב, כדי לא לפגוע באזור הפנים. חשוב מאוד לשמור היטב על איזור הפנים, במשך כשלושה שבועות לפחות לאחר הניתוח – לא לבצע פעילות גופנית מאומצת, לנקות את אזור הפנים על פי הנחיות הכירורג הפלסטי ולהיזהר כאשר באים במגע עם התפרים.

כמו ברבים מהניתוחים גם לאחר ניתוח פלסטי באזור הפנים והעפעפיים ייתכנו כאבים קלים (אפשר להקל עליהם בעזרת משככי כאבים), חוסר נוחות, שטפי דם, בצקות, נפיחויות והעדר תחושה. אין סיבה לדאגה, אלו הן תופעות שכיחות מאוד והן חולפות מעצמן במהלך ההחלמה.

יש ליטול אנטיביוטיקה, לצורך מניעת התפתחות זיהומים, בהתאם להנחיות של הרופא המנתח.

לאחר כשבוע יש להגיע אל הקליניקה לצורך ביקורת. במידה והתפרים נסגרו עם תפרים בלתי מתכלים, יסיר הכירורג את התפרים. במקרה שבו הכירורג תפר את החתכים בתפרים מתכלים, הם ימסו בעצמם בתוך כשבוע לערך.

ניתן לשוב לשגרת החיים באופן מדורג לאחר שבוע מנוחה בבית. תחילה ניתן לחזור לעבודה לאחר 7 ימים, ולאחר כשלושה שבועות-חודש ניתן לחזור לעסוק בספורט ובפעילות מאומצת – בהדרגתיות.

מדוע כדאי לכם לעבור מתיחת פנים ועפעפיים בקליניקת 'אלונה שכטר – פלסטיקה ואסתטיקה'?

  • בגלל המקצועיות – הכירורגים הפלסטיים שלנו הם מבכירי הפלסטיקאים בארץ.
  • בגלל השירות – הצוותים המקצועיים והרפואיים שלנו בקליניקה הולכים אתכם יד ביד לאורך כל הדרך, מלווים מייעצים ותומכים באופן אישי.
  • בגלל הניסיון – מאחורינו אלפי ניתוחי מתיחת פנים ועפעפיים מוצלחים ושפע של לקוחות מרוצים.
  • בגלל הבריאות – כקליניקה מובילה בתחום הפלסטיקה והאסתטיקה בארץ אנחנו מחויבים לסטנדרט רפואי גבוה ובריאותם של מטופלינו נמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו.
  • בגלל ההוגנות – מתן ייעוץ הוגן ושקוף הוא נר לרגלינו. לעולם לא נדחוק במטופלים לעבור הליכים מיותרים או לא יעילים, ואנו עושים הכול על מנת להתאים לכל מטופל ומטופלת את המעטפת האסתטית שעולה בקנה אחד עם החלומות והשאיפות שלהם.
  • בגלל האווירה – את האווירה המיוחדת בקליניקה מרגישים כבר ברגע שנכנסים – את החום, המשפחתיות, החיוך והתמיכה. כי עבורנו זו לא סתם 'עבודה' כי אם שליחות.
  • בגלל התוצאות – הדרך למראה חיוני, צעיר, רענן ואטרקטיבי מתחילה אצלנו בקליניקה, ואלפי מכתבי ההמלצה והתודה שקיבלנו ממטופלינו הם ההוכחה לכך.

קראו עוד בבלוג שלנו

post-image
מדוע שנרצה לבצע תהליך הוצאת שתלים מהחזה?

עם ניתוח הגדלת חזה, נשים יכולות להשיג את גודל החזה שתמיד רצו - בבטחה וביעילות. אבל למרבה הצער, הסיפוק שמגיע עם ההליך, לא תמיד מחזיק...

להמשך קריאה
post-image
חושבים על ניתוח מתיחת פנים? היכנסו וקראו

אין צורך להתפשר על מראה מבוגר, למרות שהתבגרתם. עם המנתחים הפלסטיים המיומנים בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, תוכלו לנטרל את השפעות הזמן ולהחזיר את המראה הצעיר...

להמשך קריאה
post-image
מתי מתעורר הצורך בניתוח מתיחת בטן היקפית?

מתיחת בטן היקפית פותחה כדי לטפל בעור התלוי הרופף של הבטן, המותניים, הגב התחתון והישבן אצל נשים וגברים. בקליניקת אלונה שכטר בע"מ, שמתמחה בניתוחים פלסטיים...

להמשך קריאה

דימוי גוף, קבלת החלטות ואהבה עצמית הם נושאים שמדברים אלייך?

הירשמי לניוזלטר שלנו ותקבלי
icon

סיפורים אישיים של נשים

icon

מאמרים בנושאי דימוי גוף, השפעת הזמן על הגוף שלנו ומודלים לקבלת החלטות

icon

מבצעים והצעות מיוחדות

מלאו פרטים